Kalvon reunan alle mattopuukon terää vähän, sitte kalvosta kiinni ja repäsy ni irti on. Liima lähti itellä ainaki iha saippuavedellä ja muovisella skrapalla eikä jääny naarmuja
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
[QUOTE=Bemsu;3486387]Kalvon reunan alle mattopuukon terää vähän, sitte kalvosta kiinni ja repäsy ni irti on. Liima lähti itellä ainaki iha saippuavedellä ja muovisella skrapalla eikä jääny naarmuja[/QUOTE
Kaks iltaa takana, tällä tekniikalla, vielä ois takasivulasit ja sit liimojen poisto Ihanaa hommaa!E46Ci Facelift, F34Gt
Ex:
3-series 4x
5-series 24x
7-series 5x
X3
Comment
-
-
Alkuperäisasenteisessa webassa tankilta lähtee ilmeisesti yksi "ylimääräinen" kova putki pohjaa pitkin webastolle, ja webaston polttoaine/annostelupumppu sijaitsee siinä polttoainesuodattimen/oikean takarenkaan lähistöllä auton pohjassa.
Annostelupumpusta kun on kyse, ei webastolla ole/tarvita paluuletkua niin kuin moottorilla.
Jälkiasenteisissa lienee järkevä käyttää juurikin moottorin polttoaineen paluuputkea, jonka tankin päässä jatkaa pohjalle asti.
EDIT : Bensiinimallissa siis seuraavasti putket välillä tankki - auton keula : Bensa meno, bensa paluu, EVAP ja webastollisissa (tehdasasennus) webaston bensa meno.
Comment
-
-
Originally posted by iKivi View PostKaks iltaa takana, tällä tekniikalla, vielä ois takasivulasit ja sit liimojen poisto Ihanaa hommaa!BBS's are just like tits, no matter how many sets you see, you will always look at them and get excited
F25 30d M-Sport
VW T5 GP R-Line
E46 330d M-Sport II
Comment
-
-
No tietenki se omakin bmw kyykähti kun pääsin kehumaan mokoman luotettavuutta.
Eli vm90' 535 (m30b34) täysin vakio ja vika on seuraavanlainen:
Kilometrin ajon jälkeen nykäs kerran oikeen voimakkaasti. 200m eteenpäin sitten sammui. Lähti käyntiin kun palmun alta, mutta rötäämis ralli alkoi. Välillä rötää 2000rpm mutta useimmiten 4000rpm pintaan. Ikään kuin ois launchi päällä. Keräsi kierroksia heikonlaisesti. Pääsin kotia nipin napin ja annoin olla viitisen minuuttia kun käväsin sisällä hakemassa lamppua = ei mitään vikaa enään:think
Tankkaamassa kävin 20l 98:sia ennen tätä ja oli normilämpöinen. Sumpilla kävin jonka jälkeen temppuilu alkoi.
Mitäs raati sanoo mikä voisi olla? Tulpat, jakajan kansi, pyöriä, joku anturi vai häh?? Ensinmäinen maamosa eikä mitään tietoa näitten vioistaBBS's are just like tits, no matter how many sets you see, you will always look at them and get excited
F25 30d M-Sport
VW T5 GP R-Line
E46 330d M-Sport II
Comment
-
-
Originally posted by Bemsu View PostNo tietenki se omakin bmw kyykähti kun pääsin kehumaan mokoman luotettavuutta.
Eli vm90' 535 (m30b34) täysin vakio ja vika on seuraavanlainen:
Kilometrin ajon jälkeen nykäs kerran oikeen voimakkaasti. 200m eteenpäin sitten sammui. Lähti käyntiin kun palmun alta, mutta rötäämis ralli alkoi. Välillä rötää 2000rpm mutta useimmiten 4000rpm pintaan. Ikään kuin ois launchi päällä. Keräsi kierroksia heikonlaisesti. Pääsin kotia nipin napin ja annoin olla viitisen minuuttia kun käväsin sisällä hakemassa lamppua = ei mitään vikaa enään:think
Tankkaamassa kävin 20l 98:sia ennen tätä ja oli normilämpöinen. Sumpilla kävin jonka jälkeen temppuilu alkoi.
Mitäs raati sanoo mikä voisi olla? Tulpat, jakajan kansi, pyöriä, joku anturi vai häh?? Ensinmäinen maamosa eikä mitään tietoa näitten vioista
Kannattaa sinne jakajan kannen alle katsoa myös
Comment
-
-
Ihan käsittämätön tuo iso OBC.. Vaihtelin polttimot siihen ja sen jälkeen näytti PPPP varmaan 2 viikkoa jonka aikana tuli kokeiltua kaikkia temppuja mitä netistä löysin ( Akku irti, OBC irti pöydälle 2 vuorokaudeks, 3 Eri obclla kokeilin , Kontaktispraytä) Loppu totaalisesti kiinnostus niin sulattelin sokerinpalat radion johtosarjasta pois ja nakkasin radion kiinni.. Lopputulema OBC palas henkiin yhtäkkiä seuraavana päivänä:think
Comment
-
-
Originally posted by Bemsu View PostNo tietenki se omakin bmw kyykähti kun pääsin kehumaan mokoman luotettavuutta.
Voi toimia ajoittain, koska vika on usein johdossa eikä itse anturissa ( itselläni alko parin päivä pätkimisen ja pitkän starttauksen jälkeen toimimaan normaalisti, vaihdoin kuitenkin uuden). Ainakin m50 koneisessa näki myös vikakoodin moottorinohjaukselta.
Comment
-
-
Tekee toi auto mystistä hommaa nyt (M50B20), kun viime viikol oli semmonen -10 pakkasta nii ei ollu mitään oireita ja nyt ku on lämpösempi ja ilmeisesti kosteempi ilma nii sammuu ajossa tai ku pysähtyy sillon ku painaa kytkimen pohjaan? Eli paikallaan käy tyhjää hyvin mut ku on liikkees ja päästää tyhjäkäynnille nii sammuu (tosin ei taida tehdä sillon ku on ajanu kauemmin). Ja käymään lähtee silti hyvin heti sen jälkeen.. Muilla ollu vastaavaa?
Comment
-
-
Originally posted by Jucke View PostOnko kellään tallessa ///M5-merkin asennusmittoja? FAQ:n linkki ei johda enään mittakuviin vaan M-portaalin etusivulle...Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by Gemmi View PostMuutama kysymys, Onnistuuko M60:seen laturin vaihto helpommin ylä vai alakautta?, tarviiko letkuja tai muuta irroittaa kun moottorin kumityynyn vaihtaa?. Auto ei ole vielä pihassa niin ei pääse tutkimaan, niin sen takia kysyn niin tietää vähän mimmonen jumppa edessä
Taitaa mahtua pudottamaan laturin alas kun irroittaa ohjaustehostimesta hihnapyörän.
Kuskin puolen tyynyn vaihto on aika jännä toimenpide. Itsellä ei oikein kädet sinne mahdu.
Comment
-
Comment