Koodiplugin pitää olla oikeanlainen, että mm kierrokset näyttää oikein.
mikä nuista kooditulpan numeroista nyt kertoo sen sylinterien lukumäärän?
taitaa olla väärä mittaristo kun kulutus mittarin viisari häviää maximin yli yhtäkäynnillä myös
kulutus mittarin viisari häviää maximin yli yhtäkäynnillä myös
Näin kuuluukin toimia, koska kulutusmittari näyttää hetkellisen kulutuksen litroina sataa kilometriä kohden, ja jos auto on paikallaan tyhjäkäynnillä, niin kulutushan on ääretön.
mikä nuista kooditulpan numeroista nyt kertoo sen sylinterien lukumäärän?
taitaa olla väärä mittaristo kun kulutus mittarin viisari häviää maximin yli yhtäkäynnillä myös
Kai se on jotenkin koodattu sinne. Mutta jos pystyt katsomaan mittariston takaa koodipludin vin-koodin numeron, seitsemän viimeistä merkkiä ja lyöt ne www.realoem.com niin sieltä pitäisi tulla tietoa millaisesta autosta mittaristo/koodiplugi on ja voit verrata omaan autoosi.
Sen suuremmin tutkimatta kyselen heti täältä jos jollakin ois faktaa.
Ajattelin asentaa tuohon sigun jumalkoneelliseen vakkarin joskus mutta tulossa on aftermarket ecu.
Saako tuon toimimaan ilman alkuperäistä ecua? Ottaako tuo nopeustiedon mittaristolta siten että ecua ei väliin tarvita?
Kuoleeko autostani ajotietokone kun kone siirtyy ms3 ohjaukseen? Käsittääkseni kuolee mutta olisiko kohtuudella tehtävissä että jää toimintaan? Esim kytkemällä vanha ecu paikalleen ms3 rinnalle siten että se saa virran ja obc tarvitsemat signaalit? Kultuslukemathan olis tietenkin mitä sattuu mutta että ei menisi koko laite mykäksi.
Tähän minulla ei valitettavasti vastausta ole, mutta nostan käden pystyyn kiinnostuksesta.
Itsellä tulee homma myös menemään standalone - moottoriohjaimen suuntaan, jahka tuo toinen moottori on kasassa.
Asia ajotietokoneen ja aftermarket - ecun naittamisesta siis kiinnostaa.
-93 520 vanos kierrokset pysyy normaalissa kun tps sensorin liitin irti(mutta välillä sammuu kytkin pohjassa) ja sitten kun tökkää liittimen kiinni kierrokset nousevat ~2200-2500rpm ja laskee hitaasti kun polkaisee vähän..? Missä voisi olla vika, onko säädetty tyhjäkäynti läpästä liian korkealle vai onko tuohon jotain tyypillistä?
Comment