Originally posted by Niilopi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by Kenopi_ View PostKysellään lisää taas vaihteeksi, kun tuntuu olevan pieniä alkuvaikeuksia "uuden" auton kanssa.
Sain auton jyristämään pariin otteeseen kiihdyttäessä vähän reippaammin välillä n.1700-2000rpm ihan taajama nopeuksissa. Tänään en saanut vastaavaa jyrinää enää aikaiseksi, mutta ajaessa esimerkiksi 100km/h ja vaihtaessa D -> N alkaa sama jyrinä, joka loppuu vasta kun vaihtaa takaisin D:lle tai nostaa kierroksia. Auto on 325da m57 pannulla.
Ääni/ jyrinä tuntuu selkeästi tulevan auton keskiosasta/ taaempaa ja ensimmäisenä tulee itsellä mieleen kardaanin rättinivel (mikälie kumilimppu laatikon ja kardaanin välissä) tai tukilaakeri. Onhan auto kuitenkin 10v vanha ja yli 180tkm ajettu.
Anyway ensi maanantaina huollon yhteydessä lupasivat asiaa tutkia ja näitä vaihtoehtoja pohdttiin itsekkin. Onko muilla vastaavia kokemuksia tms?E92 335ia
F11 535ia
Comment
-
-
Originally posted by alfaromeo View PostViallinen kardaanin tukilaakeri aiheutti mulla jurinaa 80-110km/h vauhdissa. Keskustelua ja kuvia asiasta topicissa ”uusi bemaristi kysymyksiä”.E91 325d LCI M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Niilopi View PostMoro,
Pukkaa moottorivaloa ja vikakoodit satunnaisesti. Välillä valo sammuu valo ja tulee taas myöhemmin takas. :
P0430 Liian alhainen - Katalysaattorin puhdistuaste (lohko 2)
P0420 Liian alhainen - Katalysaattorin puhdistuaste (lohko 1)
Päästömittaus meni kuitenkin läpi :
CO% 0,04
CO2 14,70
HC ppm : 6
O2 0,15
Lambda 1,006
Mistä lähtee purkamaan?½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Originally posted by Tomi T View PostTaitaa kulutella öljyä moottori reippaasti? Kokemusta täysin samasta vaivasta öljyä reilusti kuluttavassa 325i N52:ssa. Mahtaako korjaantua ilman uusia katteja (ja pitkän päälle öljynkulutuksen korjausta)?Tällä hetkellä: F20 120d M-Sport, i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Comment
-
-
Originally posted by kooma View PostKun päästöt on kunnossa niin miksipä sitä katteja lähtisi korjaamaan. Ja öljyä saa kaupasta½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Originally posted by Tomi T View PostKannattanee esittää parempi ehdotus kun ampuu toisen alas.Tällä hetkellä: F20 120d M-Sport, i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Comment
-
-
Originally posted by melperri View PostVm 2007 E92 330D työntää jääkylmää ilmaa keskikonsolista alhaalta , tuntuu tulevan tupakansytyttymen lokerosta voimakkaimmin. Onko kellää tällaisesta ongelmasta kokemusta ? Liekö jokin raitisilmaputki irtipoikki ?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by melperri View PostJaaha , onko se venttiili siis siellä tupakansytyttimen kotelossa vai missä ?
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Avoon olis tarkoitus retrofittailla uudempi navi talven aikana. Keskikonsolin listat laitoinkin pitkän harkinnan jälkeen tilaukseen, joten projekti on virallisesti sen osalta käynnistetty.
CIC vs NBT. CIC retrofit on selkeetä kauraa ja valmiita settejä saa Ebaysta. Siihen perään toki Combox. Muuten en näe koko retrofitissä oikein mitään hyötyä.
NBT tietysti kiinnostaa siinä mielessä, että olisi uudempi paketti ja Ebayssa näyttäisi noitakin olevan tarjolla. Onhan näitäkin retrofitattu, mutta en äkkiseltään löytänyt vastauksia itseä askarruttaviin kysymyksiin.
Kuinka paljon arvokkaammaksi tuo NBT:n retrofittaus tulee ja kuinka paljon pitää tehdä modauksia? Eli miten paljon kaikkea pitää huomioida vs CIC asennus. :think
Kiitos.
Comment
-
Comment