Originally posted by Jyki
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onkos muilla ollu ongelmia ohjaustehostimen kanssa? Mulla pamahti remmi poikki tossa viime talvena ja siiva anto myöten samalla, no sama vika toistus tossa toissa viikolla, paitsi et muovisiiva säily ehjänä. Vaihdoin uuden ja taas mentiin ja nyt sunnuntaina se saatana oli taas poikki. Perin hämärää, loppuu konstit kesken et mikä sen oikeen katkasee, näytti vähän siltä kuin se olisi "kuorinu" ittensä pois sieltä ja hihnan selkäpuolikin oli rispaantunut, kun eihän siinä mitään ohjainrullaa ole? eiks se mee niin, että se pyörii ainoastaan kampiakselin pään siivan ja pumpun siivan välillä ilman ohjaimia kun on venyvästä remmistä kyse... Jos on vastaavia murheita ollu ni otetaan lisätietoo mieluusti vastaan.. Itse remmin vaihto on ihan peace of cake, mut ei sitä huvita koko ajan vaihtaa. Otetaan viikonloppuna kaverin kanssa tuo ohjaus tehosyyniin josko siihen jotain tolkkua sais..Coming Soon:
E46 M3 Cabriolet SMG Carbonschwartz
ex.E60 535Da M-Sport "Iso D"
"Kaikki hauska on kallista tai laitonta!"
Comment
-
-
Kertoisiko joku miten saa vm 2006 e91:sestä rengasvaroitusvalon nollattua kun syttyi palamaan? Eli se mikä varoittaa renkaan äkillisestä rengaspaineen laskusta. Syttyi palamaan, mutta ei renkaissa mitään vikaa ole.
Mulla on uudemman e9X sarjan ohjekirja, mutta siinä ajotietokone vähän erilainen ja niillä ohjeilla sitä ei saanut nollattua.
Comment
-
-
Originally posted by _Jokkeri_ View PostOnkos muilla ollu ongelmia ohjaustehostimen kanssa? Mulla pamahti remmi poikki tossa viime talvena ja siiva anto myöten samalla, no sama vika toistus tossa toissa viikolla, paitsi et muovisiiva säily ehjänä. Vaihdoin uuden ja taas mentiin ja nyt sunnuntaina se saatana oli taas poikki. Perin hämärää, loppuu konstit kesken et mikä sen oikeen katkasee, näytti vähän siltä kuin se olisi "kuorinu" ittensä pois sieltä ja hihnan selkäpuolikin oli rispaantunut, kun eihän siinä mitään ohjainrullaa ole? eiks se mee niin, että se pyörii ainoastaan kampiakselin pään siivan ja pumpun siivan välillä ilman ohjaimia kun on venyvästä remmistä kyse... Jos on vastaavia murheita ollu ni otetaan lisätietoo mieluusti vastaan.. Itse remmin vaihto on ihan peace of cake, mut ei sitä huvita koko ajan vaihtaa. Otetaan viikonloppuna kaverin kanssa tuo ohjaus tehosyyniin josko siihen jotain tolkkua sais..
Comment
-
-
Originally posted by wibzu View PostOletko yrittänyt resetoida ikkunan asetukset? Eli painat kattoluukun nappia pohjassa kunnes ikkuna on käynyt läpi kaikki asentonsa ja palaa takaisin kiinni. Kestää noin 1-2min.
Comment
-
-
Originally posted by wibzu View PostOletko yrittänyt resetoida ikkunan asetukset? Eli painat kattoluukun nappia pohjassa kunnes ikkuna on käynyt läpi kaikki asentonsa ja palaa takaisin kiinni. Kestää noin 1-2min.
Comment
-
-
Originally posted by Blacksatin View PostKertoisiko joku miten saa vm 2006 e91:sestä rengasvaroitusvalon nollattua kun syttyi palamaan? Eli se mikä varoittaa renkaan äkillisestä rengaspaineen laskusta. Syttyi palamaan, mutta ei renkaissa mitään vikaa ole.
Mulla on uudemman e9X sarjan ohjekirja, mutta siinä ajotietokone vähän erilainen ja niillä ohjeilla sitä ei saanut nollattua.
edit. tämä siis autossa jossa ei ole idrivea.-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **240e**
-
Comment
-
-
Originally posted by Blacksatin View PostMinkäs ikäinen auto kyseessä?-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **240e**
-
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostNo mulla ainakin lähtee, kun laittaa auton käyntiin ja paikallaan ollessa viiksestä kelaa renkaan kuvan -> init ja 5 sekunttia nappia pohjassa tulee hyväksytty merkki.
edit. tämä siis autossa jossa ei ole idrivea.E91 320dA -06
Comment
-
-
Originally posted by Tmz84 View PostOnko tuo 130kw kone jollain tapaa parempi / huonompi kuin tuo vanhempien e9x mallien 120kw kone? Jossain oli viitattu että 130kw koneessa olisi jotain jakopää ongelmia?
Comment
-
-
Saako E91:seen mahtumaan eteen 18x10" Et: 47?
Taakse varmaan mahtuukin heittämällä?
Kiitoksia!Kaikennäkösiä romuja..
Pirkanmaan parasta autonhoitoa @ Mudfix Car Detailing FB ja IG Mudfix
(http://www.mudfix.fi)
Comment
-
Comment