Itsellä tuli myös ongelma vastaan että xhp ei antanut fläshätä itse ohjelmaa sisään kun akussa alle 12V jännite vaikka autossa oli kiinni 10A einhellin laturi. Noh, käytin autoa ennen itse ohjeman asennusta 10min niin xhp antoi softata ohjelman sisään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä
Collapse
X
-
E36 ///M3 evolution cabriolet
E36 316i Sedan -95 (m52b28 swap)
E91 330D Käyttis
Vuokrataan S14/S38/S50 venttiilivälys säätötyökalut
Koodit/koodaukset PORI
___________________________
EX E92 335D LCI 405hp/801nm
EX E46 330D Touring
EX 4x E36, 1x E34, 1x E30
-
-
Originally posted by 330Driver View PostItsellä tuli myös ongelma vastaan että xhp ei antanut fläshätä itse ohjelmaa sisään kun akussa alle 12V jännite vaikka autossa oli kiinni 10A einhellin laturi. Noh, käytin autoa ennen itse ohjeman asennusta 10min niin xhp antoi softata ohjelman sisään.
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostTäytyy tunnustaa, että sama homma, mutta en ehkä uskalla toista kertaa lähteä leikkiin
Tällä hetkellä ei ilmeisesti 335d stage 2 ja stage 3 välillä ole eroa kuin tuo manuaalipuoli?E36 ///M3 evolution cabriolet
E36 316i Sedan -95 (m52b28 swap)
E91 330D Käyttis
Vuokrataan S14/S38/S50 venttiilivälys säätötyökalut
Koodit/koodaukset PORI
___________________________
EX E92 335D LCI 405hp/801nm
EX E46 330D Touring
EX 4x E36, 1x E34, 1x E30
Comment
-
-
Originally posted by walopower View PostJälleenmyyjän versio antaa nyt muuttaa vaihtojen kierroslukuja valmiisiin softiin, ilman että tarvii koko ohjelmaa rakentaa uudestaan.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostOliko niin, että jos minulla on kaksi autoa joita haluan fläshätä niin voin hyödyntää sen 125€ peruslisenssin ja ostaa vaan karttoja per auto? Vai meneekö kaikki kulut uudelleen :think
Comment
-
-
Tullut nyt hieman enemmän ajoa 330xd pre lcillä ja stage1:llä. Normi D tuntuu aika laiskalta ainakin vielä, vaihteita ladotaan nopeasti ylös ja kierrokset on näin ollen hyvin matalat...hieman hirvittää voimansiirto, kun koneesta on kutiteltu hieman lisää suorituskykyä...voi olla harhaluulo. Rauhallisessa matka-ajossa varmaan hyvä. Sitten taas S asento tuntuu oikein mukavalta, ei vedätä jatkuvasti korkeilla kierroksilla vaan käytetään mukavasti vääntöä hyväksi. M asentoa en ole vielä kauheasti käyttänyt eikä se oikein houkutakaan...vaatisi ehkä "läpyskät". Jossain vaiheessa sitten stage2 ja stage3. Nollaantuukohan adaptaatiot flashien välissä?
Comment
-
-
Kuukauden päivät ollu omassa -07 335Da:ssa stage 3 ja oon ollu kyllä tyytyväinen. D:llä juuri tämä edellä mainittu "pykältäminen" eli pyrkii väännättämään, oli juuri se mitä autoon kaipasinkin D:llä. Vaihdot erittäin smuutteja ja kaikki muukin laatikon "kulmikkuus" hävisi uuden softan myötä.
Sportilla ihan eri tuntuinen auto, tosin itse tykkään tota manuaali puolta käyttää, varsinkin nyt. Erittäin terävät ja nopeat vaihdot manuaalilla.
Ei voi kuin suositella, tollanen sen ois pitäny olla tehtaalta.
Itse kävin laitatuttamassa softan Keravalla Automekoilla. Hyvä ja nopea palvelu, suosittelen.F22 M240i -16
Ex.F20 M135i -13
Ex.E91 335d -07
Comment
-
-
Onko kukaan laittanut -06 320d vaihteistoflässiä? Hassu ajatella pikkumoottoriin "race" vaihteita, onko mistään kotosin?520D E61 LCI M-SPORT
320D E91
EX: 520D F11 M-SPORT
EX: 325D E91 M-SPORT
EX: 530XD E61 LCI
EX: 320D E91
EX: 530D E60 M-SPORT
EX: 530D E60 ”M-SPORT”
EX: 530D E39 M-SPORT
EX: 123D E82 M-SPORT
EX: 330D E46 COUPE
EX: 330D E46 TOURING
EX: 320D E91 M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostTullut nyt hieman enemmän ajoa 330xd pre lcillä ja stage1:llä. Normi D tuntuu aika laiskalta ainakin vielä, vaihteita ladotaan nopeasti ylös ja kierrokset on näin ollen hyvin matalat...hieman hirvittää voimansiirto, kun koneesta on kutiteltu hieman lisää suorituskykyä...voi olla harhaluulo. Rauhallisessa matka-ajossa varmaan hyvä. Sitten taas S asento tuntuu oikein mukavalta, ei vedätä jatkuvasti korkeilla kierroksilla vaan käytetään mukavasti vääntöä hyväksi. M asentoa en ole vielä kauheasti käyttänyt eikä se oikein houkutakaan...vaatisi ehkä "läpyskät". Jossain vaiheessa sitten stage2 ja stage3. Nollaantuukohan adaptaatiot flashien välissä?
Kesällä kun otan sen 400 - 450 hv tuosta ulos niin voi alkaa hifistelemään vaihtokohtien muokkauksella.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostNollaantuu adaptaatiot kun päivittää flässin. Eilen illalla päivitin Stage3:n uusimpaan versioon 1.7. Tänään 50 km ensin sopeutusajoa. Ja koska alla oli kuivaa asfalttia niin pitihän sitä vähän polkaista. Oi että, kivasti liikkui ja S puolella vaihtoi kyllä salamannopeasti isompaa pesään.
Kesällä kun otan sen 400 - 450 hv tuosta ulos niin voi alkaa hifistelemään vaihtokohtien muokkauksella.
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostKiitos tiedosta! Mietin tuota sopeutusajoa, kun vakiosoftallahan se lienee aika perusteellinen proseduuri niin xhp:llä ei liene niin tarkkaa? Mikä auto sulla on?
Tässä vielä lainaus XHP FAQista
"
Q: I just flashed my transmission, but the shifts are bad.
A:Your transmission may behave weird, right after flash, e.g. starting in 3rd gear. This issue should clear within a few hundred meters of driving. The transmission has extensive a daption-algorithms, to keep shift quality in checkover a full life time and even with heavily worn out clutches. The adaptions applied, are very sensitive to abrupt
changes, as they operate in a narrow window. Therefore, shift quality can suffer in the first few hundred miles, after doing an oil-
change, replacing transmission hardware, or changing the TCU software, like with xHP. Don’t overstress your transmission during this adaption phase. The best way to adapt your transmission, is just normal driving in D mode with lots of varying speeds and shifts. We DO NOT advise anybody to clear the adaption values to speed up the process. Depending on the current wear state of your transmission, this can lead to unwanted and permanent bad result"-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Comment
-
Comment