Originally posted by mmie
View Post
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jaaha näköjään ei kummosempi viritys
aika heikolta paikaltakin näyttää ja veikkaan että voisi täsmätä läpivientivuotoon, kiitos videopätkästä. Ja joo tällä on menty jo 313tkm.. Puhukohan edellinen omistaja sit keijujen satuja et remontti tehty
-
Voi olla että on muuten tehty, mutta läpivientiin ei ole kajottu. Ei välttämättä vaihdu joka pajalla jos ei erikseen käske vaihtamaan.Originally posted by DieselPower View PostJaaha näköjään ei kummosempi viritys
aika heikolta paikaltakin näyttää ja veikkaan että voisi täsmätä läpivientivuotoon, kiitos videopätkästä. Ja joo tällä on menty jo 313tkm.. Puhukohan edellinen omistaja sit keijujen satuja et remontti tehty
ex e36 325
ex e46 328
e92 335i FBO
Ducati 900S ie
KTM 640
Suzuki GT550
Honda CBR600
Comment
-
Nii tiedä sitten. Ihme kumma ei kyllä tänä aamuna jääny tippaakaa öljyä? Ajoin auton tahalleen eri paikkaan ja ei tippaakaa.. Ihme homma. Ja tää tiputus tuli senjälkeen kun kävin maantiellä ajelemassa vähän reippaammin.Originally posted by mmie View PostVoi olla että on muuten tehty, mutta läpivientiin ei ole kajottu. Ei välttämättä vaihdu joka pajalla jos ei erikseen käske vaihtamaan.
Comment
-
No niin hän puhelimen välityksellä ajatteli. Itse kyllä ajattelin aivan irrottaa puskurit jos alan touhuamaan. Sitä ihmettelinkin että eikös tuollainen tutkien suojaaminen ole jo työläämpi entä irroittaminen.Originally posted by Dualfun View PostIrroittamatta? Ei tuu kyllä hyvää kun siinä on se tiivistekin ympärillä. Ota puskuri irti ja anturit käteen, ei ole iso homma..Last edited by AnttiJuhani; 05-02-2019, 08:50.
Comment
-
Onkos kenelläkään ollut ongelmia kardaanin tukilaakerin kanssa, ja jos on, niin millaisia?
Oman 335i:n vieno uikutus vahvistuu pikkuhiljaa. Ääni ja sen taajuus pistää vahvasti epäilemään tukilaakeria.ex e36 325
ex e46 328
e92 335i FBO
Ducati 900S ie
KTM 640
Suzuki GT550
Honda CBR600
Comment
-
Mulla oli 328 bemarissa kardaanin tukilaakeri sökönö alkuun äänsi pelkästään märällä kelillä lopulta millon huvitti..Originally posted by mmie View PostOnkos kenelläkään ollut ongelmia kardaanin tukilaakerin kanssa, ja jos on, niin millaisia?
Oman 335i:n vieno uikutus vahvistuu pikkuhiljaa. Ääni ja sen taajuus pistää vahvasti epäilemään tukilaakeria.
Äänenä semmonen hermoja raavastava ulina, joka nousi kierroksien mukaan pahimmillaan oli jossain 2000-3000rpm nurkilla harmi, kun ei tullut video otettua.BMW HUOLLOT JA KORJAUKSET
✓ Viritys/aftermarket osien asennukset myös meiltä!
p. 040 166 7576 / Whatsapp
Comment
-
Ääni on juuri ärsyttävin (uiuiuiuiui) 80kmh vauhdissa, siitä ylöspäin vaimenee. Pienemmissä nopeuksissa kuulostaa kuivalta laakerilta.Originally posted by mikaell View PostMulla oli 328 bemarissa kardaanin tukilaakeri sökönö alkuun äänsi pelkästään märällä kelillä lopulta millon huvitti..
Äänenä semmonen hermoja raavastava ulina, joka nousi kierroksien mukaan pahimmillaan oli jossain 2000-3000rpm nurkilla harmi, kun ei tullut video otettua.
Pannaampa osia tilaukseen ja 50mm avokita...ex e36 325
ex e46 328
e92 335i FBO
Ducati 900S ie
KTM 640
Suzuki GT550
Honda CBR600
Comment
-
Käytin auton nosturilla ja panssari irti, laatikon ympärys 99% kuiva yhdessä reunassa näytti vähän hikiseltä mutta ei lähellekään märkää edes, läpivienti myös. Pohjapanssarikin oli täysin puhdas... Mistähän lie ruikannut, huohottaako nuo laatikot öljyä ulos?Originally posted by DieselPower View PostP***kele mistä voi johtua yhtäkkiä alkanu tomaattilaatkon öljyvuoto? Aikasemmin ei ollut mitään läikkiä, nytten yks kaks aamulla aika kirkkaan keltaista tuotosta. Suunnilleen justiinsa laatikon kohdilta ni eipä se varmaan mukaan voi olla? Jos nyt miettii laatikon öljytilavuutta niin siihenverrattuna suhteellisen reilu vuoto..
Comment
-
Auto oli hetken kunnossa mutta pieni epäilys on että jossain edelleen jotain vikaa. E91 320d manuaali ja ohjelmoitu. Kulkee hyvin kylmänä ja lähtee vääntämään melko alhaalta. Kuitenkin käyntilämpösenä tuntuu että tehot katoaa välillä johonkin. Esim 6 vaihteella 1700-2000rpm vilposella koneella kiihtyy hyvin, mutta kuumana jos pistää kaasun pohjaan niin ehkä 2sek tuntuu nykäsevän mutta kiihtyvyys jatkuu hiukan puutuneena mutta kiihtyy kuitenkin suht ok. Yli 3000rpn kulkee aika hyvin tästä huolimatta. Autossa on uusi tehdas turbo Mitsu. Itsellä ei mahdollisuutta logittaa niin en saa ahtoarvoja tms. logia. Tänään töistä tullessa motarilla testailin, niin mielestäni ei oikein kulkenut jälleen. Auto seisoi n. tunnin eli ei ihan kylmä, mutta heti oli paljon virkeämmän tuntuinen ja hyökkäsi heti aika alhaisilta kierroksilta.
Imuvuoto, ahtovuoto, joku anturi leipoo lämpösenä? Ehdotuksia?
ex E91 320d käsiaskilla
ex E46 330dat
japski
ranu
ex E30 316i 4d
Comment
-
Eilen katos kokonaan virrat -08 325da:stä kun laitoin lämmitykseen ajon jälkeen. Tänäaamuna starttasi hyvin ja oli hävittänyt kellonajan ja päivämäärän, noin 20km ajon jälkeen sammu ja virrat katos kokonaan 100km/h vauhdissa 10 sekunnin ajaks. Mitään koodeja ei näytä inpalla muusta kuin lisävesipumpusta, mistähän tämmöstä vikaa rupeis selvittelemään? :think
Comment
-
Hanskalokeron sulakerasian takana oleva iso liitin pätkii?Originally posted by tuoasm View PostEilen katos kokonaan virrat -08 325da:stä kun laitoin lämmitykseen ajon jälkeen. Tänäaamuna starttasi hyvin ja oli hävittänyt kellonajan ja päivämäärän, noin 20km ajon jälkeen sammu ja virrat katos kokonaan 100km/h vauhdissa 10 sekunnin ajaks. Mitään koodeja ei näytä inpalla muusta kuin lisävesipumpusta, mistähän tämmöstä vikaa rupeis selvittelemään? :thinkPorsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
Tänään kokeilin sammuttaa auton eräässä risteyksessä. Avain pois ja käynnistys. Auto toimi taas eli meneekö jokin vikatila päälle? Ei kyllä sinänsä tunnu limp modelta kun kulkee kuitenkin normaalin vakioauton lailla.Originally posted by Smistik View PostAuto oli hetken kunnossa mutta pieni epäilys on että jossain edelleen jotain vikaa. E91 320d manuaali ja ohjelmoitu. Kulkee hyvin kylmänä ja lähtee vääntämään melko alhaalta. Kuitenkin käyntilämpösenä tuntuu että tehot katoaa välillä johonkin. Esim 6 vaihteella 1700-2000rpm vilposella koneella kiihtyy hyvin, mutta kuumana jos pistää kaasun pohjaan niin ehkä 2sek tuntuu nykäsevän mutta kiihtyvyys jatkuu hiukan puutuneena mutta kiihtyy kuitenkin suht ok. Yli 3000rpn kulkee aika hyvin tästä huolimatta. Autossa on uusi tehdas turbo Mitsu. Itsellä ei mahdollisuutta logittaa niin en saa ahtoarvoja tms. logia. Tänään töistä tullessa motarilla testailin, niin mielestäni ei oikein kulkenut jälleen. Auto seisoi n. tunnin eli ei ihan kylmä, mutta heti oli paljon virkeämmän tuntuinen ja hyökkäsi heti aika alhaisilta kierroksilta.
Imuvuoto, ahtovuoto, joku anturi leipoo lämpösenä? Ehdotuksia?
ex E91 320d käsiaskilla
ex E46 330dat
japski
ranu
ex E30 316i 4d
Comment
-
Takaluukun virtajohtojen läpivientien kunto kannattaa tsekataOriginally posted by tuoasm View PostEilen katos kokonaan virrat -08 325da:stä kun laitoin lämmitykseen ajon jälkeen. Tänäaamuna starttasi hyvin ja oli hävittänyt kellonajan ja päivämäärän, noin 20km ajon jälkeen sammu ja virrat katos kokonaan 100km/h vauhdissa 10 sekunnin ajaks. Mitään koodeja ei näytä inpalla muusta kuin lisävesipumpusta, mistähän tämmöstä vikaa rupeis selvittelemään? :think
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
Comment