DPF:n poisto / E9x Diesel viritys

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tuikku
    replied
    .
    Oletkos ajatellut sitä tarvetta pikkusiiven päivitykselle ?

    Leave a comment:


  • makeclick
    replied
    Olisko jollain hyvää vaihtoehtoja 335d:n pikkuturbon kompurasiiven modiin? Joitain billetteijä myydään 4,6:lla ja 7:lla lavalla, mutta myydään 535d turboon sopivana. Eikös noissa ole tuo pieni pysynyt aina samana? Saa ehdotella!

    Leave a comment:


  • divinee
    replied
    Originally posted by Driver22 View Post
    Realoem varaosanumeron tuolle minun auton turbolle 11657796312. Onko minkä merkin ja mallinen ahdin tuo?
    Google kertois että Garret GTB2260VK

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by Croway View Post
    GS6-53DZ - THGU

    Jostain luin että tuo miun laatikko kestäis 530nm? Onko oikein?
    Nojoo valmistajan speksaamana, mutta todellisuudessa +1000nm. Ei tartte laatikon kannalta ressata, lähinnä vauhtipyörä ja kytkin-osastolla joutuu joko väännöstä tai mukavuudesta tinkimään.

    Leave a comment:


  • Croway
    replied
    GS6-53DZ - THGU

    Jostain luin että tuo miun laatikko kestäis 530nm? Onko oikein?

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Onko kellään jäänyt dieseli päästöjen vuoksi leimaamatta?

    Leave a comment:


  • Driver22
    replied
    Realoem varaosanumeron tuolle minun auton turbolle 11657796312. Onko minkä merkin ja mallinen ahdin tuo?

    Leave a comment:


  • works
    replied
    Kappas, 26z omassa näköjään, kyllähän se sit vielä vähän kestäis. Pitäisköhän sitä sitten miettiä sitä ProTurbon hybridiä..

    Leave a comment:


  • divinee
    replied
    Originally posted by huTsu View Post
    Kiitos tarkistan.
    Edit: 19Z on mulla
    19z ilmeisesti on sama kuin 21 ja 26z on sama kuin 28. Joku voi tietenkin korjata jos olen väärässä..

    Leave a comment:


  • Järppä
    replied
    Originally posted by Nettipepe View Post
    Realoem ista näkee kun valitsee oman auton ja sitten laatikon.
    Plus ilmeisesti tuo em.tieto että 6hp19 päivittynyt 6hp 21
    Kiitos tarkistan.
    Edit: 19Z on mulla

    Originally posted by huupi View Post
    Ei vastaa kysymykseen, mutta sanonpa kuitenkin: N47T = N47D20C ja jossain jopa N47N, lähteestä riippuen kirjoitusasu.
    Hyvin mahdollista? N47T löytyy omat juttunsa.
    Last edited by Järppä; 20-08-2016, 00:11.

    Leave a comment:


  • huupi
    replied
    Originally posted by huTsu View Post
    Mulla eroaa vessa normaalista sen verran että kone on N47T ei siis N47DXXX
    Ei vastaa kysymykseen, mutta sanonpa kuitenkin: N47T = N47D20C ja jossain jopa N47N, lähteestä riippuen kirjoitusasu.
    Last edited by huupi; 19-08-2016, 23:15.

    Leave a comment:


  • Nettipepe
    replied
    Originally posted by huTsu View Post
    Offtopic: oliko olemassa paikka mistä näkee mikä laatikko missäkin sukkulassa on. Mulla eroaa vessa normaalista sen verran että kone on N47T ei siis N47DXXX

    Olettaisin kuitenkin että se on tuo GA6HP21 ku 2011 valmistettu.
    Realoem ista näkee kun valitsee oman auton ja sitten laatikon.
    Plus ilmeisesti tuo em.tieto että 6hp19 päivittynyt 6hp 21

    Leave a comment:


  • Järppä
    replied
    Offtopic: oliko olemassa paikka mistä näkee mikä laatikko missäkin sukkulassa on. Mulla eroaa vessa normaalista sen verran että kone on N47T ei siis N47DXXX

    Olettaisin kuitenkin että se on tuo GA6HP21 ku 2011 valmistettu.

    Leave a comment:


  • Raadon
    replied
    Originally posted by Nettipepe View Post
    Kopioitu toisesta ketjusta

    ZF:n speksit antaa maksimi väännöksi:

    "The input torque limits are:
    GA6HP19 max. torque: 420 Nm
    GA6HP26 max. torque: 600 Nm
    GA6HP32 max. torque: 750 Nm"

    Tosin myöhemmin mainitaan että GA6HP19 max. on 400Nm/ ja 4wd versiossa 420 Nm.
    GA6HP32 Bensassa 700 ja dieselissä 750 Nm.

    Lähde: "ZF Functional Descriptions Automatic-Transmission 6HP19 6HP26 6HP32"

    Edi: kaivelin sisää noita hp mallien kestoja:
    GA6HP 1 gen
    GA6HP19 400 Nm
    GA6HP26 600 Nm
    GA6HP32 750 Nm

    GAHP6 2 gen (2007>)
    GA6HP21 450 Nm (ex. 6HP19)
    GA6HP28 700 Nm (ex. 6HP26)
    GA6HP34 850 Nm (ex. 6HP32)
    Hyvin kestää.......

    Leave a comment:


  • Atom
    replied
    Mites manuaalilootat? Itsellä n57 manuaali neliveto.



    Originally posted by Nettipepe View Post
    Kopioitu toisesta ketjusta

    ZF:n speksit antaa maksimi väännöksi:

    "The input torque limits are:
    GA6HP19 max. torque: 420 Nm
    GA6HP26 max. torque: 600 Nm
    GA6HP32 max. torque: 750 Nm"

    Tosin myöhemmin mainitaan että GA6HP19 max. on 400Nm/ ja 4wd versiossa 420 Nm.
    GA6HP32 Bensassa 700 ja dieselissä 750 Nm.

    Lähde: "ZF Functional Descriptions Automatic-Transmission 6HP19 6HP26 6HP32"

    Edi: kaivelin sisää noita hp mallien kestoja:
    GA6HP 1 gen
    GA6HP19 400 Nm
    GA6HP26 600 Nm
    GA6HP32 750 Nm

    GAHP6 2 gen (2007>)
    GA6HP21 450 Nm (ex. 6HP19)
    GA6HP28 700 Nm (ex. 6HP26)
    GA6HP34 850 Nm (ex. 6HP32)

    Leave a comment:

Working...
X