DPF:n poisto / E9x Diesel viritys

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Croway
    replied
    Itellä taas haisee ja savuttaa auto vaikka dpf ja katti on paikallaan

Leave a comment:

• aku1979
    replied
    Originally posted by viksu View Post
    Ei lähtenyt.
    Täällä sama oire, mutta nenä tottunut jo.

Leave a comment:

• viksu
    replied
    Originally posted by VolvoTDi View Post
    Jos katti lähti samalla niin haisee pahalta, teki sitten mitä tahansa.
    Ei lähtenyt.

Leave a comment:

• VolvoTDi
    replied
    Originally posted by viksu View Post
    Tämän takiako mulla haisee tyhjäkäynnillä pahalta? DPF tyhjätty ja AJ-Tech ohjelma.
    Jos katti lähti samalla niin haisee pahalta, teki sitten mitä tahansa.

Leave a comment:

• viksu
    replied
    Originally posted by VolvoTDi View Post
    Kun DPF poistetaan niin hieman olisi hyvä nostaa rail-painetta tyhjäkäynnillä, jottei haisisi vanhalta linja-autolta.
    Tämän takiako mulla haisee tyhjäkäynnillä pahalta? DPF tyhjätty ja AJ-Tech ohjelma.

Leave a comment:

• VolvoTDi
    replied
    Kun DPF poistetaan niin hieman olisi hyvä nostaa rail-painetta tyhjäkäynnillä, jottei haisisi vanhalta linja-autolta. 500bar on aivan liikaa ja saa moottorin käkättämään. Sellainen 10% nosto on passeli.

Leave a comment:

• Supra^
    replied
    Originally posted by Kissvesala View Post
    Jos suutinkarttaa naplataan koko kierrosalueella niin se on yksi syy. Ei niihin tartte kajota tyhjäkäynnillä laisinkaan. Mutta tästä voi viisaammat halutessaan kertoa lisää.
    Meille maallikoille riittää tieto että ei sen kuuluisi juuri tyhjäkäyntiääneen vaikuttaa jos ei sitte mitään extremeä oo.
    Ylipäänsä suutinkartan räplääminen on kyllä vähän ihmeellistä touhua. Sitä voimaa kun useimmissa saa kuitenkin vakio suutinkartalla jo ihan tarpeeksi. Toki hipojutut erikseen, on mullakin skaalattu kartta 85 -> 120 asti, mutta eipä siinäkään ole 0-85 alueeseen kajottu.

Leave a comment:

• Kissvesala
    replied
    Originally posted by aku1979 View Post
    Mistä se sitten johtuu?
    Jos suutinkarttaa naplataan koko kierrosalueella niin se on yksi syy. Ei niihin tartte kajota tyhjäkäynnillä laisinkaan. Mutta tästä voi viisaammat halutessaan kertoa lisää.
    Meille maallikoille riittää tieto että ei sen kuuluisi juuri tyhjäkäyntiääneen vaikuttaa jos ei sitte mitään extremeä oo.

Leave a comment:

• aku1979
    replied
    Originally posted by Kissvesala View Post
    Ei ole normaalia, mutta joillaki softilla se näin on.
    Mistä se sitten johtuu?

Leave a comment:

• Kissvesala
    replied
    Originally posted by JHo View Post
    Onko normaalia ohjelmoidussa m57tu2 koneessa tosi ruman kuuloinen tyhjäkäynti. Rail paineeet oli tyhjäkäynnillä 500bar.
    Ei ole normaalia, mutta joillaki softilla se näin on.

Leave a comment:

• JHo
    replied
    Onko normaalia ohjelmoidussa m57tu2 koneessa tosi ruman kuuloinen tyhjäkäynti. Rail paineeet oli tyhjäkäynnillä 500bar.

Leave a comment:

• makeclick
    replied
    Originally posted by tuikku View Post
    .
    Mitäpä minun hyövää vastata, kun haluat kaiken kuitenkin väännellä mieleiseksesi.

Pakopainerepliikki on on irroitettu aiheestaan ja lisätty tänne tukemaan omaa mielipidettäsi minun typeryydestäni - kuitenkin olet vailla tietoa ?
    Ylimiellisyys ei ole typeryyttä, enkä pidä sinua typeränä. Toivoisin vain, että vastaisit asiallisesti ihmisille tai jättäisit vastaamatta. En koita väännellä, koitan vain saada vastuaksen, mutta et taida edes lukea kunnolla viestejä..

Jokatapauksessa kiva, että tännekkin on jotain virijuttuja saatu aikaiseksi. Näissä potentiaalia on kuitenkin aivan pirusti!

Ei oo Proturbo vieläkään ottanut yhteyttä/vastaa. Huomenna kyl räjähtää naama jos mitään ei kuulu...

Leave a comment:

• Mikiis
    replied
    Originally posted by TFV View Post
    Kannattais ajaa bensavaparilla
    Miksi? Eikai niillä mopoilla jaksa ajaa.

Leave a comment:

• TFV
    replied
    Kannattais ajaa bensavaparilla

Leave a comment:

• tuikku
    replied
    .
    Mitäpä minun hyövää vastata, kun haluat kaiken kuitenkin väännellä mieleiseksesi.

Pakopainerepliikki on on irroitettu aiheestaan ja lisätty tänne tukemaan omaa mielipidettäsi minun typeryydestäni - kuitenkin olet vailla tietoa ?

Leave a comment:

Working...
X