DPF:n poisto / E9x Diesel viritys

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toni 325i
    replied
    Originally posted by arska86 View Post
    Itsellä ei ole kokemusta, mutta ilmeisesti noita forumiltakin muutamia löytyy. Hinta kyllä houkutteleva vs. Wagner.



    Tuosta varmaan kimppatilauksella vielä säästäisi muutaman roposen ainakin rahtikuluissa.
    Miten mahtaa käydä tullimaksujen suhteen kun arvo menee reilusti yli sen rajan jo, mikäli sattuu tulliin jäämään?

    Tuota Mtecin osaa saisi myös useamman kappaleen samalla 40 punnan kuluilla Suomeen.

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Originally posted by arska86 View Post
    Itsellä ei ole kokemusta, mutta ilmeisesti noita forumiltakin muutamia löytyy. Hinta kyllä houkutteleva vs. Wagner.



    Tuosta varmaan kimppatilauksella vielä säästäisi muutaman roposen ainakin rahtikuluissa.
    Ostin tuollaisen. En saanut yksin toisen puolen liitintä kiinni. Sovitus on todella nafti ja olisi tarvinnut kaverin avuksi painamaan liittimet kiinni. Lupaa tietysti hyvää sen kannalta, että ei ainakaan liittimistä vuoda.

    Muuten vaikuttaa ihan laadukkaalta tuotteelta hintaisekseen. Logeja voin pistää sitten kun saan tuon lopulta kiinni autoon.

    Leave a comment:


  • VolvoTDi
    replied
    Originally posted by ^Rikke View Post
    Onko porukka käyttänyt LCI 325d:tä ohjelmoitavana? Mielessä pyörinyt että voisi kesällä käydä AJ-Techillä hakemassa lisää kulkua. Tarkoitus oli DPF tyhjentää ja ohjelmoida. Millasia lukemia tuommosista otettu järkevästi?
    Järkevä 300/650 ja kaikki ulos 320-330/700-750 DPF paikoillaan.

    Leave a comment:


  • ^Rikke
    replied
    Onko porukka käyttänyt LCI 325d:tä ohjelmoitavana? Mielessä pyörinyt että voisi kesällä käydä AJ-Techillä hakemassa lisää kulkua. Tarkoitus oli DPF tyhjentää ja ohjelmoida. Millasia lukemia tuommosista otettu järkevästi?

    Leave a comment:


  • arska86
    replied
    Originally posted by Toni 325i View Post
    http://www.ebay.co.uk/itm/MTEC-BMW-E...l/172401104820

    Onko kokemuksia linkin välijäähdyttimestä? Hintaero Wagnerin vastaavaan osaan ~270€ halvempi. Sopivuus pitäisi olla myös plug and play.
    Itsellä ei ole kokemusta, mutta ilmeisesti noita forumiltakin muutamia löytyy. Hinta kyllä houkutteleva vs. Wagner.



    Tuosta varmaan kimppatilauksella vielä säästäisi muutaman roposen ainakin rahtikuluissa.

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Originally posted by Toni 325i View Post
    http://www.ebay.co.uk/itm/MTEC-BMW-E...l/172401104820

    Onko kokemuksia linkin välijäähdyttimestä? Hintaero Wagnerin vastaavaan osaan ~270€ halvempi. Sopivuus pitäisi olla myös plug and play.
    Katsellut samaa laitosta. Ulkomailla ainakin kehuttiin kovasti hinta/laatusuhdetta. Taitaa olla suora kopio wagnerista.

    Leave a comment:


  • Toni 325i
    replied


    Onko kokemuksia linkin välijäähdyttimestä? Hintaero Wagnerin vastaavaan osaan ~270€ halvempi. Sopivuus pitäisi olla myös plug and play.

    Leave a comment:


  • Andys
    replied
    Originally posted by joko View Post
    Haiseeko teillä nämä ilman dpf olevat enemmän vanhalle mersulle kun vakiona? Kiinnitin asiaan viimesyksynä huomiota ekan kerran. Auto on m47 koneella oleva 320d ja katti on paikallaan dpf pois. Väittäisin että ilmiö korostuu silloin kun ajetaan talvilaadulla. Haju on kitkerä vanhan diesel mersun käry jos unohtaa itsensä hetkeksi käynnissä olevan auton taakse. Voisiko kuitenkin olla että vuotava suutin tekis tuon? Ei ole tällähetkellä inpaa läppärillä että vois korjausarvot tarkistaa mutta se on alkuunsa suunnitelmissa. Vai onkohan Katin sisuskalut lähteny liikenteeseen?


    Itselläni edellisestä autosta 318d e91 lci:stä kun poistettiin dpf niin alkoi sen jälkeen haisee vanhalle mersulle.

    Leave a comment:


  • A2K
    replied
    Voisin tähän väliin itse kysellä, että mistä ja minkälaista putkea on muut laittaneet 330d:en? Olen miettinyt 335:n takahelman laittoa ja siihen sopivia putkia, mutta en haluaisi ehkä maksaa itseäni kipeäksi ja olisi kuitenkin hyvä, jos suhteellisen "heittämällä" ne putket sinne saisi.
    Kokemuksia kaipaisin. Voi laittaa suotaan inboxiin tai vadtailla tähän. Myös linkit muiden keskusteluihin aiheesta otetaan vastaan, jos vaikka olisi mennyt itseltä ohi. (Autoon on myöhemmin tulossa ajtechin softaa ja DPF:n poisto. Vaikuttaako kuinka paljon? Kannattaako putket vaihtaa ensin ja vasta sitten ohjelmoida?)

    Leave a comment:


  • A2K
    replied
    Originally posted by aku1979 View Post
    Onko normaalia, että 330d pölläyttää vaaleat savut kierroksia nostettaessa auton oltua jonkun aikaa tyhjäkäynnillä? Savut häviää, kun pari kertaa on polkaissut.
    En tiedä onko tästä kyse, mutta joskus on ollut puhetta kondensiovedestä viimeisessä vaimentimessa. Jos autolla ajetaan lyhyitä pätkiä tai on paljon tyhjäkäynnillä, niin isommista ulostuloista pääsee kosteutta hiipimään, mikä poistuu kierrostaessa tai ajaessa pitempää matkaa kun pönttö lämpeää. Tästäkin on enemmän ollut kuitenkin puhetta bensa-autoissa. (Tämä siis muutamalta korjaamon pitkäaikaiselta korjaajalta kuultua. En tiedä sopiiko sinun tapaukseen)

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Onko normaalia, että 330d pölläyttää vaaleat savut kierroksia nostettaessa auton oltua jonkun aikaa tyhjäkäynnillä? Savut häviää, kun pari kertaa on polkaissut.

    Leave a comment:


  • tuikku
    replied
    .
    1,4-1,55 nilkka suorana.

    Leave a comment:


  • Järppä
    replied
    Originally posted by VolvoTDi View Post
    Millä tehoversiolla?
    105kw

    Leave a comment:


  • VolvoTDi
    replied
    Originally posted by Järppä View Post
    En löytäny vastausta niin paljonko N47D20C ahdot on vakiona?
    Millä tehoversiolla?

    Leave a comment:


  • Järppä
    replied
    En löytäny vastausta niin paljonko N47D20C ahdot on vakiona?

    Leave a comment:

Working...
X