Originally posted by Jacques
View Post
DPF:n poisto / E9x Diesel viritys
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mielenkiintoinen huomio. 2008 vuosimallisessa 335d (mielenkiintoinen ero CO-arvossa):
Muut päästöt (g/km)
Typenoksidit (NOx)
0,19
Hiilivedyt + typenoksidit (HC + NOx)
0,22
Hiilimonoksidi (CO)
0,15
Hiukkaset (PM)
0,001
Hiukkassuodatin tai vastaava
EiLast edited by Jacques; 19-01-2017, 13:56.
Leave a comment:
-
Tuossa tuli laskeskeltua Trafin Autovertaamolla miten tämä ehdotettu uusi maksusysteemi toimisi omilla autoillani, niin satuin samalla huomaamaan Trafin saittia penkoessani että omasta autostani on merkintä "Hiukkassuodatin tai vastaava: Ei"

Kannattaako tähän nyt lukea sisään mitään sen ihmeempää?
Leave a comment:
-
Onko kellään kokemusta Sedox Performancen tai mycjiptuningfiles ohjelmista? Tuleeko tehoja ja pelittääkö ilman virhekoodeja ja ongelmia?
Edullisesti saisi muihin virisoftiin verrattuna.
Leave a comment:
-
onko kellään tietoa minne kannattaa viedä auto Joensuun alueella jos haluaa poistattaa dpf:fän ja muut ylimääräiset hilppeet samalla.
ja luonnollisesti myös ohjelmoida auto samalla... vai onko tiedossa pidempi reissu?
eikä olisi välttämättä kaikkein kallein myöskään 😎
Auto siis -08 325D Manuaali
Leave a comment:
-
Onko kukaan N57 330d ihminen käynyt vielä hakemassa ProTurbon modausta omalle VNT-etanalleen? Jos kyllä niin kovasti kiinnostaa mitä muita modeja autossa on ja mihin näillä päästiin.
Leave a comment:
-
Itse poistin dpf ja ajelin noin 70tkm. Ei ongelmia. Sitten tehtiin ohjelmallinen dpf poisto,ei eroa kulutuksessa eikä muussa.Originally posted by Jana View PostE91 330d alkanut herjaamaan dpf:ffää..
Alkaako auto herjaamaan jotain muutakin jos tyhjentää dpf-pöntön, ilman että poistaa poltot yms. ohjelmallisesti pois käytöstä? Tai että onko siitä ylipäätään moottorille jotain haittaa kun suunnitelmissa oli ens keväänä käydä ottamassa autosta lisää voimmaa jolloin samalla ohjelmoisi myös dpf pois käytöstä luonnollisesti.. ei tarvitsis erikseen käydä:think
Leave a comment:
-
E91 330d alkanut herjaamaan dpf:ffää..
Alkaako auto herjaamaan jotain muutakin jos tyhjentää dpf-pöntön, ilman että poistaa poltot yms. ohjelmallisesti pois käytöstä? Tai että onko siitä ylipäätään moottorille jotain haittaa kun suunnitelmissa oli ens keväänä käydä ottamassa autosta lisää voimmaa jolloin samalla ohjelmoisi myös dpf pois käytöstä luonnollisesti.. ei tarvitsis erikseen käydä:think
Leave a comment:
-
Ei vaan noin suurinpiirtein pullon ohjeen mukaan aina tankilliseen ruiskutin sekaan. Alussa käytin vahvempaa seosta ja sitten niin kauan kuin pullosta riitti, niin ehkä kerran kuussa laitoin suht täyteen tankkiin tuota.Originally posted by aku1979 View PostTököttiä pullollinen tankilliseen?
Leave a comment:
-
Moottorin käyntiäänestä hävisi terävyyttä kun kiristettiin pakosarjan pultteja, 335d 150tkm kyseessä. Toisesta reunasta jäi vielä pari pulttia tarkistamatta kun ei ilman suurempia purkuja päästy käsiksi.
Leave a comment:
-
Tököttiä pullollinen tankilliseen?Originally posted by Smistik View PostEmännän autoon auttoi rumaan käyntiin hetken säännöllinen käyttö stp diesel injector cleaneria, jolla tyhjäkäynti ja moottorin ajomelu hiljeni ihan korvalla kuultavasti. Käytin itsekin tuota 320d:ssä kun suuttimien korjausarvot ei olleet balanssissa täysin, niin sekin parani moisella käärmeöljyllä.
Leave a comment:
-
Emännän autoon auttoi rumaan käyntiin hetken säännöllinen käyttö stp diesel injector cleaneria, jolla tyhjäkäynti ja moottorin ajomelu hiljeni ihan korvalla kuultavasti. Käytin itsekin tuota 320d:ssä kun suuttimien korjausarvot ei olleet balanssissa täysin, niin sekin parani moisella käärmeöljyllä.
Leave a comment:
-
Kenties jotain vikaa mikäli savuttaa dpf paikallaan:thinkOriginally posted by Croway View PostItellä taas haisee ja savuttaa auto vaikka dpf ja katti on paikallaan
Sulla on kyllä melko pienillä kilometreillä auto, mutta kyllä senkin on saanut mahdollisesti pilattua long life öljynvaihto väleillä, yksi mikä on huomattavasti auttanu rumaan käyntiääneen on Forte motorflush, sitä koneeseen ja käyttää ohjeiden mukaan, vaihtaa jotkin halvat öljyt, auto käyntiin vähintään vartiksi, voi käydä vaikka ajamassakin lenkin ja sitten taas öljyt vaihtoon suodattimen kera, nyt kunnon öljyt sisään. On auttanu selkeästi useammassa autossa.Originally posted by Orvix View PostTämä ei nyt varsinaisesti aiheeseen liity, mutta minullakin on mielestäni rumasti tyhjäkäyntiä käyvä m57n2 325d. Ääntä kuvaisin sanalla terävä. Kaksi samanlaista konetta olen nopeasti päässyt kuulemaan ja minusta niissä ääni on ollut pehmeämpi. Tuo nykyinen ei kuulosta yhtään "hienostuneemmalta" kuin vanha 320d. Auto on softattu ja samalta kuulostanut ennen ja jälkeen. Käynti ei ole miksikään muuttunut sinä aikana kun auto minulla on ollut (115-185tkm). Mitään varsinaista vikaa autossa ei ole.
Mistähän moinen voisi johtua ja pitäisikö huolestua vai unohtaa koko juttu?
Myös Forte diesel fuel conditioner on toiminut yllättävän moneen asiaan.
(Tulipa paljon mainostettua Fortea
)
Leave a comment:
-
Tämä ei nyt varsinaisesti aiheeseen liity, mutta minullakin on mielestäni rumasti tyhjäkäyntiä käyvä m57n2 325d. Ääntä kuvaisin sanalla terävä. Kaksi samanlaista konetta olen nopeasti päässyt kuulemaan ja minusta niissä ääni on ollut pehmeämpi. Tuo nykyinen ei kuulosta yhtään "hienostuneemmalta" kuin vanha 320d. Auto on softattu ja samalta kuulostanut ennen ja jälkeen. Käynti ei ole miksikään muuttunut sinä aikana kun auto minulla on ollut (115-185tkm). Mitään varsinaista vikaa autossa ei ole.Originally posted by JHo View PostOnko normaalia ohjelmoidussa m57tu2 koneessa tosi ruman kuuloinen tyhjäkäynti. Rail paineeet oli tyhjäkäynnillä 500bar.
Mistähän moinen voisi johtua ja pitäisikö huolestua vai unohtaa koko juttu?
Leave a comment:
Leave a comment: