eipäs pystykkään.. mittaristo, jossa on check control, on myöskin 2 ''tappia'' jotka tulevat lasin läpi, eli et voi ainakaan analogisesta mittaristosta vaihto osaa ottaa
Joo sori en ole koskaan sotkeentunut neekerimallin E34:iin
Pitäisi e34 vaihtaa shadowline listat ja m technik helmat , mistähän näkisin mitä klipsiä tarvii minkäkin määrän
Ikkunalistojen klipsit: 51131924953
Joku helman kiinnike: 51711938940
Myöskin helman kiinnike: 51711959929
Jos noita on muitakin ni saa kertoa, mutta määrät tosiaan kiinnostaisi tietää etten läjäpäin noita rupea tilaamaan :think
51162239737 8kpl yhteensä kahteen helmaan
51711959929 16 kpl yhteensä kahteen helmaan
51 13 1 934 160 noita tarvii joka nastalle eli 24kpl
51 71 1 938 940 noista en oo ihan varma 4-5 kpl puoli
Tilailin ittelle noita nastoja viimeviikolla ku tuon perhefarmarin helmat repsotti ja joku teesseitsemies oli laitellu sikapaskalla niitä lokasuojiin kiinni
Forssalainen housutpoiskänni official fan klubben
e39 ///M5 ZzZ
e34 ///M5 Facelift Touring ZzZ
F11 530da M-Sport
Hurley-Durley x2
Koliseva connection
Itä-helsingin koiraverkko connection
Syttyykö manuaali-ilmastoinnissa nappulaan valo, vaikka järjestelmässä olisikin paine laskenut niin paljon, että kompura ei lähe pyörimään? Mistä muusta voi johtua että ei lähde pyörimään?
Entuudestaan on tiedossa että järjestelmä vaatii "tankkauksen" parinvuoden välein.
Ei ole tietoa milloin on viimeks huollettu.. Mitähän ton kuntosesta kannattais maksaa? Eli siis -93vm. 2.0litran farmari. ajettu vain 170 000, melko karvalakki mallia ja vikoina siis on toi että tehot ''häviää'' kun ajanut 10min ja kuskinpuolen ovi lutussa (ei kolaroitu)
Noh, tuo moottorin käyntihäiriö ei välttämättä ole mikään massiivinen dealstopperi vielä, paljon enemmän olisin huolestunut siitä, että mitä täytyy leimalle tehdä.
Lähes kaikkihan nämä menee "heittämällä leimasta", mutta myyjät ei vaan laiskuuttaan jaksa tmv...
Mittarissa oleville kilometreille antaisin näissä lähes nolla-arvon, ellei sitten ole ensimmäiseltä omistajalta tmv. ja ihan showroom - kuosissa. Voi näin vanhassa olla jo neljä omistajaa ajanut vain negatiivisia kilometrejä.
Jos autossa olisi leima, siitä voisi ehkä tonnin, puolitoista, muttamutta....mieti tarkasti.
Leimakaan ei mitään kuntoa takaa, mutta juuri tuoreella saa sentään sitten ajella ja siirrellä autoa korjaamoille/halleille ym. eikä tarvitse traileria tai siirtolappuja. Mikä olisikaan ikävämpää kun liikutella kilvetöntä....
Jos yhtään on helmassa mätävikaa tai muualla ruostetta vielä muiden lisäksi kiusana niin jättäisin ko. yksilön ostamatta.
Äkkiä huomaa maksaneensa tuhansien eurojen remonteista vielä rahaa, ja peltihommat ne maksaa jos täytyy ulkopuolisella työllä teettää, ja tarkotuksena on tehdä jotain muuta kun ratsupaikkoja joka vuosi...
Syttyykö manuaali-ilmastoinnissa nappulaan valo, vaikka järjestelmässä olisikin paine laskenut niin paljon, että kompura ei lähe pyörimään? Mistä muusta voi johtua että ei lähde pyörimään?
Entuudestaan on tiedossa että järjestelmä vaatii "tankkauksen" parinvuoden välein.
Originally posted by Kal.ju
Kyllä syttyy. Toimiikö töötti?? Onko sulake nr 9 palanut??
Tuohon omaan kyllä valo syttyy mut eipä lähe kompura. Veikkaan että täytöllä tulee kuntoon. Tuo on vm -93 saattahan olla vuosimallien välillä eroja ilmastoinnin toiminnassa. Ja manuaali ilmastointihan tuo on.
Kysytääs täällä, kun sitä tietoa tuntuu riittävän.
Hajos tosta e32iA:sta perämurikka. Voinko laittaa sinne tilalle minkä vaan typ188 perän, vai pitääkö välitys olla sama kun vanhassa? Mitä se automaattilaatikko on siitä mieltä?
Tossa olisi yksi e36 perä tarjolla, mutta ei ole tietoa vanhasta tai uudesta välityksestä ollenkaan..
Kerran kävin yhtä e34 535 automaattia koeajamssa mihin oli "vaihdettu perä", niin piti aina lähteä ajamaan pakko ykkösellä ja sitten vasta laittaa D päälle.. Haiskahta laatikkovialta omaan korvaan..
Sitten seuraavaan omituiseen ongelmaan:
Rupesin etupenkkien turvavöitä vaihtamaan kun vanhat kelas huonosti ja oli helvetin jäykät ulosvetäessä.. No purkuautosta löyty sattumoisin harmailla raidalla olevat vyöt jotka kelasi autossa ollessaan hyvin. Irroitin vyöt ja lähdin hyvissä mielin tallille asentelemaan ja kaskummaa, vyöt ei enään tahdo tulla ulos kelasta vaan kokoajan menee lukkoon. Kun kelaa painaa sivusta ja vetää oikein hiljaa saa joskus vedettyä ulos ja myös samoin kävi vyölle jonka irroitin omasta autosta. Sain kuitenkin tuon purkuautosta haetun vyön laitettua autoon mutta ei mitään vaikutusta onko autossa tai kädessä elikkä yhä jumittaa vetäessä. Eikö noita saisi kelata liikaa sisälle vai mitä?
Rupee pikkuhiljaa menemään hermot noinkin yksinkertaiseen asennukseen..
Eli tälläistä kyselisin kun hommasin jakopäähän kaikkinuudet ketjut yms yms. Kone siis m50b25 vanos. Niin homman nimi on tämä että sitä alempaa ketjunkiristäjää ei löydä mistään että onko tämä siis marmorikamaa?
Comment