e28 nopeusmittari ei toimi nyt talven jäljiltä. Mikäs ois yleisin vikakohta? Marraskuussa talliin ajaessa toimi nyt ei. Onhan tuo sen 5 plus vuotta toiminutkin jo minulla:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E28 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by jakeluvesimies View Poste28 nopeusmittari ei toimi nyt talven jäljiltä. Mikäs ois yleisin vikakohta? Marraskuussa talliin ajaessa toimi nyt ei.
Comment
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View Postei kait tuo nopeus/matka akuista voi olla kiinni? muuten pelaa kiekka ym. huoltovalot kyllä...E28 "525i" M52 -84
F11 520d xDrive -16
Comment
-
-
palataanpas tyyppikilpiasiaan.
Nyt olis pari tyhjää aihiota e28 tyyppikilpiä. Vanha tyyppikilpi oli irronnut ja pudonnut. mulla oli siitä valokuva, mutta sekin hävisi.
Osaako joku kertoa mitä tietoja kyltissä on ja missäkin sarakkeessa?Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
e28 525i -84 alkuperäinen radio
Moikka! mulla olis tarkotuksena hommata museokilpiin tällänen -84 525i, johon pitäis saada alkuperäinen radio nykyisen pioneerin tilalle. Tuohon on varmasti saanut monenlaisia radioita lisävarusteena ja olis ikiva tietää millaisia radioita tuohon on aikoinaan saanut ja missä hinnoissa ne pyörii. Ebaysta löytyy kyllä Blaupunktia jopa kolmella sadalla, mutta en ehkä niin paljoa aatellut sijoittaa pelkkään radioon.
Comment
-
-
Laitetaanko näitä käyttiksiä jo museokilpiin?
Tänään vaihoin kesäöljyt, viskoon uudet silikonit 3000, vaihoin vesipumpun ja konepellin kaasujouset, uudet BBS vanteet ja renkaat alle, viikolla pakoputkisto ja kaks ovee -> kustannus paketille BBS vanteineen ja kesärenkaineen ja päästömittauksineen 680€ ja eikun katsastukseen (hylsy eka kuten aina viimeset 20v - täytyyhän katsurinki elää...) 70€!
(renkaisiin ja vanteisiin tänä vuonna yli 900€)
Jos jollakulla sattuu olee yks kesärengas kulutuspinnalla yli 6mm niin kiitän - ai niin koko 390...Last edited by tsbmw; 16-05-2017, 21:09.- kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
- E28 528i, 528i+, M5
Comment
-
-
Originally posted by loiskuttaja View PostMoikka! mulla olis tarkotuksena hommata museokilpiin tällänen -84 525i, johon pitäis saada alkuperäinen radio nykyisen pioneerin tilalle. Tuohon on varmasti saanut monenlaisia radioita lisävarusteena ja olis ikiva tietää millaisia radioita tuohon on aikoinaan saanut ja missä hinnoissa ne pyörii. Ebaysta löytyy kyllä Blaupunktia jopa kolmella sadalla, mutta en ehkä niin paljoa aatellut sijoittaa pelkkään radioon.
Comment
-
-
Becker noihin ja taso eri planeetalta kun Blaubunkt!
Ebaysta BMW orkkiksista 1980-l 70€+ ja kärki 700€.
Mersuista saa halvemmalla, mutta merkki näkyvissä.
Tehtaalla Becker, mutta maahantuojien asennuksilla...Last edited by tsbmw; 20-05-2017, 20:42.- kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
- E28 528i, 528i+, M5
Comment
-
-
Onkos porukka tehnyt jarru uprageja kakskasiin? Itellä ABS ruksittu tehtaalta, joten jarrut on muistaakseni 535(?) Ainakin muistelisin näin mitanneeni.
Vanhat jarrulevyt on kierot ja mielessä pyörii nyt jarrujen uprageeminen, kun joka tapauksessa joutuu ostaan uutta. Riittääköhän noi 535 jarrut pysäyttään ~500 heposen vehkeen?
Mitkä jarrut tonne sopii ja tarviiko esim. pääsylkkää vaihtaa?Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
-
Perushelppo on lykätä m5 3.8 mallin tai 540i jarrut suoraan paikalleen
Toinen vaihtoehto lykätä e23 nelimäntäset satulat vakioetulevyille ja noi e34 levyt taakse, e28 m5 satuloita saa uutena vielä niin siitäkin saa nelimäntäset eteen ja e32 750i on myös isot nelimäntäset jarrut.
Yks vaihtoehto on myös F30 performance jarrut, näistä ei tosin käy muutakun satulat ja levyt pitää jostain mallista keksiä sopivat ja näillä ei sit eteen taida enään 17 vanne mennä kun pitää olla joku 345mm levy tmse28 535i Touring
e28 m535i + s38
e34 535i --> ?
Ei se ole harrastus eikä mikään mihin ei kaikki aika ja rahat menisi
Comment
-
-
Originally posted by Soininen View PostMitenkäs saa lasit pois ovista jotta saa ikkunan ympärys tiivisteet vaihdettua... :think Yhtä kokeilin jo mutta en saanut tulemaan välistä...
ei sen vaihdon takia välttämättä tarbvitse lasia irti purkaa. entinen lähtee vetämällä pois ja uusi saippuan kanssa työntämällä uraansa.Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by poke View Posttarkoitatko sitä karmissa olevaa tiivistettä? u-mallinen joka on ikkunan molemmin puolin?
ei sen vaihdon takia välttämättä tarbvitse lasia irti purkaa. entinen lähtee vetämällä pois ja uusi saippuan kanssa työntämällä uraansa.E28 "525i" M52 -84
F11 520d xDrive -16
Comment
-
Comment