E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by rgaweer View Post
    Mulla hajoili myös ex 530:ssä pakoputken keskipöntön kannakkeen melko tiuhaan tahtiin. Niin alkuperäiset kuin tarvikkeet. Olisi luullut alkuperäisten kestäneen mutta kun ei. En kyllä keksinyt mikä oli vikanakaan. Kesti abaut saman mitä sinullakin. Usein putki olikin pelkästään takapöntön kannakkeilla kiinni. Ne onneksi sitten kyllä kesti koko omistusajan ihan ongelmitta

    (postauksen arvo 0, mutta ainakin vähän vertaistukea)
    Jossain vekottimessa (veikkaan joku ford) oli tuota vaivaa. Vetäisin sellaisen metallisen nippusiteen kumin ympärille niin johan alkoi pysyä.

    Leave a comment:


  • rgaweer
    replied
    Originally posted by aplari View Post
    Ongelmana hajoavat pakoputken kannatinkumit, schmiedmanin tekeleet ja motonetin kumit tahtoo hajota alle vuoteen/10tkm, onko porukka käyttänyt minkä valmistajan kumeja mitkä kestäis pidempään kuin vuoden? Nyt keväällä laitetut motonetin kannatinkumit, keskimmäiset jo hävinneet ja taaemmat takapöntön kumit on hajoamispisteessä :think.
    Mulla hajoili myös ex 530:ssä pakoputken keskipöntön kannakkeen melko tiuhaan tahtiin. Niin alkuperäiset kuin tarvikkeet. Olisi luullut alkuperäisten kestäneen mutta kun ei. En kyllä keksinyt mikä oli vikanakaan. Kesti abaut saman mitä sinullakin. Usein putki olikin pelkästään takapöntön kannakkeilla kiinni. Ne onneksi sitten kyllä kesti koko omistusajan ihan ongelmitta

    (postauksen arvo 0, mutta ainakin vähän vertaistukea)

    Leave a comment:


  • aplari
    replied
    Ongelmana hajoavat pakoputken kannatinkumit, schmiedmanin tekeleet ja motonetin kumit tahtoo hajota alle vuoteen/10tkm, onko porukka käyttänyt minkä valmistajan kumeja mitkä kestäis pidempään kuin vuoden? Nyt keväällä laitetut motonetin kannatinkumit, keskimmäiset jo hävinneet ja taaemmat takapöntön kumit on hajoamispisteessä :think.

    Toisena vikana m30b34 satunnainen yhden pytyn häviäminen pelistä kylmällä koneella ja satunnainen nykiminen kevyellä pintakaasulla, vaihdettua osaa tähän mennessä: Tulpajohdot, tulpat, puola,lambda, virranajakan kansi ja pyöriä,ilman+bensansuodatin, venttiilit säädetty,kaikki imuletkut vaihdettu ja tarkastettu, uudet suuttimet (bosch ev14 214cc), ecun lämpöanturi ja kamp asentotunnistin mitattu ja ok, päästötestistäkin meni heittämällä läpi ilman kierrättelyä ja polkemista, vetää hyvin alhaalta, mutta tuntuu että kangertelee 4.5 tonnin jälkeen rajottajalle asti satunnaisesti.

    Leave a comment:


  • Kal.ju
    replied
    Originally posted by Jondis View Post
    tarvikelokareiden istuvuudesta.
    Hyi helvetti...

    Leave a comment:


  • Klasu-
    replied
    Täällä vastaavat kokemukset Klokkerholmin etusiivistä.

    Kaksi paneelien rakoa sai kerralla siivoiksi, ja siiven asentoa muuttamalla sai peräti päättää mitkä kaksi.

    Loppu olikin sitten ihan mitä sattuu.

    Kelpaavat juurikin alaosien hyödyntämiseen kun ruoste on alkuperäisistä ne vienyt.

    Leave a comment:


  • Jondis
    replied
    Oli joku aika sitten juttua tarvikelokareiden istuvuudesta. Pääsin nyt sovittelemaan noita klokkerholmin tekeleitä paikalleen ja on nuo kyllä niin hävyttömän näköset ettei noista voi muuta kuin alaosat hyödyntää:think Ei siinä mitään, jos vähän joutuisi reikiä kairailemaan ym mutta noissa kun ei oikeen mikään muoto osu ja jäävät pari cm liian lyhyeksikin etureunasta Kuvat kertoo, klikkaamalla isommaksi:
    IMG_20181122_185805IMG_20181122_185822IMG_20181122_185733IMG_20181122_185749IMG_20181122_185827IMG_20181122_185741

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by K_olli View Post
    Onko kellään tietoa onko 6 koneisen ja 8 koneisen ohjaus simpukoissa suuria eroja? Koko tms ja käykö ristiin?

    Muistelisin että 8 koneisen simpukka on matalampi.

    Paikoilleen sopii kutoskoneelliseen kuitenkin.

    Leave a comment:


  • K_olli
    replied
    Onko kellään tietoa onko 6 koneisen ja 8 koneisen ohjaus simpukoissa suuria eroja? Koko tms ja käykö ristiin?

    Leave a comment:


  • Gemmi
    replied
    Vakio paikat 5.25, eteen saa pikku vaivalla meneen myös 6.5 kokoset ämyrit.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by jj5 View Post
    Sattuisko joku tietämään, millaiset kaiuttimet sopisi E34 hattuhyllyn paikkoihin orkkisten tilalle suoraan? Onko sellaisia? Ja pitäisi tietysti olla äänenlaadultaan paremmat kuin nuo vakiot. :think
    5,25" taisi olla vakiokoko sekä edessä jalkotilassa että takana

    Leave a comment:


  • jj5
    replied
    Sattuisko joku tietämään, millaiset kaiuttimet sopisi E34 hattuhyllyn paikkoihin orkkisten tilalle suoraan? Onko sellaisia? Ja pitäisi tietysti olla äänenlaadultaan paremmat kuin nuo vakiot. :think

    Leave a comment:


  • Jondis
    replied
    Jep, tuon kuvan löysin itsekkin mutta en mitään sen tarkempaa.. Toki tajusin jälkeenpäin, että kyseessä ei ilmeisesti ole varsinainen liittin vaan liitos jossain kohtaa johtoa josta haarautuu sitten?

    Leave a comment:


  • jani73
    replied
    Juu, nyt näkyy.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by jani73 View Post
    Kokeilen näkyykö kuva. Google näytti jonkun epätarkan kuvan, mutta foorumi ei. Quottaus kuitenkin vinkkaa jostain kuvasta. Eipä näy ei.
    Näkyy huonosti kun palvelin nurin.. Ny pitäs näkyä paremmin.

    Leave a comment:


  • jani73
    replied
    Tämä tiedosto taas ei tunnu tuntevan koko X195 liitintä. Yhdessä kuvassa oli mainittu, mutta luulisi että se olisi mainittu useammassa kohdassa.

    Leave a comment:

Working...
X