Lastentaudit
Kenelläkään muulla vielä ilmennyt mitään ”lastentauteja” näissä vehkeissä?
Itsellä 8/22 linjalta tullut ,varmaan ensimmäisiä lci g21 malleja. Nyt navi näyttää 14km perseelleen auton sijainnin ja mittaristoon ilmoitus ”Hätäpuhelujärjestelmä ei toimi”.
Perjantaina huoltoon, kerron sitten mikä tuomio. Tiskillä epäili mahdollisesti antennia, josta löytyy gps(?) ja hätäpuhelujärjestelmän akku. Ihmeellistä :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
G20/G21 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
X
-
Onko kukaa retrofitannu peruutuskameraa ? Jotai pakettia maailmalta saa 300eurolla. Onko bemarin omankameran laitto isotyö ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pyroz View PostAja ensimmäiset pari kilometriä sähköllä, jotta akkuun vapautuu vähän tilaa ottaa vastaan regenerointia. Sitten aja bensakone lämpimäksi jonka jälkeen eco prolla. Sitten kun näet navista, että matkaa on saman verran jäljellä kuin sähkörangea niin valitse täyssähköajo ja aja perille. Tärkeintä on ajaa akku tyhjäksi perille päästyä.Last edited by libsu; 11-07-2023, 13:59.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by torx View PostEikös se tuolla eco asetuksella juurikin rullaa ja jos "jarruttaa" niin sitten laittaa akulle sen energian. Ellei ole niin liukasta että ABS tarvitsee tai sitten liian voimakas jarrutus.
Eco Pro + adaptive regen on paras. Auto rullaa kun nostaa kaasulta, ja kun painaa jarrua niin ei siellä jarrupalat kulu vaan silloin regeneroidaan
Leave a comment:
-
-
Originally posted by AlpinWeiss View PostRullaaminen on juu aina taloudellisempaa kuin regenerointi
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Petteri75 View PostOmalla kohdalla voimakkuutta "pehmentää" pullalossin 1.9t paino, mutta alun jälkeen aloin itse käyttämään tuota niin paljon kuin mahdollista. Nykyään tuntuu siltä, että jos täytyy jarrua käyttää, on tullut ajovirhe. Kannattaa kokeilla vielä? Kaikki jarruenergia mikä ei mene lataukseen, on hukkaa.
Rullaaminen on juu aina taloudellisempaa kuin regenerointi
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Petteri75 View PostOmalla kohdalla voimakkuutta "pehmentää" pullalossin 1.9t paino, mutta alun jälkeen aloin itse käyttämään tuota niin paljon kuin mahdollista. Nykyään tuntuu siltä, että jos täytyy jarrua käyttää, on tullut ajovirhe. Kannattaa kokeilla vielä? Kaikki jarruenergia mikä ei mene lataukseen, on hukkaa.
Eikös se tuolla eco asetuksella juurikin rullaa ja jos "jarruttaa" niin sitten laittaa akulle sen energian. Ellei ole niin liukasta että ABS tarvitsee tai sitten liian voimakas jarrutus.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JyräJyrä View PostTere! Saako G20 330e:stä säädettyä jostain akun latauksen pois päältä silloin kuin ei jarruta vaan pelkästään rullaa? Jarruttaessa tietenki hyvä ottaa kaikki hyöty irti, mutta tuo auton voimakas hidastuminen rullatessa jotenkin ärsyttää.
Leave a comment:
-
-
Aja hybrid eco prolla.. muistaakseni sillon se ei regenillä lataa kun moottorijarruttaa.
Leave a comment:
-
-
Tere! Saako G20 330e:stä säädettyä jostain akun latauksen pois päältä silloin kuin ei jarruta vaan pelkästään rullaa? Jarruttaessa tietenki hyvä ottaa kaikki hyöty irti, mutta tuo auton voimakas hidastuminen rullatessa jotenkin ärsyttää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jaksi View PostPitää kysellä huollosta mitä sanovat, häirittee itteä ainakin tuo tärinä ja vapina!
Sähköllä ei ole tainnu mulla vielä ikinä juuri yli 35km range näyttää. Taitaa riippua lämpötilasta ja ajotavoista. 50-60km ajomatkaan en kyllä usko että tulet pääsemään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jaksi View PostPitää kysellä huollosta mitä sanovat, häirittee itteä ainakin tuo tärinä ja vapina!
Sähköllä ei ole tainnu mulla vielä ikinä juuri yli 35km range näyttää. Taitaa riippua lämpötilasta ja ajotavoista. 50-60km ajomatkaan en kyllä usko että tulet pääsemään.
Joka pysähdyksellä ei ainakaan mulla tee sitä mutta huomattavan usein.
Kerro sitten mitä sanoivat.
Juu. Ihan riittävä omiin tarpeisiin tuokin range ei sillä, mutta hyvä tietää ettei ole mitään rikki mikäli muilla samoja kilometrejä tarjoaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ju11i View PostAinakin tuossa omassa 330e huomannut saman, pysähdyksissä moottori käynnissä auto tärisee kyllä omaan makuun ihan huomattavasti…
Paljon porukalla ollut range sähköllä näissä nyt näillä about +10 keleillä?
Mulla näyttää täyteen ladattuna 35km.
Auto vm23 330e, mittarissa 19000km, joko akusto paskana vai vaatiiko oikeasti sen +20 ennen kuin alkaa pääsemään luvattuun 50-60km rangeen?
Leave a comment:
-
-
Melko nurkka painotteista ollut. Olisiko 20-30km pisin siivu.
Eipä tuo ole kuin viikon ollutkaan meillä ajossa.
37 km taisi näyttää sähkön range merkkarin sisältä lähtiessä täydessä latingissa.
Pitää yrittää esilämmittää tai laittaa talliin e46:sen tilalle, kokeilla auttaako yhtään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ju11i View PostAinakin tuossa omassa 330e huomannut saman, pysähdyksissä moottori käynnissä auto tärisee kyllä omaan makuun ihan huomattavasti…
Paljon porukalla ollut range sähköllä näissä nyt näillä about +10 keleillä?
Mulla näyttää täyteen ladattuna 35km.
Auto vm23 330e, mittarissa 19000km, joko akusto paskana vai vaatiiko oikeasti sen +20 ennen kuin alkaa pääsemään luvattuun 50-60km rangeen?
Leave a comment:
-
Leave a comment: