e34 535 -90 kyseessä ja auton sammuttaessa kuuluu rolahdus,mutta kun kytkin on pohjassa ja sammuttaa rolahdusta ei kuulu. Onkos vauhtipyörä jo tiensä päässä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by -adde- View Poste34 535 -90 kyseessä ja auton sammuttaessa kuuluu rolahdus,mutta kun kytkin on pohjassa ja sammuttaa rolahdusta ei kuulu. Onkos vauhtipyörä jo tiensä päässä?
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostSinnepäinhän se hieman viittaa. Ei kuitenkaan painelaakeri naputtele muuten?E61 M-sport
Comment
-
-
Originally posted by -adde- View PostVälillä kuuluu semmosta ''kolkatusta'' joka häviää kun kytkimen painaa pohjaan. Eikös se painelaakeri pidä yleensä semmosta kahinaa vai onko näisä joku oma äänensä?
Mutta vauhtipyörä rolahtelee ja kuulostaa aivan erinlaiselta.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostKyllä kait mulla ainaki ex. 535:ssa kalkatteli painelaakeri ja lopulta se sitten hajos.
Mutta vauhtipyörä rolahtelee ja kuulostaa aivan erinlaiselta.E61 M-sport
Comment
-
-
Originally posted by -adde- View PostAivan no laatikon irroitus edessä joka tapauksessa. Tuo vauhtipyörän rolahdus ei lieni niin vaarallista etteikö sillä uskaltaisi ajaa? Minkä mallin kiinteä vauhtis tuonne menisi suoraan niin pääsisi tuostakin ongelmasta lopullisesti?
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostKyllä sillä ajamaan pystyy. E28 535i osathan menis suoraan, jos semmosen sattuu löytämään.E61 M-sport
Comment
-
-
Originally posted by -adde- View PostJoo. Kytkin osat mahtaa saaha tarvikkeena uutena vai saako? Vauhtipyörä voi olla kyllä melko hakemisen alla. Lisäksi ajotietokone näyttää oil level sensoria taitaa anturi olla rikki ? Ja vielä semmoinen vika on , että auto ei välillä lähe käyntiin vaikka kuin sahaa. Muttakun koittaa toisen kerran perään niin lähtee. Bensanpaineen säädintä olen tässä tapauksessa epäillyt.
Sahaamiseen: http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-inde...535i+hot+start
Comment
-
-
Koneen vaihdon jälkeen n.300km ja tapahtui tää
Ja koneessa oli 1uus mäntä ja uudet kaikki männänrenkaat ja kaikki koneen tiivisteet. Syy --> öljyt ja vedet sekasin (öljyn seassa oli n.12l jäähdytynestettä)--> huohotti ne sekoitukset sylinteriin..
vauriot: Kansi paskana
1-3 kiertokankea solmussa
ainakin 1 mäntä paskana
ehkä sylinterin putket
kampiakseli?
Miten on mahollista et venttiilit on lyöny joka mäntiin ku jako ei oo hypänny?
Comment
-
-
Originally posted by sasu` View PostEikö ne juuri nuo reaktiotangot ole joista kun puslat on dööd -> rengas liikkuu pitkittäissuunnassa hervottomasti?
Originally posted by -adde- View Poste34 535 -90 kyseessä ja auton sammuttaessa kuuluu rolahdus,mutta kun kytkin on pohjassa ja sammuttaa rolahdusta ei kuulu. Onkos vauhtipyörä jo tiensä päässä?
Comment
-
-
Originally posted by bmw525tds View PostKoneen vaihdon jälkeen n.300km ja tapahtui tää
[ATTACH]82179[/ATTACH]
[ATTACH]82180[/ATTACH]
[ATTACH]82181[/ATTACH]
Ja koneessa oli 1uus mäntä ja uudet kaikki männänrenkaat ja kaikki koneen tiivisteet. Syy --> öljyt ja vedet sekasin (öljyn seassa oli n.12l jäähdytynestettä)--> huohotti ne sekoitukset sylinteriin..
vauriot: Kansi paskana
1-3 kiertokankea solmussa
ainakin 1 mäntä paskana
ehkä sylinterin putket
kampiakseli?
Miten on mahollista et venttiilit on lyöny joka mäntiin ku jako ei oo hypänny?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Leka View PostMyös tähän: On, mutta kyllä sillä ajamaan pystyy.
zJark -nimimerkiltä voisit varovasti kysäistä kovaa vauhtipyörää tuohon kärryyn.E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Originally posted by aakoo View PostItse väittäisin hyvinkin varteenotettavaksi vaihtoehdoksi myös Getragin ominaisääniä. Tuloakselin laakeri pitää hyvää ääntä monissa vähänkin enemmän ajetuissa laatikoissa. Kestää minkä kestää. Oma laatikko pitää aivan saatananmoista meteliä, ja nyt kovan vauhtipyörän vaihdon yhteydessä toi laatikon ääni vielä korostuu, kun ei kolkata enään kaksoismassa siellä kaverina.
zJark -nimimerkiltä voisit varovasti kysäistä kovaa vauhtipyörää tuohon kärryyn.
Teen oman vauhtipyörän jossain vaiheessa jos jaksan, zJarkin tekemät vauhtikset näyttää ainakin ihan kelpo värkeiltä ei siinä mitään. Sitä ennen laitetaan S38B36:n vauhtis joka onkin syypää juuri tuohon input shaftin laakeroinnin vaurioihin.
Comment
-
-
Originally posted by Leka View PostSisäänmenoakselin laakeri ei pidä semmoista korahdusta kun kuolemanväsynyt tuplamassavauhtis, tuon laakerin kihinää ja vihellystä voi käydä kuuntelemassa lähes jokaisen S38B36 moottorilla olevan auton vieressä...
Teen oman vauhtipyörän jossain vaiheessa jos jaksan, zJarkin tekemät vauhtikset näyttää ainakin ihan kelpo värkeiltä ei siinä mitään. Sitä ennen laitetaan S38B36:n vauhtis joka onkin syypää juuri tuohon input shaftin laakeroinnin vaurioihin.
Onko tuo vaihdelaatikon ääni sitten ominaisuutena vain S38B36-moottorisen Getrageissa? Mistähän tuo oman auton ääni sitten mahtaisi johtua? Ääni kuuluu ainoastaan auton kunnolla lämmettyä ja häviää kytkintä painettaessa. Maalaisjärjellä diagnosoin tuon siihen tuloakseliin ainoastaan.E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Apurungon puslat tuli vaihdettua, aikaa meni se vajaa puoltoista tuntia hommaan. Jumalauta on sitten eri auto ajaa! Ei voi sanoin kuvailla kuinka hyvä siitä nyt tuli, vanhat puslat oli väärin asennettu ja aivan repeytynyt..
Alkuperäinen ongelma ei kuitenkaan poistunut, eli epämääräinen jurina kiihdyttäessä pienillä vaihteilla.. Pitää huomenna ottaa nosturille ja tutkia moottorin ja vaihdelaatikon kannakekumit, vaihdekeppi liikkuu aika villisti kun antaa happea..DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Comment