Jännä homma. Onkohan ne lisävaruste Itellä tosiaan muovissa on syvennykset eli pala muovia irti ja siihen saisi valon. Pitää ilmeisesti irrotella muovit ja kattoa löytyykö sähköt niiden takaa. Onko tuo lamppu/polttimo samankaltainen kuin esim. peräkontin valoissa??
Valopaketti on pitänyt valita lisävarustelistalta, jotta jalkatilassa on valot. Sisältää myös muita valoja.
Ulko- ja sisävalopaketti
Sisältää edessä: lukuvalot/meikkipeilin valot (vakio 6-sylinterisissä), valaistu oven kahvan
alue ja jalkatila, poistumisvalo. Takana: lukuvalot ja ambience valo (vakio 6-
sylinterisissä), valaistu oven kahvan alue.
Eiköhän noista CAI/CIS-systeemeistä ole eniten iloa koventuneiden imuäänien suhteen, teholisäys on varmaan vain persauksissa. :think
Mikäs e9x sulla on 270hv/580nm?
edit: niin tietysti 330d varmaankin on.
325D joka ei paljoa eroa 330D:stä...nyt vastassa liian pienet suuttimet, jos olisi 330D niin pääsisi pikkasen parempii lukemiin nykyisillä muutoksilla :/
ja kiitos CAI/CIS infosta...tuollainen mutu käsitys ollut asiasta...toisaalta halua tehonalennusta siitä hyvästä että saa imuääniä lisää
325D joka ei paljoa eroa 330D:stä...nyt vastassa liian pienet suuttimet, jos olisi 330D niin pääsisi pikkasen parempii lukemiin nykyisillä muutoksilla :/
Aika hyvät tehot on revitty 325d... yleensä ohjelmointipajat mainostavat tehoja välillä 235-245hv. Mahtaa sitäpaitsi mukava tuollainen 580nm vääntö...bensavehkeessä kun on vain 250nm.
Aika hyvät tehot on revitty 325d... yleensä ohjelmointipajat mainostavat tehoja välillä 235-245hv. Mahtaa sitäpaitsi mukava tuollainen 580nm vääntö...bensavehkeessä kun on vain 250nm.
kyllä pelkällä ohjelmalla karalalla otettiin juuri tuo mainitsemasi määrä tehoja.
kun dpf/katti korvattu suoralla putkella niin sitten saatiin pikkasen paremmat
lukemat (maksimit nykyisillä suuttimella) turbo kuulemma olisi vielä jaksanut noin.300hv pintaan asti, mutta suuttimet ny pullonkaula.
Olipa mukava kuulla toi, kun oma 325 bensa tuntuu niin mopolta ja polttelis
vaihtaa tehokkaampaan.. mutta sitten varmaan olisi vuoden päästä sama tilanne taas
Varmaan fiksumpi säästää rahat talon remontointiin jatkaa nykyisellä
Olipa mukava kuulla toi, kun oma 325 bensa tuntuu niin mopolta ja polttelis
vaihtaa tehokkaampaan..
Menee väliraha aika suureksi, jos meinaat bensa e9x pysyä. 330i ei tuo paljoa lisää potkua verrattuna 325i ja olisi laitettava 335i jos selkeästi tehokkaampaan haluaisit siirtyä. Käytännössä siis yli puolet autosi arvosta tarvitsisi laittaa paalua lisää, on sitten makuasia kannattaako se....
millä moottorinlämmöt näkyviin ?
tiedän siis salavalikot kyllä mutta en pääse kuin toiseen salavalikkoon.
eli miten pääsee business navilla moottorinlämpövalikoihin ?
tolla professionalin ohjeilla en ole päässyt
BMW 330e f30
Tesla MYP
Ford Sierra Cosworth 4x4
Tunturi Pappa -78
Comment