Minkälainen polttimo on e91 angels eyes rinkulassa ku pittäis hommata uus palaneen tilalle?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Nahkuri View PostMinkälainen polttimo on e91 angels eyes rinkulassa ku pittäis hommata uus palaneen tilalle?
Comment
-
-
Panorama
Ootteko vaihtanu E91 panoramakaton tiivistettä? Kyselin marmorilta tiivisteen hintaa, ja marmori yllätti, 26€Homma taasaantukin aika piakkoin kun kysyin asennuksen hintaa, n. 500€
Marmorilta sanoi että ei todellakaan kannata itse vaihtaa! Sanoin että olen ammattilainen vaikka en olekaan, mutta alko v*****aa myyjän asenne!
Eli onko käytännössä edes mahdollista vaihtaa itse ja jos ei niin varmaan jossain homma onnistuu halvemmallakin..?F15 30d ///M-SPORT
Ex.
F10 530xda ///M-SPORT, Audi A7 3.0tdiq S-line, F11 530xda///M-SPORT x4, F11 520da ///M-SPORT , E61 530da ///M-SPORT, E61 525da ///M-SPORT , E91 320d ///M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by Nahkuri View PostMinkälainen polttimo on e91 angels eyes rinkulassa ku pittäis hommata uus palaneen tilalle?
--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
-
Originally posted by FusionWolf View PostSaksan ebaysta olen löytänyt noita ihan jollain 5-15€ hintaan. :
Hinta olisi OK mutta postikulut Suomeen 20e.Onko sulla heittää muita hakusana ehdotuksia?
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostEn minä löydä kuin tämän http://cgi.ebay.de/ABDECKUNG-SCHEINW...item41588a34f0
Hinta olisi OK mutta postikulut Suomeen 20e.Onko sulla heittää muita hakusana ehdotuksia?
2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by jyrbba69 View PostE92 olisi 2x ylimääräisiä noita, mutta ei taida käydä ristiinrastiin.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostOnko sulla heittää muita hakusana ehdotuksia?
Single parts for head lamp cleaning - BMW parts catalogByrokratian motto: älä tee mitään ensimmäistä kertaa
Comment
-
-
Originally posted by Squamish View PostKokeile hakusanaksi "Cover, spray nozzle" tai osanumeroksi esim. 61678031307. Ao. kuvassa osa 3.
Single parts for head lamp cleaning - BMW parts catalog
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostVaihda samantien ledit halogeenien tilalle, maksaa jonkun 50-70e pari riippuen mistä ostaa.
Mulla on ollu nuo jo kohta 10kk paikoillaan ja toimivat vieläkin.
Musta E90 330 xda -05 kaikilla mausteilla, Powered by Karala
Läppäleikkaukset, puslanvaihdot, jarrulevysorvaukset, jyrsin- yms. koneistushommat ja muuta teknistä vertaistukea E90:iin Nivalan seudulla: 0405113911
Comment
-
-
Originally posted by Casull View PostMuttei omien kokemusten perusteella kestä kesäkuumalla välttämättä kuin kuukauden kunnes sulaa koko poltin ihan muodottomaksi.
Mulla on ollu nuo jo kohta 10kk paikoillaan ja toimivat vieläkin.
http://www.umnitza.com/index.php?mai...oducts_id=5676
Omilla kokemuksilla jos siellä joku sulaa niin se on halogeenipoltin eikä ledi. Itse vaihdoin halpis-ledeihin ja toimivat edelleen.
Comment
-
-
Originally posted by sassi View PostMuutama sivu taaksepäin kirjoittelin juurikin tästä aiheesta
http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=709
Comment
-
-
Onko kellään tuntunut perän löysyytty kunnon kiihdytyksissä? Mulla tuntuu ainakin kovin levottomalta kun kiskasee kunnolla hanaa. Mietin olisiko jotkut puslat väsähtäneet tms. Tulee varmaan valohoidot tehtyä samalla kun alustan vaihdan...2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
Comment