Realoem antaa ainakin vain yhdenlaisia eli kromisia kehyksiä.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
-
Anyone?Originally posted by smeagul View PostOnko kellään tietoa M50 koneen sytytyspuolien sähköisten parametrien nimellisarvoista? Tuosta Bentleyn manuaalista ei löydy muuta kuin ensiökäämin resistanssi, mutta jos jollain olisi tietoa esim. ensiöinduktanssista, niin kiinnostaisi tietää...My BMW is using what your hybrid is saving
E34 525i 24V -93 / YZF-R1 08
ex E34 520i 24V -91
Originally posted by RockfordKiskaisin kuskin oven pösöstä auki ja tadaa, ilmielävä kyyrähän se siellä istui.
Comment
-
Juurikin tuo 0,4-0,8 Ω löytyy siitä manuskasta, mutta mitään muuta ei sitten löydykkää...Originally posted by Vibaa View PostMuistaakseni 0.4-0.8 kOhm, en ole täysin varma kuitenkaan.
Edit. Ei mutta oliko tuo jo bentelyn manuskassa
My BMW is using what your hybrid is saving
E34 525i 24V -93 / YZF-R1 08
ex E34 520i 24V -91
Originally posted by RockfordKiskaisin kuskin oven pösöstä auki ja tadaa, ilmielävä kyyrähän se siellä istui.
Comment
-
Toinen vaihtoehto mikä tuli mieleen on tyhjäkäyntimoottori. Kone ryytyy aina kun päästää tyhjäkäynnille, laturin valo välähtää. Kuinka yleisiä suuttimien vuotaminen tai tyhjäkäyntimoottorin hajoaminen on.Originally posted by tommi--fi View PostKuinka yleistä suuttimien vuotaminen on M20B25 moottorissa?
Voiko tästä johtua koneen hyytyminen/sammuminen kun päästää kaasun pois. Paikallaan ollessa kierrokset laskee ja laturin valo välähtää. Ajaessa toisinaan sammuu koko auto.
Kyseessä alle 300tkm ajettu -89 525
Lisätään vielä:
Imm imusarjan välinen kumiletku ja tyhjäkäyntimoottorin putket vaihdettu uusiin. Näillä ei ollut vaikutusta.Last edited by tommi--fi; 28-03-2011, 15:46.Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
En löytänyt searchilla sopivaa vastausta joten koetetaan.
Eli mistä porukka on tilannu tukivarsisettejä e34:seen? Ebaysta jotain hyvää liikettä jonka kanssa homma toimii?
Hakusessa keulaan kaikki tukivarret, koiranluut, raidetangot, kallistuksenvakaajan puslat jne.
MeyleHD oli mielessä, eli kaikki apt ym uskoisin että voi jättää ulkopuolelle. pelkästään hinta vie jo uskottavuuden jos koko setin saa johonkin 150€
-VilleAjossa tai telakalla
-98 323i käyttökikkare
-94 ///M5 Showroom
-88 325i Cabrio Mtech1
-Official member of BTCF-Sauna team-
Myydään uutta ja käytettyä osaa-> Klikkaa tästä!
Comment
-
autoteile gödeOriginally posted by Saukko View PostEn löytänyt searchilla sopivaa vastausta joten koetetaan.
Eli mistä porukka on tilannu tukivarsisettejä e34:seen? Ebaysta jotain hyvää liikettä jonka kanssa homma toimii?
Hakusessa keulaan kaikki tukivarret, koiranluut, raidetangot, kallistuksenvakaajan puslat jne.
MeyleHD oli mielessä, eli kaikki apt ym uskoisin että voi jättää ulkopuolelle. pelkästään hinta vie jo uskottavuuden jos koko setin saa johonkin 150€
-Ville
DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Kyllä tuosta omastakin on ilmeisesti turvonnut muodottomaksi tuo syyläri. Kai sen päällä oleva kisko kuuluisi normaalisti olla suora. Kestääkö tuollaisella ajella kovinkaan paljoa nestettä tarvittaessa lisäillen?Originally posted by Haju69 View PostMinulla siis porsi syyläri päältä(ylhäältä). Siitä se suoja muovi vai kumiko siinä on niin pois niin näkee ainakin selvästi jos on epämuodostunut tai vuotaako.
Joku asiansa osaava paja on hakusessa, mutta ei ole tietoa koska sen jonnekin saisi. Ei huvittaisi odottaa kesään, että auton saisi pukeille ulos ja purkuhommiin...E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment
-
En muista oliko puhetta että vuotiko se kuin paljon vai ollenkaan? Mulla se vuoti ja johti siihen että kannentiiviste paloi kun ajelin.Originally posted by E39-530A View PostKyllä tuosta omastakin on ilmeisesti turvonnut muodottomaksi tuo syyläri. Kai sen päällä oleva kisko kuuluisi normaalisti olla suora. Kestääkö tuollaisella ajella kovinkaan paljoa nestettä tarvittaessa lisäillen?
Joku asiansa osaava paja on hakusessa, mutta ei ole tietoa koska sen jonnekin saisi. Ei huvittaisi odottaa kesään, että auton saisi pukeille ulos ja purkuhommiin...LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Lämpimänä se tiputtaa jonkun verran. Päivän ajoilla sellaisen 1-3 desiä. Ajon päätteeksi sitä suunnilleen reilu desi tai puolitoista valuu vielä maahan. Olen pitänyt määrän kylmänä täytettynä paisarissa riittävällä tasolla. Lähinnä mietin, voiko syyläri ratketa nopeastikin ja vedet mennä sen tien maahan?Originally posted by Haju69 View PostEn muista oliko puhetta että vuotiko se kuin paljon vai ollenkaan? Mulla se vuoti ja johti siihen että kannentiiviste paloi kun ajelin.E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment
-
Minä ainakin suosittelisin välttämään ajamista ja hoitamaan tuon syylärin vaihdon alta pois pikimmiten. Sitähän nyt ei kovin kauaa vaihda jos johonkin talliin/halliin pääsisit.Originally posted by E39-530A View PostLämpimänä se tiputtaa jonkun verran. Päivän ajoilla sellaisen 1-3 desiä. Ajon päätteeksi sitä suunnilleen reilu desi tai puolitoista valuu vielä maahan. Olen pitänyt määrän kylmänä täytettynä paisarissa riittävällä tasolla. Lähinnä mietin, voiko syyläri ratketa nopeastikin ja vedet mennä sen tien maahan?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Minua ainakin tämä pelottais. Kauhutarina on, olimme keikkamatkalla ja mennessä jo vuoti chevy van nesteitä. No, niitä lisäiltiin joka välissä ja kaippa se kestää. Leppävirralla lämmöt tappiin ja lorottaa kaikki nesteet maahan. Vettä sataa, minä kuskina, kaikki muut tuhannen päissään, ketään ei kiinnosta. Piti hinata Kuopioon ja jatkaa toisella autolla kotio. Jälkeenpäin ajateltuna kannattaa tosiaan laittaa ne vuotavat paisarit/syylärit kerralla kondikseen. Tosin tuossa kyseessä oli chevy van ja siitä meni vesipumppu, mutta noin niinkuin periaatteessa worst case scenario mitä voi käydäOriginally posted by E39-530A View PostLähinnä mietin, voiko syyläri ratketa nopeastikin ja vedet mennä sen tien maahan?
E39 ja E91
Comment
-
Kuin myös muistissa tilanne kun edesmenneen kaverin Hiacella lähdettiin vuosia takaperin ensimmäiseen bemariini hakemaan sisustaa Valkeakoskelta Niin matkan alussa kaikki ok, Hiace ei pissinyt, mutta takaisin tullessa Jyväskylässä syyläri antautui ja sitä nestettä saatiin lisätä jatkuvasti että saatiin matka taitettua vielä Leppävirralle asti. Selvittiin ja eikä isompia vaurioita tullut kuin se syyläri. Mutta en todellakaan suosittele ajamaan rikkonaisella syylärillä.Originally posted by Harri G View PostMinua ainakin tämä pelottais. Kauhutarina on, olimme keikkamatkalla ja mennessä jo vuoti chevy van nesteitä. No, niitä lisäiltiin joka välissä ja kaippa se kestää. Leppävirralla lämmöt tappiin ja lorottaa kaikki nesteet maahan. Vettä sataa, minä kuskina, kaikki muut tuhannen päissään, ketään ei kiinnosta. Piti hinata Kuopioon ja jatkaa toisella autolla kotio. Jälkeenpäin ajateltuna kannattaa tosiaan laittaa ne vuotavat paisarit/syylärit kerralla kondikseen. Tosin tuossa kyseessä oli chevy van ja siitä meni vesipumppu, mutta noin niinkuin periaatteessa worst case scenario mitä voi käydä
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Joo, kaipa se on laitettava odottamaan korjausta, vaikka ei pahasti vuodakaan. Ajoin aamulla töihin 15km eikä nyt jäänyt tiputtamaan lainkaan, eilisten ajojen jäljiltä lisäsin lähtiessä max. 0,5 desiä. Jätin nyt purkin alle, jotta näen onko päästellyt. Lämpimänä kun lähtee ja tulee perille, niin silloin tiputtaa. Pahus kun ei ole tallia, jossa voisi homman rauhassa tehdä. Kesällä pukeilla pihassa, mutta siihen on pitkä aika. Mutta eipä kannata riskeerata.Originally posted by Haju69 View PostKuin myös muistissa tilanne kun edesmenneen kaverin Hiacella lähdettiin vuosia takaperin ensimmäiseen bemariini hakemaan sisustaa Valkeakoskelta Niin matkan alussa kaikki ok, Hiace ei pissinyt, mutta takaisin tullessa Jyväskylässä syyläri antautui ja sitä nestettä saatiin lisätä jatkuvasti että saatiin matka taitettua vielä Leppävirralle asti. Selvittiin ja eikä isompia vaurioita tullut kuin se syyläri. Mutta en todellakaan suosittele ajamaan rikkonaisella syylärillä.
Jännää tässä on se, että syylärin päällä on tarra, jossa: 07/04/03 (tai 07/03/04 tms.), Made in South Africa ja pitkä saksankielinen sana kühlxxxxxxxxx. Voiko olla alkuperäinen?E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment
-
Oon minä vaihtanu lasikantaisia polttimoita samoihin vanhoihin muoveihin.. Helmpommalla pääsee tietysti kun hakee muoveineen päivineen.. Oma hommansa rassailla noita muoveista irti, mutta kun sattu hyllyssä olemaan sopivat lasikantaiset...Originally posted by Eetu View PostNiin siis näitä saa näiden muovien kanssa ostettua, ja ilmeisesti sama käy mittaristoon.. ? Täytyneekin hommata useampi jos näin on niin saan vilkun valon mittaristosta vaihdettua...
Comment
Comment