Originally posted by torx
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F30 330e part 2
Collapse
X
-
Originally posted by 599gtb View PostMitäs tähän nykyään maksaa akun vaihto uuteen kun se hajoaa?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by 599gtb View PostAjoakkua.
Ei ne ajoakut hajoa kokonaan kerralla koskaan. Huonolla tuurilla yksi tai kaksi moduulia sieltä jotka voi vaihtaa erikseen. Älä sinä osta sähköistettyä mallia kun voi joutua miettimään että mitä maksaa jos kuu putoaa taivaalta.
Nämä mallit alkavat myös olla jo 7 vuotta vanhoja. Käytettyjäkin akkuja löytynee.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostKysy merkkiliikkeeltä. Mutta tässäkin kysymyksessä haiskahtaa niin vahva asenteellisuus että voi olla vaikea asia omaksua.
Ei ne ajoakut hajoa kokonaan kerralla koskaan. Huonolla tuurilla yksi tai kaksi moduulia sieltä jotka voi vaihtaa erikseen. Älä sinä osta sähköistettyä mallia kun voi joutua miettimään että mitä maksaa jos kuu putoaa taivaalta.
Nämä mallit alkavat myös olla jo 7 vuotta vanhoja. Käytettyjäkin akkuja löytynee.
Kiinnostaa hinta taso koska mietin toiseksi autoksi tätä bemaria yksi tesla löytyy jo pihasta.
Mietin vaan että jos tässä on sama kuin Volvossa että akku maksaa 10000e töineen niin paljon järkeä ole.ex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
-
Originally posted by 599gtb View PostKiinnostaa hinta taso koska mietin toiseksi autoksi tätä bemaria yksi tesla löytyy jo pihasta.
Mietin vaan että jos tässä on sama kuin Volvossa että akku maksaa 10000e töineen niin paljon järkeä ole.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Pari viikkoa sitten oli niitä herjoja sovelluksessa pikkuakusta ja kriittisestä jarru huollosta, somen mukaan näitä oli joka puolella. Sillon meni pari pv ettei antanu laittaa max edriveä, sitten se palautu hetkeksi kunnes herjat käväs uudestaan, ja sen jälkeen ei oo max edrive onnistunut. Akkua voi ladata, auto edrivessä ei kuluta akkua juurikaan, tehoa kun tarvii niin sähkö tulee kyllä avuksi.
Auto ei herjaa mitään eikä sovelluskaan enään.
Onko ideaa mikä vikana, auto menossa tarkistukseen 8.6, huollon mukaan etänä ei voi aiheuttaa nuita ongelmia. Onko nyt vain käyny niin että 12v akku sattu just tuolla hetkellä väsähtään?
Comment
-
-
Originally posted by janner View PostPari viikkoa sitten oli niitä herjoja sovelluksessa pikkuakusta ja kriittisestä jarru huollosta, somen mukaan näitä oli joka puolella. Sillon meni pari pv ettei antanu laittaa max edriveä, sitten se palautu hetkeksi kunnes herjat käväs uudestaan, ja sen jälkeen ei oo max edrive onnistunut. Akkua voi ladata, auto edrivessä ei kuluta akkua juurikaan, tehoa kun tarvii niin sähkö tulee kyllä avuksi.
Auto ei herjaa mitään eikä sovelluskaan enään.
Onko ideaa mikä vikana, auto menossa tarkistukseen 8.6, huollon mukaan etänä ei voi aiheuttaa nuita ongelmia. Onko nyt vain käyny niin että 12v akku sattu just tuolla hetkellä väsähtään?
Jos tarkoitat sitä kännykän etä sovellusta, mihin pamautti ne herjat? Varmaan se 12v käynnistys akku menossa huonoksi. Korkeajännite akulla käynnistelee kun siellä on virtaa ja jos se lopussa niin sitten sillä 12v akulla. Taisi olla myös jos liikaa pakkasta niin sillä 12v haluaa käynnistää, tai joku muu ehto täyttyy. Sitten vielä se pienempi akku varattu muille hommille. Ainakin 530e.G30 530e m-sport -19.
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=407671
-
Välillä tuntuu, että kaikki muu paitsi mulkku menee päin vittua.
Comment
-
-
Originally posted by janner View PostPari viikkoa sitten oli niitä herjoja sovelluksessa pikkuakusta ja kriittisestä jarru huollosta, somen mukaan näitä oli joka puolella. Sillon meni pari pv ettei antanu laittaa max edriveä, sitten se palautu hetkeksi kunnes herjat käväs uudestaan, ja sen jälkeen ei oo max edrive onnistunut. Akkua voi ladata, auto edrivessä ei kuluta akkua juurikaan, tehoa kun tarvii niin sähkö tulee kyllä avuksi.
Auto ei herjaa mitään eikä sovelluskaan enään.
Onko ideaa mikä vikana, auto menossa tarkistukseen 8.6, huollon mukaan etänä ei voi aiheuttaa nuita ongelmia. Onko nyt vain käyny niin että 12v akku sattu just tuolla hetkellä väsähtään?S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by Nallu View PostBm3/mg/qtperf/geevoimaa... Kenen softa kannattais hakee?
Joku joka ajaa sen penkissä ja on osaaminen siihen säätöön! Ennen / jälkeen tehot sitten lapulla. Noita "kuja kiihdyttely" paikkoja en itse ainakaan ottaisi, esim: QT Performance.
Toki kaikki saa paikkansa valita, mutta ennemmin annan auton siihen penkkiin säädettäväksi, kuin että sillä kadulla kiskotaan asiakkaan autolla nastarenkailla tuloksia... :thinkG30 530e m-sport -19.
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=407671
-
Välillä tuntuu, että kaikki muu paitsi mulkku menee päin vittua.
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View Post12V akun ongelmat voivat nimenomaan heijastua laajemminkin sähköajoon.
Koitin samaa myös sanoa?G30 530e m-sport -19.
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=407671
-
Välillä tuntuu, että kaikki muu paitsi mulkku menee päin vittua.
Comment
-
Comment