Originally posted by Veeksi
View Post
Eli ei rallatusta pitäisi olla. Kärryssä on bmw performace kitti, eli jonkin sortin lisäjäähdytin nesteelle, ohjelma ja jotain muuta sälää. Tehoa vaatimattomat 10kw enemmän. Varmaan nopeesti löytyy mobilesta se jos kehtaa kattoa.. Varustelista on kyllä näkemisen arvoinen, tai oikeastaan ei ole mitään nähtävää siinä. Muuten vaikuttaa ihan ok:lle, toinen omistaja myy ja BMW:llä huollettu, yms.
Tuon varustepuolen kanssa pystyisin elämään, kun en niillä varusteilla aja. Xenoneita nyt ei oo mikä on mulle ainoastaan ollu ulkonäköseikka, kun en pimeellä matkaa aja, tms.
Ainoastaan tuo automaatti-ilmastoinnin puute vaivaa hiukan, mutta pitää funtsia. Toisaalta valkea ulkoväri olisi omaan makuun just sopiva.
Tässä nyt arvon tämän päivän lähenkö tuon karvalakin kimppuun. Manuaali olisi esisijalla minulla mitä etsin. ViaCarilla ois se sininen M-sportti, mutta harmittaa kun automaatti ja hintaa vähän liikaa mun budjettiin. Tuo mobilen karvalakki jäis 20t€ (+haku).
Paljonko saa ohjelmalla 335i kun downpipet vaihdettu? Ohjelmoinnissa kuittaa sen häiriön joka tulee etukattien poistosta?
Edit. tarkoititkin jotain flashia jonka pystyy itse ajamaan autoon sisälle. Luin aluksi, että tehdään ns. "lastu=ohjelmointi" esim. karalalla, yms. sepällä. On jäänyt kehityksen kelkasta näiden uudempien osalta, sivusilmällä seurannu jonkun verran, mutta aika pihalla silti.
Comment