Itellä vuoti öljypohja ja läpivienti. Vuoto toki oli enemmänki tihkumista vanhuuttaan (11v ja 190tkm). Pohjamuovissa on muistaakseni just aukko siinä laatikon öp:n ja läpiviennin kohdalla.
Jaaha näköjään ei kummosempi viritys aika heikolta paikaltakin näyttää ja veikkaan että voisi täsmätä läpivientivuotoon, kiitos videopätkästä. Ja joo tällä on menty jo 313tkm.. Puhukohan edellinen omistaja sit keijujen satuja et remontti tehty
Jaaha näköjään ei kummosempi viritys aika heikolta paikaltakin näyttää ja veikkaan että voisi täsmätä läpivientivuotoon, kiitos videopätkästä. Ja joo tällä on menty jo 313tkm.. Puhukohan edellinen omistaja sit keijujen satuja et remontti tehty
Voi olla että on muuten tehty, mutta läpivientiin ei ole kajottu. Ei välttämättä vaihdu joka pajalla jos ei erikseen käske vaihtamaan.
ex e36 325
ex e46 328
e92 335i FBO
Ducati 900S ie
KTM 640
Suzuki GT550
Honda CBR600
Voi olla että on muuten tehty, mutta läpivientiin ei ole kajottu. Ei välttämättä vaihdu joka pajalla jos ei erikseen käske vaihtamaan.
Nii tiedä sitten. Ihme kumma ei kyllä tänä aamuna jääny tippaakaa öljyä? Ajoin auton tahalleen eri paikkaan ja ei tippaakaa.. Ihme homma. Ja tää tiputus tuli senjälkeen kun kävin maantiellä ajelemassa vähän reippaammin.
Irroittamatta? Ei tuu kyllä hyvää kun siinä on se tiivistekin ympärillä. Ota puskuri irti ja anturit käteen, ei ole iso homma..
No niin hän puhelimen välityksellä ajatteli. Itse kyllä ajattelin aivan irrottaa puskurit jos alan touhuamaan. Sitä ihmettelinkin että eikös tuollainen tutkien suojaaminen ole jo työläämpi entä irroittaminen.
M47 kone ja öljynsuodattimen korkin alempi pieni o-rengas; tulisko se vaihtaa joka öljyvaihdon yhteydessä? Kun ei sitä o-rengasta näytä tulevan filtterin mukana...
:think
M47 kone ja öljynsuodattimen korkin alempi pieni o-rengas; tulisko se vaihtaa joka öljyvaihdon yhteydessä? Kun ei sitä o-rengasta näytä tulevan filtterin mukana...
:think
Onkos kenelläkään ollut ongelmia kardaanin tukilaakerin kanssa, ja jos on, niin millaisia?
Oman 335i:n vieno uikutus vahvistuu pikkuhiljaa. Ääni ja sen taajuus pistää vahvasti epäilemään tukilaakeria.
Mulla oli 328 bemarissa kardaanin tukilaakeri sökönö alkuun äänsi pelkästään märällä kelillä lopulta millon huvitti..
Äänenä semmonen hermoja raavastava ulina, joka nousi kierroksien mukaan pahimmillaan oli jossain 2000-3000rpm nurkilla harmi, kun ei tullut video otettua.
BMWHUOLLOTJAKORJAUKSET ✓ Viritys/aftermarket osien asennukset myös meiltä! p. 040 166 7576 / Whatsapp
Mulla oli 328 bemarissa kardaanin tukilaakeri sökönö alkuun äänsi pelkästään märällä kelillä lopulta millon huvitti..
Äänenä semmonen hermoja raavastava ulina, joka nousi kierroksien mukaan pahimmillaan oli jossain 2000-3000rpm nurkilla harmi, kun ei tullut video otettua.
Ääni on juuri ärsyttävin (uiuiuiuiui) 80kmh vauhdissa, siitä ylöspäin vaimenee. Pienemmissä nopeuksissa kuulostaa kuivalta laakerilta.
Pannaampa osia tilaukseen ja 50mm avokita...
ex e36 325
ex e46 328
e92 335i FBO
Ducati 900S ie
KTM 640
Suzuki GT550
Honda CBR600
P***kele mistä voi johtua yhtäkkiä alkanu tomaattilaatkon öljyvuoto? Aikasemmin ei ollut mitään läikkiä, nytten yks kaks aamulla aika kirkkaan keltaista tuotosta. Suunnilleen justiinsa laatikon kohdilta ni eipä se varmaan mukaan voi olla? Jos nyt miettii laatikon öljytilavuutta niin siihenverrattuna suhteellisen reilu vuoto..
Käytin auton nosturilla ja panssari irti, laatikon ympärys 99% kuiva yhdessä reunassa näytti vähän hikiseltä mutta ei lähellekään märkää edes, läpivienti myös. Pohjapanssarikin oli täysin puhdas... Mistähän lie ruikannut, huohottaako nuo laatikot öljyä ulos?
Auto oli hetken kunnossa mutta pieni epäilys on että jossain edelleen jotain vikaa. E91 320d manuaali ja ohjelmoitu. Kulkee hyvin kylmänä ja lähtee vääntämään melko alhaalta. Kuitenkin käyntilämpösenä tuntuu että tehot katoaa välillä johonkin. Esim 6 vaihteella 1700-2000rpm vilposella koneella kiihtyy hyvin, mutta kuumana jos pistää kaasun pohjaan niin ehkä 2sek tuntuu nykäsevän mutta kiihtyvyys jatkuu hiukan puutuneena mutta kiihtyy kuitenkin suht ok. Yli 3000rpn kulkee aika hyvin tästä huolimatta. Autossa on uusi tehdas turbo Mitsu. Itsellä ei mahdollisuutta logittaa niin en saa ahtoarvoja tms. logia. Tänään töistä tullessa motarilla testailin, niin mielestäni ei oikein kulkenut jälleen. Auto seisoi n. tunnin eli ei ihan kylmä, mutta heti oli paljon virkeämmän tuntuinen ja hyökkäsi heti aika alhaisilta kierroksilta.
Imuvuoto, ahtovuoto, joku anturi leipoo lämpösenä? Ehdotuksia?
ex E91 320d käsiaskilla ex E46 330dat japski ranu ex E30 316i 4d
Eilen katos kokonaan virrat -08 325da:stä kun laitoin lämmitykseen ajon jälkeen. Tänäaamuna starttasi hyvin ja oli hävittänyt kellonajan ja päivämäärän, noin 20km ajon jälkeen sammu ja virrat katos kokonaan 100km/h vauhdissa 10 sekunnin ajaks. Mitään koodeja ei näytä inpalla muusta kuin lisävesipumpusta, mistähän tämmöstä vikaa rupeis selvittelemään? :think
Eilen katos kokonaan virrat -08 325da:stä kun laitoin lämmitykseen ajon jälkeen. Tänäaamuna starttasi hyvin ja oli hävittänyt kellonajan ja päivämäärän, noin 20km ajon jälkeen sammu ja virrat katos kokonaan 100km/h vauhdissa 10 sekunnin ajaks. Mitään koodeja ei näytä inpalla muusta kuin lisävesipumpusta, mistähän tämmöstä vikaa rupeis selvittelemään? :think
Hanskalokeron sulakerasian takana oleva iso liitin pätkii?
Auto oli hetken kunnossa mutta pieni epäilys on että jossain edelleen jotain vikaa. E91 320d manuaali ja ohjelmoitu. Kulkee hyvin kylmänä ja lähtee vääntämään melko alhaalta. Kuitenkin käyntilämpösenä tuntuu että tehot katoaa välillä johonkin. Esim 6 vaihteella 1700-2000rpm vilposella koneella kiihtyy hyvin, mutta kuumana jos pistää kaasun pohjaan niin ehkä 2sek tuntuu nykäsevän mutta kiihtyvyys jatkuu hiukan puutuneena mutta kiihtyy kuitenkin suht ok. Yli 3000rpn kulkee aika hyvin tästä huolimatta. Autossa on uusi tehdas turbo Mitsu. Itsellä ei mahdollisuutta logittaa niin en saa ahtoarvoja tms. logia. Tänään töistä tullessa motarilla testailin, niin mielestäni ei oikein kulkenut jälleen. Auto seisoi n. tunnin eli ei ihan kylmä, mutta heti oli paljon virkeämmän tuntuinen ja hyökkäsi heti aika alhaisilta kierroksilta.
Imuvuoto, ahtovuoto, joku anturi leipoo lämpösenä? Ehdotuksia?
Tänään kokeilin sammuttaa auton eräässä risteyksessä. Avain pois ja käynnistys. Auto toimi taas eli meneekö jokin vikatila päälle? Ei kyllä sinänsä tunnu limp modelta kun kulkee kuitenkin normaalin vakioauton lailla.
ex E91 320d käsiaskilla ex E46 330dat japski ranu ex E30 316i 4d
Eilen katos kokonaan virrat -08 325da:stä kun laitoin lämmitykseen ajon jälkeen. Tänäaamuna starttasi hyvin ja oli hävittänyt kellonajan ja päivämäärän, noin 20km ajon jälkeen sammu ja virrat katos kokonaan 100km/h vauhdissa 10 sekunnin ajaks. Mitään koodeja ei näytä inpalla muusta kuin lisävesipumpusta, mistähän tämmöstä vikaa rupeis selvittelemään? :think
Takaluukun virtajohtojen läpivientien kunto kannattaa tsekata
Comment