Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MH motorsport
    BTCF Member
    • Sep 2011
    • 2301
    • Turku

    Originally posted by duuk View Post
    Jep todennäköistä että se käytettykin on jo sen verran löysä että kolkottaa..

    Aikoinaan omassa 535:ssa en asialle tehnyt mitään, eikä kyllä äänikään mun käytössä pahentunut siitä mitä oli..

    Kovan vautipyörän jälkeen tulet sitten saamaan kylkiäisenä sen getragin kolkotuksen, että mitä sitten haluaakaan kuunella
    Redlinen öljysekoitus ja jousitettu levy niin ei pitäisi rallattaa pahasti.

    Asiaan mistä saan laturin isomman hihnapyörän pään lakerin m60 boschin sisätuuletettu. Laakeri on sama muissa boschin sisätuuletetuissa.
    Viime talvena en turusta mistään löytänyt ja laakeri team pyysi 50e tilattuna. Erikoiskoko tuo laakeri.
    Ebayssä oli 10e
    Pistin uudet rasvat ja nyt se sitten vinkuu ja lämpeää
    Autopalvelu MH-motor
    Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
    Maxxecu myynti ja asennus
    www.mh-motor.fi
    0503218217
    Kulkineet:
    E6 2000 touring
    E6 2002 touring
    E30 318is ///Mtechnic 2
    E34 ///M5 nürburgring
    E34 S62b50 turbo dct
    E39 523i ///Msport
    F30 320d

    Comment

    • Bmw Master
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 13155
      • Kokomo

      Miten irtoaa M5:sta ovien alalistat? Lähteekö takalasin kiertävä lista irti ilman lasin irroitusta?

      Comment

      • Kal.ju
        BTCF Member
        • Mar 2003
        • 2881
        • Akaa / Toijala

        Originally posted by Bmw Master View Post
        Miten irtoaa M5:sta ovien alalistat?
        Raakaa voimaa käyttäen alaspäin vetämällä.

        Comment

        • Bmw Master
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 13155
          • Kokomo

          Originally posted by Kal.ju View Post
          Raakaa voimaa käyttäen alaspäin vetämällä.
          Meneeköhän ne vielä takaisinkin vai pitääkö ostaa uudet?

          Comment

          • duuk
            Moderator
            • Dec 2006
            • 10501
            • Saaressa

            Originally posted by Bmw Master View Post
            Meneeköhän ne vielä takaisinkin vai pitääkö ostaa uudet?
            Tuskin menee järkevästi. Uusi lista onkin sitten todella tiukka laittaa paikoilleen. Omaan M5 laitoin saumaan alkuperäisen kaltaista tiivistemassaa niin ensimmäiseen oveen tuli liian paksusti laitettua kun listaa ei saanut painettua pohjaan millään. Hieman mattopuukkoa saumamassalle niin kyllä ne paikalleen sitten saatiin.

            duke's garage:
            Suzuki R50
            E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
            M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
            S38 S54 S62

            instagram: _duuk

            Comment

            • Arde92
              BTCF Member
              • Aug 2010
              • 1330
              • Lohtaja/keski-pohjanmaa

              samaan kategoriaan liittyen, kylkilistojen kiinitys. Uudet nastat eka oveen kiinni ja sitten voimalla uus lista paikoille?:think tuntuu perkele että noita nastojaki saa painaa niin helvetisti että napsahtaa tatti sisälle:think

              E: ja itsellä meni suht kivuttomasti ne alalistat paikoille, vähän vinossa sinne uraan ja kääntö niin meni perille!
              Last edited by Arde92; 02-07-2014, 11:55.
              E39 M5 Titansilber<------
              F11 530D Spacegray
              E36 323i M-sport Med Hölsteri
              Ex :E61 525D Lci Carboni
              Ex :E34 M5 3.6 Macaoblau metallic
              Ex :E61 530XD Monacoblau<------
              Ex: E39 530D individual Carbon/Cinnamon
              Ex: E34 540 6-Gang Mtech <------

              Comment

              • duuk
                Moderator
                • Dec 2006
                • 10501
                • Saaressa

                Originally posted by Arde92 View Post
                samaan kategoriaan liittyen, kylkilistojen kiinitys. Uudet nastat eka oveen kiinni ja sitten voimalla uus lista paikoille?:think tuntuu perkele että noita nastojaki saa painaa niin helvetisti että napsahtaa tatti sisälle:think

                E: ja itsellä meni suht kivuttomasti ne alalistat paikoille, vähän vinossa sinne uraan ja kääntö niin meni perille!
                Jep ne kylkilistat on ihan perkeleen piukat laittaa paikoilleen. Jo irroittaessa huomasin että ne istuu kuin tatti paskassa niin vein maalarille kaikki tilpehööverit niin hän laittoi mulle ne paikoilleen kun auton hain maalauksesta. Meinas häneltäkin usko kyllä loppua muutaman listan kohdalla, kyllä nekin lopulta paikkansa löysi

                duke's garage:
                Suzuki R50
                E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
                M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
                S38 S54 S62

                instagram: _duuk

                Comment

                • KimmoK
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2006
                  • 554
                  • Kontiolahti/Joensuu

                  Originally posted by Arde92 View Post
                  samaan kategoriaan liittyen, kylkilistojen kiinitys. Uudet nastat eka oveen kiinni ja sitten voimalla uus lista paikoille?:think tuntuu perkele että noita nastojaki saa painaa niin helvetisti että napsahtaa tatti sisälle:think

                  E: ja itsellä meni suht kivuttomasti ne alalistat paikoille, vähän vinossa sinne uraan ja kääntö niin meni perille!
                  Ujutat eka listan yläreunan paikalleen, sitten vasta napsautat alareunan, menee helposti.
                  ///M Power

                  @colehmaizel

                  Comment

                  • duuk
                    Moderator
                    • Dec 2006
                    • 10501
                    • Saaressa

                    Originally posted by KimmoK View Post
                    Ujutat eka listan yläreunan paikalleen, sitten vasta napsautat alareunan, menee helposti.
                    Jos kylkilistoista puhe, liekkö sitten eroavaisuuksia kiinnikkeissä vaikka oem ostinkin, mutta tuolla tyylillä ne paikalleen laitettiin mutta alareuna ei tosissaan mennyt helposti. :think

                    duke's garage:
                    Suzuki R50
                    E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
                    M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
                    S38 S54 S62

                    instagram: _duuk

                    Comment

                    • Micce///M
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2008
                      • 3552
                      • Hämeenlinna

                      Lista kohdalleen ja pieni pamautus aina jokaisen kiinnikkeet kohdalle nyrkillä. Helposti menee paikalleen. Ainoa ongelma mihin olen itse törmännyt noissa, on juurikin nuo keskitapit. Muistaakseni nylon tapilla ja vasaralla ne paukuttelin sisään.

                      Ovien alalistatkin on helpot kun keksii oikea tekniikan, niitä pitää kiertää paikalleen. Eli alkuun vinossa ja samalla kun painaa ylöspäin niin oikaisee listan suoraan.
                      Jos ne suoraan yrittää pystyasennossa saada paikalleen, niin varmaan vastustaa.

                      Comment

                      • waudeville
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2006
                        • 2089
                        • Nokia

                        Mistäs kannattais lähtee kattoon,kun päästöt oli pikkasen yli :( co oli 0.39 ja sallittu 0,30. Varmaankin tulpat listalle ensin...:think
                        e34 540ia -94 Batmobile
                        candy-king

                        ex: e32 735i -89
                        e34 525i -89

                        Comment

                        • Muurahainen
                          BTCF Member
                          • Dec 2006
                          • 9194
                          • Nurmijärvi

                          Originally posted by waudeville View Post
                          Mistäs kannattais lähtee kattoon,kun päästöt oli pikkasen yli :( co oli 0.39 ja sallittu 0,30. Varmaankin tulpat listalle ensin...:think
                          Joo tulpat on hyvä vaihtaa ja ilmansuodattimenkin voi katsoa jos on ihan tukkeessa.

                          Comment

                          • addee
                            Bimmer Rookie
                            • Aug 2011
                            • 130
                            • Mikkeli

                            Pitäis sigun pommista ottaa tankki alas niin onko siinä mitään ihmeitä mihin kannattaa varautua? Lähinnä jossain "piilossa" olevia kiinnityksiä mitä ei heti älyä.
                            Neloskoneen arkinen rahina

                            Ex: BMW 750IA -95, BMW 535IA -02, BMW 330dA -03, BMW 540iA -96, BMW 730i -92, BMW 325Ci -94, BMW 535i -89, BMW 530iA -93, BMW 525iAT -95, BMW 320i -91
                            +4 kulkuneuvoa

                            Comment

                            • Haju69
                              Administrator
                              • Nov 2005
                              • 16344
                              • Leppävirta

                              Originally posted by addee View Post
                              Pitäis sigun pommista ottaa tankki alas niin onko siinä mitään ihmeitä mihin kannattaa varautua? Lähinnä jossain "piilossa" olevia kiinnityksiä mitä ei heti älyä.
                              Perä ilmaan ja pukkien varaan, takapuskuri irti ja sen jälkeen vaikka hallitunkki tankin alle ja pantoja auki ja siitä se rupee irtoamaan.
                              LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                              E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                              B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                              Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                              Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                              Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                              Comment

                              • MPV
                                Bimmer Enthusiast
                                • Nov 2002
                                • 1193
                                • Muhos

                                Originally posted by Haju69 View Post
                                Perä ilmaan ja pukkien varaan, takapuskuri irti ja sen jälkeen vaikka hallitunkki tankin alle ja pantoja auki ja siitä se rupee irtoamaan.
                                Ja vänkärin puolen takarenkaan takaa se "sisälokari" irti, niin saa irrottaa tankin täyttöputkeen liittyvät hilppeetkin.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎