Noniin, lipsahtihan se talvimiina kanttareille, sivusta osuma ja nyt rengas vino.
e34 525i m20 mosalla, mitäköhän tuolta on mennyt. Isku tuli sivuttais-suunnassa. e34 taka-akselisto on melko tuntematon aihealue, jos joku viisaampi voisi valaista mahdollisesta tuhosta?
Motonetistä eikä merteililtä, ainakaan tukivarsia löytynyt.
Noniin, lipsahtihan se talvimiina kanttareille, sivusta osuma ja nyt rengas vino.
e34 525i m20 mosalla, mitäköhän tuolta on mennyt. Isku tuli sivuttais-suunnassa. e34 taka-akselisto on melko tuntematon aihealue, jos joku viisaampi voisi valaista mahdollisesta tuhosta?
Motonetistä eikä merteililtä, ainakaan tukivarsia löytynyt.
Jotain siellä anyway solmussa on.
Eli vissiin fillariin tuli plussakampperia? Vai vanne mutkalla?
Tukivarsia ei tietääkseni saa tarvikkeena ja uutena maksaa aika reilusti, joten purkuautosta olisi fiksuinta metsästää. Tietty kannattaa eka nostaa ja verrata vaikka toiselle puolelle että näkyykö selkeesti mistä on antautunut(jos edes on ettei turhaan vaihtele). Vai onko kyse milleistä?
Itsellä lipsahti vähän kovemmasta vauhdista niin taisi mennä tukivarsi, vetari, vanne ja iskarin tolppa. Tukivarret on puol ilmasia foorumilla ja multa saattais löytyä molempiin periin vetari jos tarvitsee, kun tuli vahingossa ostettua isomman perän vetari aluksi ja toisella ostolla tuli molemmat vetarit
Eli vissiin fillariin tuli plussakampperia? Vai vanne mutkalla?
Tukivarsia ei tietääkseni saa tarvikkeena ja uutena maksaa aika reilusti, joten purkuautosta olisi fiksuinta metsästää. Tietty kannattaa eka nostaa ja verrata vaikka toiselle puolelle että näkyykö selkeesti mistä on antautunut(jos edes on ettei turhaan vaihtele). Vai onko kyse milleistä?
Kiitokset vastauksista. Joo tosiaan huomaa iha silmällä, plussalla on reippaasti, vanne ehjä onneksi. Täytyypä koittaa metsästää käytetyt täältä, molemminpuolin.
Saa siis tarjota pm:llä V & O takatukivarsia, auto 90vm 525i m20 koneella.
Välillä kabiiniin tulee lievä nesteen haju, joko pitää varautua kennon vaihtoon? Montaakos erillaista noita nyt onkaan olemassa tollaseen -90 535:een ilman ilmastointia? Ja onko noi ilmastoimattoman mallin kennot yleensä niitä missä joutuu koko paskan purkamaan, vai vaihdettavissa hyvin näppärästi kuskin jalkatilasta päin?
E: ja kuinkas pientä teillä on noi kulutukset ollut näillä kolmepuolikkailla m30 moottoreilla näin tälläseen talviaikaan, normaali ajossa. Itselläni näkyy olevan ajotietokone kellottanut 18.8l/100km, tosin työmatkaa ehkä se kilometri ja minkäänlaista lohkolämppäriä ei käytössä, se selittäisi tuon kulutuksen, n.80l viimeksi tankkasin ja pääsinkö sillä jopa 340km ennenkuin bensavalo sytty.
Sama kone, eri laatikko ja kori, mutta mun sekalaisessa ajossa pyöriny Tolla E32 735iAlla siinä 12-13l/100km..
Ongelmana lukko-ongelmat:
Avattaessa avaimella,täytyy avata kahdesti,koska lukitus vetää ovet takaisin lukkoon välissä. Itse kuskin oven lukko ei lukitu enää ollenkaan.
Oven lukkomekanismi pelaa, keskuslukon moottori pelaa, kaikki tangot/johdot paikoillaan, pääsulakkeita/sulakkeita ei vielä tarkistettu.
Liittyykö kuskinoven sisällä olevat mikrokytkimet pelkästään hälyyn vai saako k-lukko siitä signaalia? Muuta vinkkiä?
Ongelmana lukko-ongelmat:
Avattaessa avaimella,täytyy avata kahdesti,koska lukitus vetää ovet takaisin lukkoon välissä. Itse kuskin oven lukko ei lukitu enää ollenkaan.
Oven lukkomekanismi pelaa, keskuslukon moottori pelaa, kaikki tangot/johdot paikoillaan, pääsulakkeita/sulakkeita ei vielä tarkistettu.
Liittyykö kuskinoven sisällä olevat mikrokytkimet pelkästään hälyyn vai saako k-lukko siitä signaalia? Muuta vinkkiä?
Vastaan itseitselleni ja muillekin tiedoksi,pelkästään häly ja joku muu mekaaninen jumi. Käytän osat pöydällä.
Edit: + ne sulakkeet.
Superedit: katoppa poikaa,kun löysi mikrokytkimiä abaut 4 kpl,jotka kuitenkin testattuna olivat kunnossa. Mekaaninen jumi oli taas lukkosylinterin päässä.
Last edited by Elfving; 01-01-2015, 18:13.
Reason: case closed
Mulla tekee just toisinpäin, kun laitan ovet lukkoon avaimesta tai ihan manuaalisesti, ovet menee lukkoon ja aukee heti perään. Tämän jälkeen laittaa lukkoon niin pysyy lukossa.
Call
Send SMS
Add to Skype
You'll need Skype CreditFree via Skype
Mulla tekee just toisinpäin, kun laitan ovet lukkoon avaimesta tai ihan manuaalisesti, ovet menee lukkoon ja aukee heti perään. Tämän jälkeen laittaa lukkoon niin pysyy lukossa.
Tarkoittaa , että joku ovi ei menny lukkoon tai ainakaan auto ei tiedä että olis mennyt (keskuslukitus ei toimi jossain ovessa).
Mulla tekee just toisinpäin, kun laitan ovet lukkoon avaimesta tai ihan manuaalisesti, ovet menee lukkoon ja aukee heti perään. Tämän jälkeen laittaa lukkoon niin pysyy lukossa.
Call
Send SMS
Add to Skype
You'll need Skype CreditFree via Skype
Todennäköisesti takaluukku ei lukitu--> takaluukun johtosarja poikki jostain kohti saranan kohdilla..
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment