DPF:n poisto / E9x Diesel viritys

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • joko
    replied
    Haiseeko teillä nämä ilman dpf olevat enemmän vanhalle mersulle kun vakiona? Kiinnitin asiaan viimesyksynä huomiota ekan kerran. Auto on m47 koneella oleva 320d ja katti on paikallaan dpf pois. Väittäisin että ilmiö korostuu silloin kun ajetaan talvilaadulla. Haju on kitkerä vanhan diesel mersun käry jos unohtaa itsensä hetkeksi käynnissä olevan auton taakse. Voisiko kuitenkin olla että vuotava suutin tekis tuon? Ei ole tällähetkellä inpaa läppärillä että vois korjausarvot tarkistaa mutta se on alkuunsa suunnitelmissa. Vai onkohan Katin sisuskalut lähteny liikenteeseen?

    Leave a comment:


  • Habanerox
    replied
    Originally posted by aku1979 View Post
    Kyllähän se kummasti lisää ajomukavuutta . Onko dpf paikallaan/muita parannuksia? Missä päivitys tehtiin ja kuuluiko dyno pakettiin?
    Dpf poistettu aikaisemmin ja stage 2 softa Vantaan KTG Modingilla. Ei kuulunut dyno mut selkee ero kiihtyvyydessä ja väännössä. Et ei varmuutta todellisista arvoista mut dynotkin näyttää vaihtelevia arvoja ja pääasia et kulkee.Hintalaatusuhde vaikutti hyvältä ja sijaisauton sai, tekijällä oli bemu itselläänkin.

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Originally posted by Habanerox View Post
    Tänään lastutettu Bemuun 210kw 620nm ja vääntö ja kiihtyvyys kivasti lisääntyi
    Viikonloppuna kesärenkaat alle niin pääsee kunnolla kiihdyttelee...
    Kyllähän se kummasti lisää ajomukavuutta . Onko dpf paikallaan/muita parannuksia? Missä päivitys tehtiin ja kuuluiko dyno pakettiin?

    Leave a comment:


  • Habanerox
    replied
    Tänään lastutettu Bemuun 210kw 620nm ja vääntö ja kiihtyvyys kivasti lisääntyi
    Viikonloppuna kesärenkaat alle niin pääsee kunnolla kiihdyttelee...

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Originally posted by Puistis View Post
    Ihan realistiset lukemat noilla muutoksilla.
    Aika härveli...Ei oikein videoiden lisäksi löytynyt muuta dataa.

    Leave a comment:


  • Puistis
    replied
    Originally posted by aku1979 View Post
    318d stage3: https://youtu.be/6s7p39VNQXc olisko BS:ää ?
    Ihan realistiset lukemat noilla muutoksilla.

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    318d stage3: https://youtu.be/6s7p39VNQXc olisko BS:ää ?

    Leave a comment:


  • ruostekasa
    replied
    Joo uudesta alkuperäisen mallisesta ahtimestä tehtiin. Tarkemmin en tiedä. Jotain uusia siipiä sinne tuli kummallekin puolelle.

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Originally posted by ruostekasa View Post
    AJ Tech teki softan ja teetti ahtimen.
    Muokattiinko alkuperäinen turbo?

    Leave a comment:


  • ruostekasa
    replied
    AJ Tech teki softan ja teetti ahtimen.

    Leave a comment:


  • Romppis
    replied
    Originally posted by ruostekasa View Post
    330CXD -08. Modattu ahdin, Wagnerin jäähtytin, DPF suolistettu. 382hv vääntö rajattu 815nm. Onnistunu viritys.
    Onko minkä firman ohjelma?

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Originally posted by ruostekasa View Post
    330CXD -08. Modattu ahdin, Wagnerin jäähtytin, DPF suolistettu. 382hv vääntö rajattu 815nm. Onnistunu viritys.
    N57? Miten, missä ja mihin rahaan ahdin on modattu?

    Leave a comment:


  • ruostekasa
    replied
    330CXD -08. Modattu ahdin, Wagnerin jäähtytin, DPF suolistettu. 382hv vääntö rajattu 815nm. Onnistunu viritys.

    Leave a comment:


  • ohohh
    replied
    No katsoppa vaan. Hyvä näin, vaikkei olisi ongelmia ollutkaan. Ehdin tyyppikilvestä oman rajani etsimään ja syksyn päästölappukin löytyi.

    Leave a comment:


  • Jacques
    replied
    Täällä asiasta keskustelu hiljakseen viriään postauksesta #87 eteenpäin: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=347294&page=9

    Ja sieltä myös löytyy linkki #100: http://www.aamulehti.fi/kotimaa/vanh...ajat-24283446/

    Eivät kauaa kestäneet nuo tiukentuneet rajat.

    Leave a comment:

Working...
X