Originally posted by Eetu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E34 Lenz 536ds -89
E34 osille tarve:
https://www.btcf.fi/forum/showthread...14#post4283214
Ex: E46 316 Touring -04, E39 530DA Touring M-Sport -02, E34 535i M-Technic -90, E34 525 Tds Touring Executive -96, E28 518i "Bavaria" -87, E34 535i -89
Originally posted by T3BMW ei ole valmistanut muita MOOTTOREITA, kuin M10 ja sen johdannaiset.
-
-
Originally posted by sleepertuning View PostMielestäni myös toi, että puhallin ei puhalla, saattaa nostaa paineet kattoon, ennenkuin puhaltimen "nopea asento" ehtii peliin.
Vastus löytyy merkkiliikkeestä hintaan ~20€, eivät ensin meinanneet "löytää" vastusta erikseen vaan tyrkyttivät koko puhallinta a200€. Realoemista varaosanumero ja uudestaan tiskille niin suostuivat myymään
Mulla oli irronnut puhaltimelle menevä johtoliitin. Tästä syystä ilmastointijärjestelmässä nousi pari kertaa paineet sen verran koviksi tyhjäkäynnillä että ruikki ylipaineventtiilistä kylmäaineita pihalle. Onneksi puhaltimen toiminta korjaantui painamalla liitin paikalleen. Vielä tulee kylmää ilmaa poistuneista kylmäaineista huolimatta mutta huomenna käytän ilmastoinnin täyttöhuollossa varmuuden vuoksi. Edellinen huolto siis tehty 09-keväällä, jolloin uusittu ilmastointiin 1300 eurolla uutta osaa.E30 325 iX -90 touring
Vw Passat 1.8 T -01
Ex BMW:t
E36 320 i -92 coupe
E36 328 i -95 coupe
E36 325 iA -94 sedan
E34 520 i 24V -95 touring
E34 540 iA -94 sedan
E39 525 TDS -98 touring
Originally posted by TareJRMutta ite oon ollu tyytyväinen autoon ja tälleen harmitaa vaa se että noi ei olle oikealla keski jaolla noi vanteet.
Comment
-
-
Originally posted by Alpina E34 View PostSama vika rahikaisella. En saa millään muutettua kieltä vikailmoituksiin.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostOliko se että myös mittaristosta piti kieli vaihtaa ettei riitä että obc:stä pelkästään näppäilee kielen kohilleen. Tai toisin päin. Ymmärsittekö? En muista kummastako se piti vaihtaa niin on vikailmotkin lontoota.
Comment
-
-
Ensin CC ja sitten OBC.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Onko muilla ongelmia pyyhkijöiden kans, kun ei tunnu sitä välimallia löytyvän.. Toiseksi nopein asento on liian hidas suurella sateella, ja nopein taas tuntuu repivän pyyhkijät löytötavaratoimiston hyllylle :think///MotorporotE34 ///M5 -91
E28 535iA projekti
ex E91 330xd M-Sport -06
ex E38 740 iL
ex E39 M5 -01
ex E60 530iA M-Sport -04
ex E34 520i
Comment
-
-
Mallia sivuten ilmoitan nyt vaan, että seiskassani herjat eivät muutu pois saksasta, vaikka mittaristo väittää että englanti tuli päälle, onko muilla samaa ongelmaa ja mistä se voisi johtua?
Mittaristossa on muita oireta, jotka viittaavat kondensaattoreihin, voisiko sekin niistä johtua?Olli.
Comment
-
-
Ämmäläinen alkanut "pompottamaan" n. 70-100 km/h vauhdeissa, ei mitenkään paljoa, mutta persiillä huomaa kuiteskin. Voimansiirron puolelle ite epäilisin? edit: muistin kyllä, että kun painaa kytkimen pohjaan niin jumputus jatkuu vaikkei ole vetopäällä, eli saattaapi sittenkin johtua jostain muusta?
Toinen ärsyttävämpi vika, alle puolella tankilla aamuisin kylmällä, niin tasakaasulla saattaa yhtäkkiä hyytyä noin sekunniksi ja sit saa heti perään hirveät siepit ja mennään normaalisti. Täydellä tankilla tätä ongelmaa ei ole. Bensapumppu vaihdettu viime syksynä ennen talviseisontaa. Kenelläkään ideoita?Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostMallia sivuten ilmoitan nyt vaan, että seiskassani herjat eivät muutu pois saksasta, vaikka mittaristo väittää että englanti tuli päälle, onko muilla samaa ongelmaa ja mistä se voisi johtua?
Mittaristossa on muita oireta, jotka viittaavat kondensaattoreihin, voisiko sekin niistä johtua?- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by Axum View PostOnko OBC:n kieli varmasti US/UK?
Onko se nyt että emännällä on se uudempi OBC niin tuossa vanhemmassa(vähemmän nappeja, ei välimatkan laskemista ja vain yksi keskikulutus) pitääkin vaihtaa erikseen OBC:stä?Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostEi, se on saksa, eikä sitä tarvitse emännän e34 autossa erikseen vaihtaa, vaan se vaihtuu myös mittaristosta.
Onko se nyt että emännällä on se uudempi OBC niin tuossa vanhemmassa(vähemmän nappeja, ei välimatkan laskemista ja vain yksi keskikulutus) pitääkin vaihtaa erikseen OBC:stä?
Oletko kokeillut näin:
Ensin CC:n kieli mittaristosta englanniksi, sitten OBC:n salavalikosta (lukitus auki) ja sieltä myös englanti?- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Tuo kielen vaihtaminen tuntuu olevan todellinen mysteeri. OBD:hen saan kyllä kielen vaihdettua.
Mutta itse mittaristossa oleva näyttö juttelee koko ajan ranskaa. Kun painan oikean puoleisen nappulan pohjaan syttyvät kaikki reunimmaiset pikselit palamaan ja noin 20s kuluttua joka ikinen pikseli palaa. Mutta kieli ei vaihdu mihinkään.
Näitä ohjeita -> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=35944 on luettu edestakaisin mutta ei tunnu mikään toimivan.
Auto on 535i -90E34 530 TIC / GSX-R 750
Comment
-
-
Mulla on kahdessa eri E34:ssa ja niissäkin on muutamia eri mittaristoja ollut ominaisuutena että mittariston tietskari varoittelee saksaksi ja vaikka mitä temppuja on tehny ei se siitä ole muuttunut..
Ei kyllä haittaa enään saksa on hieno kieli
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
Comment