Originally posted by Juxeyy
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
-
-
Originally posted by Roisto View PostMuutamaan kertaan tuosta JOMista avautunu täällä. Ei saanu niin tonttiin ku oisin halunnu ja etuiskarit kesti 10tkm, takaiskareita en oo uskaltanu ees testata. En todellakaan ostas toista kertaa, varsinkaan tuohon hintaan. Englannista sai hintaan 280 euroa mutta kuten sanottua, ei jumalauta mitä pashaa.E34 540i A Touring 1995, E34 540i Touring 1995, E34 535i 1988, E39 M5 2000
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostMuutamaan kertaan tuosta JOMista avautunu täällä. Ei saanu niin tonttiin ku oisin halunnu ja etuiskarit kesti 10tkm, takaiskareita en oo uskaltanu ees testata. En todellakaan ostas toista kertaa, varsinkaan tuohon hintaan. Englannista sai hintaan 280 euroa mutta kuten sanottua, ei jumalauta mitä pashaa.
Löytyy nuo bilsteinin tolpat mutta kesäks tekis mieli kokeilla kunnon madallusta :think
Comment
-
-
Originally posted by Kipale View PostMilläs setillä saa sitten kunnolla tonttiin? Mielellään mahdollisimman halvalla.
Löytyy nuo bilsteinin tolpat mutta kesäks tekis mieli kokeilla kunnon madallusta :think
Tuosta. Taakse bolt on. Edestä vakiotolppa poikki halutusta kohtaa ja tuon etupää tungetaan sinne sisään. Foorumilta ja googlesta lisä ohjettaVW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
-
Kysytääs täs nyt viel, eli e34 520i:sta on todennäkösesti menny puhallin paskaksi, mut ois hyvä tarkistaa releet. ETM;stä katsoin paikan missä se pitäs olla. Auto on 12/1990, katsoin 90 ja 91 kaaviot mut ei ääh.
Tuossa on kuva sulakerasiasta, missä ihmees puhaltimen rele on ?
ETM mukaan se ois ylhäällä oikealla mutta tossa ei oo paikkaa ees koko mötikälle.Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
-
Originally posted by jonsered92 View PostKysytääs täs nyt viel, eli e34 520i:sta on todennäkösesti menny puhallin paskaksi, mut ois hyvä tarkistaa releet. ETM;stä katsoin paikan missä se pitäs olla. Auto on 12/1990, katsoin 90 ja 91 kaaviot mut ei ääh.
Tuossa on kuva sulakerasiasta, missä ihmees puhaltimen rele on ?
ETM mukaan se ois ylhäällä oikealla mutta tossa ei oo paikkaa ees koko mötikälle.
Comment
-
-
Originally posted by juha_s View PostNoissa kummassakaan ei taida saaha etupäätä säädettyä kovinkaan alas koska tolpparakenne on kiinteä, säätö tapahtuu vain jousta säätelemälläLast edited by Juxeyy; 08-04-2015, 00:06.
Comment
-
-
Siinä ois kierteet tapissaan 18 tuuman vanteilla 215/35 alikokorenkailla (näkyykö kuva?)
Ja se vielä jäi sanomatta että jouset taitaa painua kasaan. Menin tolleen katsastukseen niin etujouset heilu ihan valtoimenaan ku nosti auton ilmaan. Piti laittaa toinen säätömutteri takasin ja nostaa etupäätä jotain 3 senttiä että jousissa olis esijännitystä..
E: Entä nyt?Last edited by Roisto; 08-04-2015, 13:02.2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by aakoo View PostPotilas M30, ykkösen pakopuolen keinu. Saako vaihdettua kansi paikallaan?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment