Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BmwPunisher
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 7629
    • Lemu

    sähköikkunoista.. onko kukaan asentanut jälkikäteen E34:seensa sähköikkunoita?
    löytyykö verhoilujen alta suorat liittimet?
    sama kysymys sähköpenkeille? löytyykö valmiit liittimet jostakin?

    kova E34 kuume päällä ja jos sellainen tulee, niin tartteeko
    näitä varusteita välttämättä olla, jos ne on helposti sinne
    laitettavissa.. purku autoja joissa näitä varusteita on ollut,
    tuntuu ainakin olevan tarjolla kohtalaisesti..
    E70 X5 30d

    Comment

    • baijeri88
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2006
      • 958
      • Mikkeli

      Originally posted by BmwPunisher View Post
      sama kysymys sähköpenkeille? löytyykö valmiit liittimet jostakin?
      Mulla ainakin löyty sieltä lattiaverhoilun alta liittimet. Omissa penkeissä grillit ja sähkönen ristiselänsäätö.. Ne ainakin toimii, mutta veikkaan että toimii muutkin kun oli niin paljon piuhoja.. :think
      E36 Cab Atlantisblau
      E92 325i


      eX:
      E39 525i, E36 325i
      E34 Sedan Alpinweiss II
      , 316 -87 & 316i -90

      Comment

      • jani73
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2004
        • 4320
        • Turku

        Originally posted by BmwPunisher View Post
        sähköikkunoista.. onko kukaan asentanut jälkikäteen E34:seensa sähköikkunoita?
        löytyykö verhoilujen alta suorat liittimet?
        sama kysymys sähköpenkeille? löytyykö valmiit liittimet jostakin?

        kova E34 kuume päällä ja jos sellainen tulee, niin tartteeko
        näitä varusteita välttämättä olla, jos ne on helposti sinne
        laitettavissa.. purku autoja joissa näitä varusteita on ollut,
        tuntuu ainakin olevan tarjolla kohtalaisesti..
        Tuossa pari ketjua aiheesta sähköikkunat jälkikäteen. Ei niiden puutetta kannata pelästyä, koska ne on todella helppo lisätä jälkikäteen. Jos oven johdot on puutteelliset, niin realoem:sta voi katsella missä vm:ssa on samanlaiset ja katsella vaikka sellaisia luovuttaja-autoiksi, taikka sitten johtoja puukottamalla/tinaamalla saa kyllä kaiken sopimaan. Mukavaa hommaa tuollaiset pikku projektit, eikä niissä edes likaa käsiään.


        Comment

        • 525iiäxä
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2005
          • 1842
          • Lappeenranta, Finland

          Originally posted by BmwPunisher View Post
          sähköikkunoista.. onko kukaan asentanut jälkikäteen E34:seensa sähköikkunoita?
          löytyykö verhoilujen alta suorat liittimet?
          On, taakse. FAQ:sta löytyy tarinaa kuinka homma etenee. Edestä taitaa löytyä sähköklasit ainakin suurimmasta osasta.

          Edit: Siinähän ne linkit jo olikin edellisessä...
          Last edited by 525iiäxä; 21-07-2010, 10:24.

          Volvo V70 2.4T -02
          E30 323i -84 (taas)

          Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

          Comment

          • Incarnated
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2008
            • 452
            • Seinäjoki

            Originally posted by baijeri88 View Post
            Mulla ainakin löyty sieltä lattiaverhoilun alta liittimet. Omissa penkeissä grillit ja sähkönen ristiselänsäätö.. Ne ainakin toimii, mutta veikkaan että toimii muutkin kun oli niin paljon piuhoja.. :think

            Viidellä tjsp johdolla toimii jo grillit ja kaikki sähkösäädöt, muistaakseni pelkillä grilleillä johtoja on neljä penkissä, eli oikein yksi lisää

            Ristiselänsäätöä minulla tosin ei ole, mutta muut

            http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw

            Comment

            • murswin
              Bimmer Rookie
              • Jan 2010
              • 60
              • Helsinki

              Nyt kyllä alkaa pikkuhiljaa ottamaan kaalii noi ainaist viat kumminki autossa tälläkertaa ei toimi kytkin aluks lakkas toimimasta ja sit ku pumppas kytkintä sai vaihtee silmää ja sit se jäi kokonaa pohjaa ni voisko tai onko noissa nestekytkin, Ja sillon ku painaa kytkinka kuuluu semmone ihme narina tai vastaava siitä jarrunestesylinteri lähettyviltä eli voisko olla pääsylinteri vai työsylinteri sanonu ittensä irti? Auto siis 525i ja 24v koneel ja vm90. Hitto ku on taas tekstit

              Comment

              • Juhi$
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2009
                • 1268
                • Laukaa

                Originally posted by murswin View Post
                Nyt kyllä alkaa pikkuhiljaa ottamaan kaalii noi ainaist viat kumminki autossa tälläkertaa ei toimi kytkin aluks lakkas toimimasta ja sit ku pumppas kytkintä sai vaihtee silmää ja sit se jäi kokonaa pohjaa ni voisko tai onko noissa nestekytkin, Ja sillon ku painaa kytkinka kuuluu semmone ihme narina tai vastaava siitä jarrunestesylinteri lähettyviltä eli voisko olla pääsylinteri vai työsylinteri sanonu ittensä irti? Auto siis 525i ja 24v koneel ja vm90. Hitto ku on taas tekstit
                On nestekytkin.. katoppa onko siellä sitä nestettä tarpeeks.

                Comment

                • murswin
                  Bimmer Rookie
                  • Jan 2010
                  • 60
                  • Helsinki

                  Originally posted by Juhi$ View Post
                  On nestekytkin.. katoppa onko siellä sitä nestettä tarpeeks.
                  En ollu näkevinäni ku jarrunestesäiliön ja siel on vähä alle puolen nesteet. Ja auto ei vuoda mistää noit nesteitä ulos.

                  Comment

                  • baijeri88
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2006
                    • 958
                    • Mikkeli

                    Originally posted by Juhi$ View Post
                    On nestekytkin.. katoppa onko siellä sitä nestettä tarpeeks.
                    kyl sen check controllin pitäs herjata jos nesteet vähissä :think
                    E36 Cab Atlantisblau
                    E92 325i


                    eX:
                    E39 525i, E36 325i
                    E34 Sedan Alpinweiss II
                    , 316 -87 & 316i -90

                    Comment

                    • Eetu
                      Banned
                      • Oct 2008
                      • 2843

                      Originally posted by duuk View Post
                      Mulla on kahdessa eri E34:ssa ja niissäkin on muutamia eri mittaristoja ollut ominaisuutena että mittariston tietskari varoittelee saksaksi ja vaikka mitä temppuja on tehny ei se siitä ole muuttunut..
                      Ei kyllä haittaa enään saksa on hieno kieli

                      Itellä tuli englanniksi ennen, mutta kun akun vaihdoin ja heitti saksalle ja en saa sitä vaihdettua miksikään muuksi, obc:stä vaihto kyllä onnistuu miksikä vaan niistä vaihtoehdoista sieltä mittaristosta.
                      Last edited by Eetu; 21-07-2010, 18:56.

                      Comment

                      • sleepertuning
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2006
                        • 662
                        • Kotka

                        Originally posted by baijeri88 View Post
                        kyl sen check controllin pitäs herjata jos nesteet vähissä :think
                        Itse en kyllä sokeasti luottaisi siihen checkcontrolliin, varsinkin jos jotain oikeeta vikaa todella ilmenee

                        Comment

                        • murswin
                          Bimmer Rookie
                          • Jan 2010
                          • 60
                          • Helsinki

                          No tuli tossa haettua työsylinteri ja huomenna sit vaihtaa se, Saa nähä onko vika siinä vai jossain muualla mut toivo elää.

                          Comment

                          • jani73
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2004
                            • 4320
                            • Turku

                            ......

                            Comment

                            • murswin
                              Bimmer Rookie
                              • Jan 2010
                              • 60
                              • Helsinki

                              Originally posted by murswin View Post
                              No tuli tossa haettua työsylinteri ja huomenna sit vaihtaa se, Saa nähä onko vika siinä vai jossain muualla mut toivo elää.
                              No tuli tuolla autolla oltuu n.3h ja sylinterin sain irti laatikon kyljestä mut se itse nesteletku ei lähteny vaikka miten yritti ja sylinteri näytti siltä että olis vika siinä ku tiiviste melkee kokonaa pois sielt sylinteristä jne.. Eli onko siihen jarruputken tapasee putkee mitää irrotusniksiä? Ku ei viittis alkaa hajottamaan sitäkää huviksee.

                              Comment

                              • grandpa-look
                                Bimmer Fanatic
                                • Sep 2006
                                • 531
                                • Vaasa/Seinäjoki

                                Originally posted by murswin View Post
                                No tuli tuolla autolla oltuu n.3h ja sylinterin sain irti laatikon kyljestä mut se itse nesteletku ei lähteny vaikka miten yritti ja sylinteri näytti siltä että olis vika siinä ku tiiviste melkee kokonaa pois sielt sylinteristä jne.. Eli onko siihen jarruputken tapasee putkee mitää irrotusniksiä? Ku ei viittis alkaa hajottamaan sitäkää huviksee.
                                Tästä siis kyse: http://www.realoem.com/bmw/showparts...54&hg=21&fg=10

                                Lukkopihdeillä putken mutterista kiinni, pidät mutteria paikallaan ja väännät koko työsylinteriä? Saat paremman otteen. Lämpöä voit koittaa tuohon vanhaan jos löytyy esim. pieni kaasupoltin, mutta älä polta koko autoa

                                Sitten kun saat vanhan sylinterin irti ja uuden tilalle niin ilmaaminen on näissä kovin v-mäistä. Haulla löytyy juttua, mutta yksinkertaisesti toinen etupyörä irti -> jarrusatulan ilmausruuvista letku kytkimen työsylinteriin (noin 1,5m letku joka sopii tiiviisti ilmausruuveihin). Ilmausruuvit auki ja jarrua pumppaamalla neste menee kytkimen työsylinteriin takaperin, eli ilmat poistuvatkin jarrunestesäiliön kautta. Säiliön kansi vähän auki, että ilma pääsee pois ja välillä kattella ettei ole koko konehuone jarrunestettä täynnä!
                                Nyt: E39 530d 2002 m-sport
                                ex: E32 730, E36 325 coupe, E34 525, E30 316

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎