Nyt tarttis neuvontaa omituiseen sähkövikaan...
525 m50 manuaali alko syödä akkua ihan tolkuttomasti, ei piisaa virta ees yön yli...
Akku konehuoneessa, ja vika paikallistettu siihen päävirtakaapeliin joka menee takapenkin alle, ja vaihtuu siellä olevassa pääsulakerasiassa punaseen alkuperäsen näköseen johtoon, joka katoaa lattiamaton alle, meneekö se sinne kuskin puolen penkin alle niin kuin oletan?
Kun tuon piuhan ottaa konehuoneen päästä irti, ja lyö yleismittarin väliin, auto haukkaa sinne 0.5-1A ovet lukossa, lepotilassa sulaa yleismittarista johdot O_o
Lisäksi akun ollessa tyhjä, akkulaturin 20A sulake palaa kerrasta
Mikä ihme voi ottaa noin paljon virtaa ilman että joku sulake, rele tai koko auto palaa? Kaikki toimii muuten täysin normaalisti, mutta joudun tuon johdon aina irrottaa pysäköinnin ajaksi, koska akkujännite putoaa tyyliin 0,1V minuutissa, ei oikein oo kivaa leikkiä pellin alla joka kerta....
525 m50 manuaali alko syödä akkua ihan tolkuttomasti, ei piisaa virta ees yön yli...
Akku konehuoneessa, ja vika paikallistettu siihen päävirtakaapeliin joka menee takapenkin alle, ja vaihtuu siellä olevassa pääsulakerasiassa punaseen alkuperäsen näköseen johtoon, joka katoaa lattiamaton alle, meneekö se sinne kuskin puolen penkin alle niin kuin oletan?
Kun tuon piuhan ottaa konehuoneen päästä irti, ja lyö yleismittarin väliin, auto haukkaa sinne 0.5-1A ovet lukossa, lepotilassa sulaa yleismittarista johdot O_o
Lisäksi akun ollessa tyhjä, akkulaturin 20A sulake palaa kerrasta
Mikä ihme voi ottaa noin paljon virtaa ilman että joku sulake, rele tai koko auto palaa? Kaikki toimii muuten täysin normaalisti, mutta joudun tuon johdon aina irrottaa pysäköinnin ajaksi, koska akkujännite putoaa tyyliin 0,1V minuutissa, ei oikein oo kivaa leikkiä pellin alla joka kerta....
Comment