Kaikista mun omistamista E34/E32:sta tuo on löytynyt. Liittyykö mitenkään sitten varusteluun, kun ei ole ihan sitä karvalakki mallia koskaan ollut.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Hemu__ View PostOnko autossani mittaristossa vikaa vai perän nopeusanturissa kun välillä nopeusmittari alkaa heittelemään ja välillä menee kokonaan pimeäksi, lisäksi kulutusmittari tipahtaa samalla pois pelistä, hetken aikaa kun ajelee niin toimii taas, nykyään vika on alkanut ilmetä yhä useammin...///MotorporotE34 ///M5 -91
E28 535iA projekti
ex E91 330xd M-Sport -06
ex E38 740 iL
ex E39 M5 -01
ex E60 530iA M-Sport -04
ex E34 520i
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostAkun lähettyviltä luonnollisesti löytyy molemmat. Toinen on siinä muovikuoressa ja toinen on virtajohdossa kutistesukan alla piilossa.E39 ja E91
Comment
-
-
Johan helpotti, päästöt läpi ja auto leimassa.
Eli siis kuukauden verran tuli asuttua auton kans ulkona ku päästöt oli vituillaan ja muutenki rupes kenkkuilemaan. Viikonloppuna en yksinkertaisesti keksiny enää muuta ni nykäsin Schmiedmannilta tilatun uuden IMM:n pois ja pistin vanhan takas ni kaikki ongelmat hävisi, auto käy tyhjäkäyntiä kuin unelma, ei rynkytä ajossa, kulutus normaali ja päästöt ok.
Alunperinhän siellä oli lambda mykkä, joo. Mutta eihän se auto toimi kunnolla jos siihen tökätään kaikenlisäksi väärä IMM... En sen tarkemmin tiedä IMM:n toimintaperiaatetta tai minkänäkönen sen pitäs olla sisältä mutta vanhassa (alkuperäisessä?) on semmosen virtapiirin päällä joku filmi ja uudessa selvästi kaksi lankaa ni onko nuo sitte kuumafilmi- ja kuumalankailmamassamittareita..? Tilaus/lähetelapussa kyllä selvästi lukee kuumafilmi...
Että kannattaa kattoa tarkkaan mitä kyseisestä firmasta tulee jos sieltä jotain tilaa.
Nyt on gorilla heitetty kuikkaan hartioilta ja pääsee omalla autolla edelleenki töihin2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by Putkirunkkari View PostEn sen tarkemmin tiedä IMM:n toimintaperiaatetta tai minkänäkönen sen pitäs olla sisältä mutta vanhassa (alkuperäisessä?) on semmosen virtapiirin päällä joku filmi ja uudessa selvästi kaksi lankaa ni onko nuo sitte kuumafilmi- ja kuumalankailmamassamittareita..? Tilaus/lähetelapussa kyllä selvästi lukee kuumafilmi...325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Wgs View PostMinkäs kokoinen mahtaa olla päävirta sulake joka on siinä akun vieressä? En tiedä miten sen olen paskaksi saanut Voisi päivittää koko sulake pesän nykyaikaan. Eikä täältä päin orkkiksia saa, ja ei viitsisi alkaa tilaamaan euron osia toiselta puolelta suomea..1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Mikäköhän mahtaa olla mennyt, kun oli ilmeisesti pyyhkijät aika kohtalaisesti jäässä ja erehdyin pistämään päälle, niin jossain paukahti eikä liiku enää ollenkaan. Pari kertaa toinen pyyhkäisi vähän, mutta nyt ei kummatkaan liiku :think
e: oli boorit niin heikossa kunnossa, että ei enää pitänyt. Pikkuisen lukitetta ja reilu kiristys, niin toimii ainakin hetken.Last edited by thst; 14-03-2011, 20:04.
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View Postonko tietoa saako enää mistään kuvan kaltaisia takavaloja E34 touringiin?
tai edes pelkkää irtonaista vilkun lasia, jota on ainakin Ruotsissa ollut joskus kaupan?
vinkkejä kaivataan..
eBaystä varmaan on bongailtava ja pitää olla valmis maksamaan vähän reilummin.
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View Postkun eBaystakaan ei tunnu löytyvän tai sitten en vain osaa etsiä..
Comment
-
-
Joskus kyselin Ruotsista missä se ruiskuvalumuotti on, millä ne niitä vilkkuosia on tehny, vai liekkö sitten tulleet jostain Kiinasta. En saanu koskaan vastausta. Tuohan ois pirun hyvä business noita tehdä, koska niitä ei myy käytännössä kukaan.
Ja kylläpä helpotti kun vaihdoin sen päävirtasulakkeen. Edellinen käytännössä mureni käsiin. Mut täytyy sanoa, että hölmö sen sulakkeen kiinnitys. Siinä ei dieter tai günther ole paljoa miettinyt kun lätkäissyt suunnitella pop-niittimallisen kiinnityksen. Kai sulakkeen on ollut tarkoitus kestää ikuisesti. 525:ssa sama sulake oli muovirasiassa, ja muttereilla muistaakseni kiinni. Eri fiksu.Last edited by Harri G; 14-03-2011, 19:31.E39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostJoskus kyselin Ruotsista missä se ruiskuvalumuotti on, millä ne niitä vilkkuosia on tehny, vai liekkö sitten tulleet jostain Kiinasta. En saanu koskaan vastausta. Tuohan ois pirun hyvä business noita tehdä, koska niitä ei myy käytännössä kukaan.
tuo olis huippu bisneksen idea, jos joku ottais härkää
sarvista, selvittäis ja alkais tekemään noita!E70 X5 30d
Comment
-
Comment