Savutus keskusteluun en ota enempää kantaa ku sen että nuo tässä penkitetyt softat ei savuta yksikään.
Aj ei foorumilla kirjottele joten hänen kommentteja Ei tähän kohtaan saada.
Tuikku jo omastaan kommentoi että on sellanen ku se oli tarkoitus olla.
En tätä aihetta esille tuonu siksi että tarvis kenenkään alkaa keskenään taistelemaan mikä savuaa ja missä on voimaa, vaan ihan siksi että on täysin vertaiukelpoista käyrää konkreettisesti. Omat kokemukset nyt enimmäkseen on tuolta Kajaanin takametsistä ja Seinäjoen lakeuksilta niin pitäähän saada vertailua??
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
mä saan vakio autoista eniten ulos,se on fakta,dynolaput kerto totuuden,toine juttu,mun softa ei savuta niinku joku tehtaan savupiippu ja silti on teho.
No ei se ny siltä oikeen näytä? Sun ohjelmallahan irtosi vähiten tehoa sekä vääntöä :think
Tuikkun jälki oli näkyvissa kalajoella,auto savuttaa jo tyhjakäynnillä,,hyvä et auton omistaja jakas sen softa,nyt on pojilla taas hauska tune foorumilla.
Mikä tuikun tekemä auto savusi tyhjäkäynnillä?
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Ei oo mun asennettu softa,eli janne voi haista jtn,
mä saan vakio autoista eniten ulos,se on fakta,dynolaput kerto totuuden,toine juttu,mun softa ei savuta niinku joku tehtaan savupiippu ja silti on teho.
Tuikkun jälki oli näkyvissa kalajoella,auto savuttaa jo tyhjakäynnillä,,hyvä et auton omistaja jakas sen softa,nyt on pojilla taas hauska tune foorumilla.
Aj-t softasta löytyy aina teho mut mä en tykkää savumäärasta,miksi pitää olla niinku vanha taxi mersu? Liian rikas seos laske teho,ei nosta....
Kun herra Siim ei ainakaan kirjoituksesta päätellen ole suomalainen, niin pienenä vinkkinä; kilpailijoiden mollaaminen ja oman kehuminen ei iske suomalaiseen menttaliteettiin sitten millään vaan on lähinnä säälittävää. Se, että esim. AJ:n ei tarvitse täällä palveluitaan mainostaa , vaan sen tekevät tyytyväiset asiakkaat, kertonee jotain...
Comment