Originally posted by Tommix
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
P0420 Catalyst System
Moro,
Tuli ostettua cruisaluun E93 335i vm. 2010. Vikavalo syttyi ja koodiksi antaa P0420 Catalys System.
Edellinen omistaja on tämän takia jo katalysaattorin paikallisella pajalla vaihdattanut kun olivat diagnosoinut vian sinne, mutta siitä huolimatta valo oli jäänyt palamaan satunnaisesti .
Nyt sitten on palanut viimeisen viikon taukoamatta, eli olisiko todellinen syy nyt lambda-antureissa? Käsittääkseni niitä siellä kaksin kappalein löytyy, onko näistä jompikumpi se tyypillisin särkymisen kohde vai onko parempi vaihtaa molemmat?:think
Comment
-
-
Originally posted by JarCosta View PostMoro,
Tuli ostettua cruisaluun E93 335i vm. 2010. Vikavalo syttyi ja koodiksi antaa P0420 Catalys System.
Edellinen omistaja on tämän takia jo katalysaattorin paikallisella pajalla vaihdattanut kun olivat diagnosoinut vian sinne, mutta siitä huolimatta valo oli jäänyt palamaan satunnaisesti .
Nyt sitten on palanut viimeisen viikon taukoamatta, eli olisiko todellinen syy nyt lambda-antureissa? Käsittääkseni niitä siellä kaksin kappalein löytyy, onko näistä jompikumpi se tyypillisin särkymisen kohde vai onko parempi vaihtaa molemmat?:thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by WarHead View PostJa eikös alkupään Xi-malleissa ole versioita, joissa ei ole öljynlauhdutinta, päinvastoin kuin takavetoisissa on kaikissa?E90 335i xDrive LCI M-Sport monacoblau
432hp/627nm
0-100 4sek
60feet 1.855
1/4 maili 12.4 / 178kmh
Maili 260kmh
Comment
-
-
Originally posted by JarCosta View PostMoro,
Tuli ostettua cruisaluun E93 335i vm. 2010. Vikavalo syttyi ja koodiksi antaa P0420 Catalys System.
Edellinen omistaja on tämän takia jo katalysaattorin paikallisella pajalla vaihdattanut kun olivat diagnosoinut vian sinne, mutta siitä huolimatta valo oli jäänyt palamaan satunnaisesti .
Nyt sitten on palanut viimeisen viikon taukoamatta, eli olisiko todellinen syy nyt lambda-antureissa? Käsittääkseni niitä siellä kaksin kappalein löytyy, onko näistä jompikumpi se tyypillisin särkymisen kohde vai onko parempi vaihtaa molemmat?:think
Originally posted by Tukkonen_Nenä View PostMulla lci. Onko tuo 5w50 passeli niin menee normiajossaki. Kuitenkaan koko kesää radalla vietäKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Brakepadii alko valittaa ja jarrupalavalo syttyi renkaanvaihon jälkeen tauluun ja idriveen. Huoltohommelis näyttää kuitenkin etu ja takapaloille kilsat ja ok.
Onko piuha menny poikki? Mimmonen homma vaihtaa ja oliko niin, että vain OEM on näissä antureissa vaihtoehto?G30 530e iPerfomance M-sport -18
Ex: F30 330D M-sport -15
Ex: E90 330D M-sport -06
Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
Ex: e30 320i -89
Ex: e30 318iS -90
Comment
-
-
Originally posted by amisqo View PostBrakepadii alko valittaa ja jarrupalavalo syttyi renkaanvaihon jälkeen tauluun ja idriveen. Huoltohommelis näyttää kuitenkin etu ja takapaloille kilsat ja ok.
Onko piuha menny poikki? Mimmonen homma vaihtaa ja oliko niin, että vain OEM on näissä antureissa vaihtoehto?
Mahdollisestin, mutta se selviää vain katsomalla.
Jarrusatula irti ja vanha tunnistin kammetaan palasta irti.
Itse laitoin jotkut tarvikkeet ja ainakin toistaiseksi (+60tkm) pelanneet ok.
Comment
-
-
Originally posted by prh' View PostMahdollisestin, mutta se selviää vain katsomalla.
Jarrusatula irti ja vanha tunnistin kammetaan palasta irti.
Itse laitoin jotkut tarvikkeet ja ainakin toistaiseksi (+60tkm) pelanneet ok.ex e36 325
ex e46 328
e92 335i FBO
Ducati 900S ie
KTM 640
Suzuki GT550
Honda CBR600
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostAloittaa nyt tutkimalla missä se vika oikeasti on. Eli live-dataa katsomaan miltä näyttää. Paha nyt suositella kenellä espanjassa on laitteet
Katselin tuota Inpaa, mutta monessa luki että 2008 asti? Mikähän nyt mahtaisi olla oikea piuhanpätkä? Käsittääkseni en muuta tarvitse kuin sen ja ohjelman koneelle?
Comment
-
-
Originally posted by JarCosta View PostTulevaisuutta ajatellen helpompi kun hommaa laitteet itselle, täällä kun voi ottaa pelkkä koodien luku koko päivän ja seuraavankin... Mañana 😉.
Katselin tuota Inpaa, mutta monessa luki että 2008 asti? Mikähän nyt mahtaisi olla oikea piuhanpätkä? Käsittääkseni en muuta tarvitse kuin sen ja ohjelman koneelle?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostErinomainen öljyE90 335i xDrive LCI M-Sport monacoblau
432hp/627nm
0-100 4sek
60feet 1.855
1/4 maili 12.4 / 178kmh
Maili 260kmh
Comment
-
-
Originally posted by Tukkonen_Nenä View PostFixuksella kyselin samalla ku oli startin vaihdossa noista öljyistä niin kertoili et laittaa 10w60 liquimoly onko vähän överi ja passaako ees muualle ku radalle?
E46 M3:ssa sitten käytän tuollaista "originaali" suositusta eli 10w60, mutta on auto kyllä ihan täysin kesäkäytössä, eli ei ns.kylmä starttailuja laisinkaan.
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNo joo onhan se kätevämpi, että itsellä on omat laitteet, niin koodit saa heti . INPA versioita nyt on niin monia ja monet käyttäjät vielä sitten näitä päivitelleet ym. Itse laittaisin ISTA+INPA. INPA:lla melko varmasti tulee vikakoodit saksaksi ja kaikkia kalibrointeja ym. ei löydy INPA:sta. K+DCAN piuha.
Kiitos, onko viimeisintä vinkkiä mistä nuo kannattaisi latailla? Tosiaan kun ilmeisesti isoja eroja on ohjelmiston toimivuudessa 🤔.
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNo joo onhan se kätevämpi, että itsellä on omat laitteet, niin koodit saa heti . INPA versioita nyt on niin monia ja monet käyttäjät vielä sitten näitä päivitelleet ym. Itse laittaisin ISTA+INPA. INPA:lla melko varmasti tulee vikakoodit saksaksi ja kaikkia kalibrointeja ym. ei löydy INPA:sta. K+DCAN piuha.
Kiitos, onko viimeisintä vinkkiä mistä nuo kannattaisi latailla? Tosiaan kun ilmeisesti isoja eroja on ohjelmiston toimivuudessa 🤔.
Comment
-
-
Originally posted by Tukkonen_Nenä View PostFixuksella kyselin samalla ku oli startin vaihdossa noista öljyistä niin kertoili et laittaa 10w60 liquimoly onko vähän överi ja passaako ees muualle ku radalle?
Valvoline VR1 Racing 10W-60 synteettinen kilpamoottoriöljy:
Tosin Saksasta tuli aika paljon halvempaan hintaan.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment