Originally posted by Nettipepe
View Post
DPF:n poisto / E9x Diesel viritys
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Siis ei, mutta suttaa helposti, jolloin kierrokset nousee nopeasti rajottimelle ja kun yrität vaihtaa ennen rajotinta, auto vaihtaakin itse. Näin ollaankin 2 vaihteen siasta 3vaihteella ja moottori tukehtuu. tämä ongelma tietty enempi isoissa koneissa x35d/i-> sais olla ainakin rajotin.
-
No joo... Minä en ymmärtänyt kun olen tullut vanhaksi.Originally posted by makeclick View PostNii ja kun yrität lähtettää, aina suttaa ja vaihtaa yhtäkkii kolmoselle ja neloselle niin kiihdytys menee pieleen. tai tulee ns. tuplavaihto, eli oot just vaihtamassa ja loota käskee vaihdon samaan aikaa kun sinä -> taas ketuilleen. siksi tollanen pakko pitäisi saada pois. sama renkaan lämmityksessä hemmetin huono.
myös lumella/järvenjäällä vaikea driftailla kun vaihtaa isompaan... täys susi siis.
Noissa tilanteissa varmaan tarpeellinen...
Tosin... Viivalta lähdössäkin tarvitseeko rajoittimessa ajaa?
Leave a comment:
-
Nii ja kun yrität lähtettää, aina suttaa ja vaihtaa yhtäkkii kolmoselle ja neloselle niin kiihdytys menee pieleen. tai tulee ns. tuplavaihto, eli oot just vaihtamassa ja loota käskee vaihdon samaan aikaa kun sinä -> taas ketuilleen. siksi tollanen pakko pitäisi saada pois. sama renkaan lämmityksessä hemmetin huono.Originally posted by Nettipepe View PostOnko tuolla edes kauheaa hyötyä... Eikö se miltei rajoittimessa Vaihda isompaa silmään.
myös lumella/järvenjäällä vaikea driftailla kun vaihtaa isompaan... täys susi siis.
Leave a comment:
-
Onko tuolla edes kauheaa hyötyä... Eikö se miltei rajoittimessa Vaihda isompaa silmään.Originally posted by N1ksu View PostMenee ehkä vähän ohi aiheen mutta saako noita automaatti lootia jotenki ohjelmoituu sillai kun käyttää manuaali tilalla ni ei heittäis itestään isompaa ku kierrokset ylhäällä?. Tossa nyt vaa innostunu leikkimään omalla vehkeellä ja on kyllä välillä melko perseestä tuo että heittää itestää isompaa.
Tais täällä joskus olla juttuakin asiasta vai muistanko omia?.
Leave a comment:
-
Onhan tuota testailtu mutta ei ainakaan 335d laatikkoon ole sopivaa ohjelmaa löytyny..Originally posted by N1ksu View PostMenee ehkä vähän ohi aiheen mutta saako noita automaatti lootia jotenki ohjelmoituu sillai kun käyttää manuaali tilalla ni ei heittäis itestään isompaa ku kierrokset ylhäällä?. Tossa nyt vaa innostunu leikkimään omalla vehkeellä ja on kyllä välillä melko perseestä tuo että heittää itestää isompaa.
Tais täällä joskus olla juttuakin asiasta vai muistanko omia?.
Leave a comment:
-
Menee ehkä vähän ohi aiheen mutta saako noita automaatti lootia jotenki ohjelmoituu sillai kun käyttää manuaali tilalla ni ei heittäis itestään isompaa ku kierrokset ylhäällä?. Tossa nyt vaa innostunu leikkimään omalla vehkeellä ja on kyllä välillä melko perseestä tuo että heittää itestää isompaa.
Tais täällä joskus olla juttuakin asiasta vai muistanko omia?.
Leave a comment:
-
Koneena n47, 250tkm, Istalla motarivauhdissa seurasin livedataa. Actual air mass 926mg ja Spesified air mass 719mg. Eroa siis aika reilusti. Mitä näiden arvojen tulisi olla/onko maffi ehtoopuolella? Kulutus korkealla.
Leave a comment:
-
Tätä juuri tarkoitin, väitän, että EGR:ään ei ole koskettu yhtään. Voihan sitä kuristusta koittaa, mutta menee kokeiluksi minkä kokoinen reikä vielä riittää autolle. Helpoin olisi ohjelmoida koko turhake pois!Originally posted by julpero View PostSiitä en tiedä liikkuuko se, mutta väittivät pienentäneensä sitä.
Kokeilin tulpata egr ja tuli heti valot tauluun niin mietin että sytyttääkö vikavaloja jos tekis siihen pakosarjan puolelle kuristimen ettei pakokaasua kulkis niin paljon vai onko mitään vaikutusta?
Leave a comment:
-
Siitä en tiedä liikkuuko se, mutta väittivät pienentäneensä sitä.
Kokeilin tulpata egr ja tuli heti valot tauluun niin mietin että sytyttääkö vikavaloja jos tekis siihen pakosarjan puolelle kuristimen ettei pakokaasua kulkis niin paljon vai onko mitään vaikutusta?
Leave a comment:
-
Niin tarkoittaako EGR:n minimi asento tässä kohtaa täysin kiinni vai onko koskettu ollenkaan? Todella monta kertaa tässä tullut nähtyä ohjelmasta, että kun on sanottu, että on säädetty pienemmälle niin käytännössä EGR:ään ei ole koskettu ollenkaan. Eli selvittäisin tuon testerillä, että liikkuuko EGR vai ei.
Leave a comment:
Leave a comment: