.
Oletkos ajatellut sitä tarvetta pikkusiiven päivitykselle ?
DPF:n poisto / E9x Diesel viritys
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Olisko jollain hyvää vaihtoehtoja 335d:n pikkuturbon kompurasiiven modiin? Joitain billetteijä myydään 4,6:lla ja 7:lla lavalla, mutta myydään 535d turboon sopivana. Eikös noissa ole tuo pieni pysynyt aina samana? Saa ehdotella!
Leave a comment:
-
Nojoo valmistajan speksaamana, mutta todellisuudessa +1000nm. Ei tartte laatikon kannalta ressata, lähinnä vauhtipyörä ja kytkin-osastolla joutuu joko väännöstä tai mukavuudesta tinkimään.Originally posted by Croway View PostGS6-53DZ - THGU
Jostain luin että tuo miun laatikko kestäis 530nm? Onko oikein?
Leave a comment:
-
GS6-53DZ - THGU
Jostain luin että tuo miun laatikko kestäis 530nm? Onko oikein?
Leave a comment:
-
Realoem varaosanumeron tuolle minun auton turbolle 11657796312. Onko minkä merkin ja mallinen ahdin tuo?
Leave a comment:
-
Kappas, 26z omassa näköjään, kyllähän se sit vielä vähän kestäis. Pitäisköhän sitä sitten miettiä sitä ProTurbon hybridiä..
Leave a comment:
-
Kiitos tarkistan.Originally posted by Nettipepe View PostRealoem ista näkee kun valitsee oman auton ja sitten laatikon.
Plus ilmeisesti tuo em.tieto että 6hp19 päivittynyt 6hp 21
Edit: 19Z on mulla
Hyvin mahdollista? N47T löytyy omat juttunsa.Originally posted by huupi View PostEi vastaa kysymykseen, mutta sanonpa kuitenkin: N47T = N47D20C ja jossain jopa N47N, lähteestä riippuen kirjoitusasu.Last edited by Järppä; 20-08-2016, 00:11.
Leave a comment:
-
-
Realoem ista näkee kun valitsee oman auton ja sitten laatikon.Originally posted by huTsu View PostOfftopic: oliko olemassa paikka mistä näkee mikä laatikko missäkin sukkulassa on. Mulla eroaa vessa normaalista sen verran että kone on N47T ei siis N47DXXX
Olettaisin kuitenkin että se on tuo GA6HP21 ku 2011 valmistettu.
Plus ilmeisesti tuo em.tieto että 6hp19 päivittynyt 6hp 21
Leave a comment:
-
Offtopic: oliko olemassa paikka mistä näkee mikä laatikko missäkin sukkulassa on. Mulla eroaa vessa normaalista sen verran että kone on N47T ei siis N47DXXX
Olettaisin kuitenkin että se on tuo GA6HP21 ku 2011 valmistettu.
Leave a comment:
-
Hyvin kestää.......Originally posted by Nettipepe View PostKopioitu toisesta ketjusta
ZF:n speksit antaa maksimi väännöksi:
"The input torque limits are:
GA6HP19 max. torque: 420 Nm
GA6HP26 max. torque: 600 Nm
GA6HP32 max. torque: 750 Nm"
Tosin myöhemmin mainitaan että GA6HP19 max. on 400Nm/ ja 4wd versiossa 420 Nm.
GA6HP32 Bensassa 700 ja dieselissä 750 Nm.
Lähde: "ZF Functional Descriptions Automatic-Transmission 6HP19 6HP26 6HP32"
Edi: kaivelin sisää noita hp mallien kestoja:
GA6HP 1 gen
GA6HP19 400 Nm
GA6HP26 600 Nm
GA6HP32 750 Nm
GAHP6 2 gen (2007>)
GA6HP21 450 Nm (ex. 6HP19)
GA6HP28 700 Nm (ex. 6HP26)
GA6HP34 850 Nm (ex. 6HP32)
Leave a comment:
-
Mites manuaalilootat? Itsellä n57 manuaali neliveto.
Originally posted by Nettipepe View PostKopioitu toisesta ketjusta
ZF:n speksit antaa maksimi väännöksi:
"The input torque limits are:
GA6HP19 max. torque: 420 Nm
GA6HP26 max. torque: 600 Nm
GA6HP32 max. torque: 750 Nm"
Tosin myöhemmin mainitaan että GA6HP19 max. on 400Nm/ ja 4wd versiossa 420 Nm.
GA6HP32 Bensassa 700 ja dieselissä 750 Nm.
Lähde: "ZF Functional Descriptions Automatic-Transmission 6HP19 6HP26 6HP32"
Edi: kaivelin sisää noita hp mallien kestoja:
GA6HP 1 gen
GA6HP19 400 Nm
GA6HP26 600 Nm
GA6HP32 750 Nm
GAHP6 2 gen (2007>)
GA6HP21 450 Nm (ex. 6HP19)
GA6HP28 700 Nm (ex. 6HP26)
GA6HP34 850 Nm (ex. 6HP32)
Leave a comment:
Leave a comment: