Oletko seurannut, vuotaako vain kovilla pakkasilla ja siten, että parkkipaikalle jää lammikko, mutta ei juuri vuoda ajossa? Itselläni alkaa tiputtaa siinä -25C tienoilla ja vuoto on todella nopeaa alle -30C lämpötiloissa. Koko kesänä ei vuoda pisaraakaan.
Ongelma viittaa siihen pakosarjan saastehäsmäkkään (koneen käyttämisen jälkeen ei ole mitään näkyviä merkkejä vuodosta). Aina kun ongelma on akuutti, on keli liian kylmä sen paikallistamiseen/korjaamiseen. Pitää silti varmaan kevään mittaan ottaa niskalenkki probleemasta - ellei sitten täältä löydy valmista reseptiä?
Onko löytynyt ratkaisua tähän ongelmaan? Omassa autossa nyt yli 30 pakkasasteen keleillä jäi pikku läntti nestettä lumeen. Ei kuitenkaan niin paljoa, että olisi varoitusvaloa sytyttänyt nestemäärästä. Jostakin koneen takaosasta vuotaa, konehuoneen puolelta ei pystynyt paikallistamaan vuotokohtaa ja koneen etuosa oli vesipumpun ja syylärin seudulta kuiva.
S169A EU3? sitten.
Tuokin näyttäisi vaikuttavan DPF:n olemassa oloon?
Tämmösillä varusteilla se on hihnalta valunu!? Kuuluuko johonki nuista? Vai onko sen DPF:n maininta poistettu listasta? auto siis 6/2007
Code
S217A Active steering
S249A Multifunction f steering wheel
S255A Sports leather steering wheel
S2ABA BMW LA wheel ellipsoid spoke 162
S322A Comfort access
S354A Windscreen, green-tinted upper strip
S386A Roof railing
S402A Panorama glass roof
S423A Floor mats velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S431A Interior mirror with automatic-dip
S481A Sports seat
S494A Seat heating driver/passenger
S4ADA Interior trim strips, brushed aluminium
S4AEA Armrest front, retractable
Code
S502A Headlight cleaning system
S507A Park Distance Control (PDC), rear
S521A Rain sensor
S522A Xenon Light
S524A Adaptive Headlights
S534A Automatic air conditioning
S536A Auxiliary heating
S544A Cruise control with brake function
S563A Light package
S5ACA High-beam assistant
S609A Navigation system Professional
S612A BMW Assist
S620A Voice control
S633A Preparation, mobile phone, Business
S672A CD changer for 6 CDs
Code
S677A HiFi system Professional DSP
S6AAA BMW TeleServices
S704A M Sports suspension
P735A Basic Package
S761A Individual sunshade glazing
P7R7A Innovation package
L801A NATIONAL VERSION GERMANY
S863A Dealer List Europe
S879A On-board literature, German
S8SPA Control unit COP
P9BFA Navigation Package
Standard equipment
S321A Exterior parts in vehicle colour
S520A Fog lights
S548A Kilometre speedo
S851A Language version German
Auto ilmoittanut 1/2013 olisi huolto. Muistelisin kaverin puhuneen, että jarrunestevaihto.
Kuvassa auto kyljestä eikä muuta.
Eilen sitten tuli uusi ilmoitus näkyviin jonka luulin tuosta johtuvan. Ei olekkaan.. kilsoja näyttää olevan vielä huoltoon 130.
Kuvassa auto on nosturilla. Ajotietokoneesta kun katson niin siellä merkintä seuraava nosturi olisi 24000km 07/2015
Hetken kun painoin nappulaa niin nosturin alle tuli teksti CC-ID 71
Myös punaisella ((!)) eli käsijarrun merkkivalo.
kirjaudu sisään ohjeen salasanoilla iske vin kenttään ja ylhäältä options.
onko eri lista?
Hyvät varusteet sinulla noin muuten
Omaa listaani joskus ihmettelin ja minullakaan ei ole suoranaista DPF viittausta.
co2 paketti kuitenkin löytyy ja googlettamalla päättelin dpf:n kuuluvan siihen.
Last edited by Nettipepe; 03-01-2013, 07:52.
Reason: lisäystä
kirjaudu sisään ohjeen salasanoilla iske vin kenttään ja ylhäältä options.
onko eri lista?
Hyvät varusteet sinulla noin muuten
Omaa listaani joskus ihmettelin ja minullakaan ei ole suoranaista DPF viittausta.
co2 paketti kuitenkin löytyy ja googlettamalla päättelin dpf:n kuuluvan siihen.
Juurikin samasta paikkaa olen listan ottanut...poistelin siitä vaan siansaksankielen pois.
Onko DPF kuitenkin ollut jo pakollinen tuohon aikaan kun auto on tullut hihnalta?
Kiitos..kyllähän siinä kaikenlaista tingentangelia on ruksittu..
Automaattivaihteiseen E92:een on ilmeisesti saanut rattiin vaihdeläpyskät ihan vain rastimalla yksittäisen lisävarusteen:
S2XAA SPORT-LEDERLENK. MIT SCHALTWIPPEN (Leath.-cov.sport st.wheel+padd.+multif.)
EDIT: Tulikin jo privalla tietoa että näin tosiaan on.
Mitään erikoisempaa ei ole vaihteiston osalta mainittu tuossa autossa jota katsoin (http://www.nettiauto.com/bmw/330/5210420). Hiukan käytetyn näköinen kuvissa, mutta saishan tuosta aika nätin Monacoblaun E92:n pienellä laittamisella.
Minkälaista vikakoodinlukijaa raati suosittelee? Plussaa olis jos vehkeessä on toiminto jolla saa pakotettua dpf:n polton päälle. Vai onko kyseinen homma kotikonstein edes mahdollista?
No mutta jos joku tietää hyvän lukijan, niin kiitollinen olisin jos vinkkais tänne siitä!
Comment