Huohotin on auki ja vuotaa sitä tahtia että aina on läikkä maassa kun pysähtyy sekä murikka ihan öljyssä alhaalta.. Täytyy nyt vaihdella kun kerran on irti.
Miten paljon ilmamassamittarilta imusarjaan kulkevan haitariputken pitäisi antaa painaessa/puristaessa periksi, jos se on ehjä? Omassa autossa kyseinen osa sanoo kovempaa painaessa pfff, ihan kuin ruikkaisi/imaisisi jostain ilmaa. Tyhmä kysymys: onko se normaalia vai onko siinä vuoto? M50 kyseessä.
Miten paljon ilmamassamittarilta imusarjaan kulkevan haitariputken pitäisi antaa painaessa/puristaessa periksi, jos se on ehjä? Omassa autossa kyseinen osa sanoo kovempaa painaessa pfff, ihan kuin ruikkaisi/imaisisi jostain ilmaa. Tyhmä kysymys: onko se normaalia vai onko siinä vuoto? M50 kyseessä.
No sehän nyt on sanomattakin selvää ettei sen kuulu vuotaa. Ja sen pystyy helposti tutkimaan onko vuoto.
Miten paljon ilmamassamittarilta imusarjaan kulkevan haitariputken pitäisi antaa painaessa/puristaessa periksi, jos se on ehjä? Omassa autossa kyseinen osa sanoo kovempaa painaessa pfff, ihan kuin ruikkaisi/imaisisi jostain ilmaa. Tyhmä kysymys: onko se normaalia vai onko siinä vuoto? M50 kyseessä.
Se nyt on sellainen kuminen letku eli antaa periksi ihan littuun asti kun tarpeeksi puristaa. Puristelu ei siis kerro mitään sen varsinaisesta kunnosta.
Se nyt on sellainen kuminen letku eli antaa periksi ihan littuun asti kun tarpeeksi puristaa. Puristelu ei siis kerro mitään sen varsinaisesta kunnosta.
Ota irti ja katso ettei ole mistään halki.
Ei ollut halki, mutta oli kaasuläppäkotelon puolelta vinossa ja klemmari oli huonosti kiinni. Sieltähän se on imenyt raakaa ilmaa väliin. Kun laitoin putken oikein paikalleen ja klemmarin kunnolla kiinni, se ei enää pihise puristaessa ja tuntuu muutenkin jämäkämmältä.
Moottoriohjaimen "ohjelmalastun" voi vaihtaa kyllä, ja käsittääkseni siihen on saatavana myös lennosta ohjelmoitavaa ohjelmalastua.
Jos moottori on vakio, tai mahdolliset muutokset linjalla ilmanputsari ja pakoputki, aivan turhaa toimintaa, menee vaan rahat ja aika hukkaan.
Jos on suurempia muutoksia kuten kansitöitä/nokkaa/imusarjaa (b28) ym ym...voi jotakin etua saavuttaa.
Nämä on senverran asiallisia vapaastihengittäviä, ettei niistä pienellä työllä enää mitään merkittävää lisää irtoa.
Tehdas on ottanut helpot hevoset jo aikanaan irti, ja ei ole jättänyt mitään yksittäisiä suuria pullonkauloja tai muutakaan.
Ahtimella saa sitten todella konkreettista eroa aikaan, ja M50 kattilat vastaavat tunnetusti ahtamiseen hienosti.
Enpä ole moisesta kuullut, nää tän aikaset ecut vastaa laskentateholtaan varmaan vanhanliiton gameboy coloria, eikä niissä ole mitään ylimääräistä ohjelmistorompettakaan.
Jos se toimii se toimii, jos se menee rikki, niin sitten se on rikki.
Onko autossa jokin vika, vai onko kuski vaan tottunut moottorin ulosantiin, ja haluaa lisää?
Comment