Nii aukeaakos tuo lukko kuskin ovesta avaamalla jotenkin "mekaanisesti" ilman moottorin avustusta..? kun siitä toimii ihan normaalisti.
Jep, juurikin näin. Johdot kannattaa myös tsekata, mutta ainakin osa johdoista lienee kunnossa kuitenkin, kun lukitussignaali lähtee kuskin ovesta muualle :think
Mitenhän tuolta etuovesta pitäisi oikeasti toi oven lukko hässäkkä purkaa irti? Lauantaina vesisateessa sitä irrottaessa purkuautosta ei saatu oikein muuta aikaseksi kun oveen lommo ja ikkunan kisko mutkalle kun hermo palo sen verta hyväksi.
Meinaan on toi sisäkahvan vaijeri sen verta mukava koittaa saada sinne lukolle paikalleen että jos lukko on järkevästi irrotettavissa niin haluan tietää sen taktiikan.
Minkälaiset kiinnityspultit menee M5 perään E34'ssa? Auto 535 mutta pultit samat. Onko näissä jotain tuumakokoja tjsp. Perän takamaiset pultit siis ja edestä myös yksi.
Minkälaiset kiinnityspultit menee M5 perään E34'ssa? Auto 535 mutta pultit samat. Onko näissä jotain tuumakokoja tjsp. Perän takamaiset pultit siis ja edestä myös yksi.
MInkälaisia korjaus palasia ootte muuten laitelleen noihin e34:än surullisen kuuluisiin tunkkaus kohtiin? Parissa olen ttörmännyt ettei ole muuta laitettu kun suora pelti tilalle, mutta mutta, miten se kannattaisi toteuttaa, itellä vänkärin puolelta tunkattu sisään se nostokohta :think
Mites noi moottorin tukikumien vaihto? Kone ilmaan kuormaliinalla ja mutterit tukien päältä irti vai miten tää homma hoidetaan helpoiten ja ilman suurempia ärräpäitä?
Asentelin ison obc:n, kerran oli johdotkin valmiina. Muuten tuntuu kaikki toimivan, mutta kulutusmittari lähtee juoksemaan tyhjäkäynnillä.. Esim jos tarkkailee hetkellistä kulutusta ja saapuu liikennevaloihin, kulutus menee suurinpiirtein 10l/100km->30l/100km->50l/100km->330l/100km ja sitten tulee vain 0. Silti kun kattoo keskikulutusta niin juoksee kokoajan 10.2, 10.3, 10.4, 10.5 ymym Nopeustieto tulee tietokoneelle kyllä.. Ajossa hetkellinen kulutus näyttää ihan samaa kuin mittaristokin..
Asentelin ison obc:n, kerran oli johdotkin valmiina. Muuten tuntuu kaikki toimivan, mutta kulutusmittari lähtee juoksemaan tyhjäkäynnillä.. Esim jos tarkkailee hetkellistä kulutusta ja saapuu liikennevaloihin, kulutus menee suurinpiirtein 10l/100km->30l/100km->50l/100km->330l/100km ja sitten tulee vain 0. Silti kun kattoo keskikulutusta niin juoksee kokoajan 10.2, 10.3, 10.4, 10.5 ymym Nopeustieto tulee tietokoneelle kyllä.. Ajossa hetkellinen kulutus näyttää ihan samaa kuin mittaristokin..
Jos nyt oikein ymmärsin niin ei ole mitään ongelmaa.
Sulla varmaan on kulutus viisarikin mittaristossa? Mitä se tekee? Tai jos ei ole niin se kyllä myöskin normaalissa tilanteessa tyhjäkäynnillä pomppaa ihan äärilaitaan, ei nollaan.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Ilmeisesti kaksi mahdollista vikaa..
Jotkut läpät... Ilmeisesti pääsee käsiksi kojelaudan päällä olevasta ritilästä?
Vesiventtiili... Mistä tää löytyy?
Comment