Originally posted by Nissine
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Muurahainen View PostEi kai sinne olisi mitään järkeä ollut 210:iä laittaa?
Comment
-
-
Perkele oli e34 535i. seisonnan aikana hävinny startilta heräte. Eli startin persiistä ku yhdistää navat, nii johan lähtee tulille. Mutta ei avainta kääntämällä. Startti vaihdeltu seisonnan aikana. Mutta ei luulis siinä vika olevan. Apuja?-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
-
Originally posted by _Rontti View PostPerkele oli e34 535i. seisonnan aikana hävinny startilta heräte. Eli startin persiistä ku yhdistää navat, nii johan lähtee tulille. Mutta ei avainta kääntämällä. Startti vaihdeltu seisonnan aikana. Mutta ei luulis siinä vika olevan. Apuja?
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostMittaa se heräte. Menihän varmasti oikeaan töpseliin se herätteen johto?-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
-
Kyllä ne melko persiilleen menee jos yhtään reilummin meinaat madaltaa. Kannattaa harkita takakelkkaan säätöjen tekemistä e39 epäkeskopulteilla tai sitten hommata takakynkkiin powerflexin epäkeskopuslat. Mulla on powerflexit, mutta ei niissäkään riittänyt säätövarat niin pitkälle kun toivoin. Auraukset kun laittoi kohilleen niin camberit jäi vielä muistaakseni -2,5 tuntumaan, jos koitti kääntää pystympään niin alkoi auraus menemään pieleen. Mulla korkeus niin että 265/35-18 takakumi on suunnilleen kaaren tasalla, eli ei kovin matala edes vielä.MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Itsellä viime suuntauksessa camberit takana -2.45. Alustana BC Extreme Drop, rengas 245/40/17 10" vanteella ja melko alhaalla mennään. Kyllähän tuo Nexenin pinta melko iloisesti katoaa takanta kiitos camberin, lukkoperän ja raskaan kaasujalan.
Jossei tuo Powerflexin satsikaan tuo mitään järkkyä muutosta takapään cambereihin niin mikä olisi seuraava ratkaisu vai täytyykö vaan elää tuon asian kanssa?E34 540iA -94
Comment
-
-
Originally posted by Jondis View PostMulla korkeus niin että 265/35-18 takakumi on suunnilleen kaaren tasalla, eli ei kovin matala edes vielä.
Comment
-
-
Ei kyllä tullut lähtötasoa mitattua koskaan:think Tarkistin auton tiedoista niin napa-kaari mitta ollut muutoskatsastuksessa edessä 315mm ja takana 320mm. Tuosta tilanteesta muistaakseni nostin autoa keväällä 5-10mm takaa ja 10-15mm edestä.
Edit: ainakin tuo mun toinen e34 joka on vakioalustalla on luokkaa 5cm korkeampiMB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
Comment