DPF:n poisto / E9x Diesel viritys

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aku1979
    replied
    Originally posted by Tonich View Post
    Aika vittumainen homma ruveta laittelemaa yleismallin jäähyä näihi. Orkkis jäähy on kokonaan syylärin alapuolella ja eipä siel syylärin etu- taikka takapuolella ole oikein tilaa. Wagneria tai jotai muuta vastaavaa tilaukseen

    Leave a comment:


  • 530daa
    replied
    Originally posted by LUMI View Post
    ei oo kun r90 ja wagnerin cooleri
    Jaa mulla tuli jo vakiona dpf poistettuna reilu 400 ja 800nm ajettu reilu 200tkm

    Leave a comment:


  • Tonich
    replied
    Originally posted by Jana View Post
    Kokemuksia biltema coolereista, ajaako asiansa? E91 pre- lci 330d keulille täytyis päivittää isompi, onko tuosta pienemmästä 140x550x65 mitään hyötyä, tai saako tuota isompaa 300x600x75 mahtumaan hyvin paikallensa?
    Vai mistä edullisesti cooleria metsästämään muutakuin biltsu ja motonet? :think
    Aika vittumainen homma ruveta laittelemaa yleismallin jäähyä näihi. Orkkis jäähy on kokonaan syylärin alapuolella ja eipä siel syylärin etu- taikka takapuolella ole oikein tilaa. Wagneria tai jotai muuta vastaavaa tilaukseen

    Leave a comment:


  • Tonich
    replied
    Originally posted by LUMI View Post
    ei oo kun r90 ja wagnerin cooleri
    Mistä mallista toi r90 pumppu on? Tarkempia specsejä? Itelläniki olis tarkotus kutitella omaan 335d hiukan hönkyä lisää nyt kesän aikana. Wagner jäähy + isompaa ahdinta modattu niin isoks kun saa.
    Downpipe ja pumppu puuttuis vielä. Ja Quaife jossai välis

    Leave a comment:


  • Jana
    replied
    Kokemuksia biltema coolereista, ajaako asiansa? E91 pre- lci 330d keulille täytyis päivittää isompi, onko tuosta pienemmästä 140x550x65 mitään hyötyä, tai saako tuota isompaa 300x600x75 mahtumaan hyvin paikallensa?
    Vai mistä edullisesti cooleria metsästämään muutakuin biltsu ja motonet? :think

    Leave a comment:


  • LUMI
    replied
    Originally posted by 530daa View Post
    sulla varmaan vakio pumppu? Mulla ois asennusta vailla r90 saas nähä mitä tulee ,niin ja isompi coolerikin nyt kiinni

    ei oo kun r90 ja wagnerin cooleri

    Leave a comment:


  • 530daa
    replied
    Originally posted by LUMI View Post
    tänään käytin AJ:lla ja lukemat parani 345/725 to 404/840 uudella pumpulla 340tkm ajettu 335
    sulla varmaan vakio pumppu? Mulla ois asennusta vailla r90 saas nähä mitä tulee ,niin ja isompi coolerikin nyt kiinni

    Leave a comment:


  • LUMI
    replied
    tänään käytin AJ:lla ja lukemat parani 345/725 to 404/840 uudella pumpulla 340tkm ajettu 335

    Leave a comment:


  • A2K
    replied
    Originally posted by TinoTK View Post
    Mulla juurikin tuon verran otettu. M57N2, muuten vakio mutta putkisto tyhjätty. Alavääntöä rajoitettu manuaalin takia.
    kuulostaa hyvälle. Juuri sain tiedon myös tutultani jolla samat lukemat mutta automaatti.
    Itselläni on manuaali, mutta vaihdoin kytkimen ja vauhtipyörän viikko sitten. Tuli sachs racingin 240mm todella jäykkä asetelma sintterilevyllä. Pitäisi riittää hyvin ainakin sen 800nm. Vaikka jatkuvaa vääntöä. Ainakin mikäli uskoo valmistajaa. Yllättävän nopeasti tottui jalkakin tuohon. Ei ehkä kaikkein mukavin, mutta ei pitäisi heti pettää vaikka irrottaisi hevosia koneesta.

    Leave a comment:


  • TinoTK
    replied
    Originally posted by A2K View Post
    Mites tuo 330d -08.
    Olen ymmärtänyt että putken tyhjennyksellä ovat ottaneet irti 315hp ja 750nm?
    Itse juuri uusin 800nm kytkimen omaani, jotta riittää myös viritettynä.
    Mulla juurikin tuon verran otettu. M57N2, muuten vakio mutta putkisto tyhjätty. Alavääntöä rajoitettu manuaalin takia.

    Leave a comment:


  • A2K
    replied
    Originally posted by VolvoTDi View Post
    Niin totta, jostain syystä oletin jo olevan N57:lla.
    Mites tuo 330d -08.
    Olen ymmärtänyt että putken tyhjennyksellä ovat ottaneet irti 315hp ja 750nm?
    Itse juuri uusin 800nm kytkimen omaani, jotta riittää myös viritettynä.

    Leave a comment:


  • TinoTK
    replied
    Ei sittenkään mitään
    Last edited by TinoTK; 20-04-2017, 12:47. Reason: tyhmä

    Leave a comment:


  • VolvoTDi
    replied
    Originally posted by arska86 View Post
    Paitsi tuossa kysyjällä sigun perusteella -09 malli, jossa vanhempi M57N2 kone. Ainakin vakio suuttimilla luvut jää maltillisemmiksi.
    Niin totta, jostain syystä oletin jo olevan N57:lla.

    Leave a comment:


  • arska86
    replied
    Originally posted by VolvoTDi View Post
    Järkevä 300/650 ja kaikki ulos 320-330/700-750 DPF paikoillaan.
    Paitsi tuossa kysyjällä sigun perusteella -09 malli, jossa vanhempi M57N2 kone. Ainakin vakio suuttimilla luvut jää maltillisemmiksi.

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Originally posted by Toni 325i View Post
    Miten mahtaa käydä tullimaksujen suhteen kun arvo menee reilusti yli sen rajan jo, mikäli sattuu tulliin jäämään?

    Tuota Mtecin osaa saisi myös useamman kappaleen samalla 40 punnan kuluilla Suomeen.
    Tullimaksut menevät ihan normaalisti samoin kuin ALV.

    Leave a comment:

Working...
X