Hyväkuntoiset E34:set hinnat alkaen n. 2500e? Mitä nettiautoa kattellut, bemarit jotka maksaa alle tuon ovat melkein aina pommeja/rällätyn näköisiä..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Micce///M View PostEi kuulu pyöriä virta päällä, ainoastaan startattaessa ja tietenkin käydessä. Searchilla löytyy asentotunnistimen arvot, joka siis myös ohjaa bensapumpun toimintaa.
En nyt ihan tarkkaan muista, mutta muistelisin että bensapumppu saa ns. herätteen virtalukolta ja virran bensapumpun releeltä, jota ohjaa DME/asentotunnistin.
Autoni oli siis 525i m50b25 koneella ja varusteet ovat suhtkoht hyvät, ilmurit sähkölasit ja sähköpenkit ja muut löytyy...
Takapenkin alla kuskinpuolella on 1 musta muovisuoja jonka alta paljastui 2vhs kasetin kokoista ohjainboksia sekä yksi aivan totaalisen kärähtänyt 30A sulake, mutta en tiedä, että mikä se sulake oli, kun on ranskan malli niin en saanut selkoa siitä lappusesta.
Sulakkeen vaihdettuamme polttoainepumppua ohjaava rele alkoi naksumaan oikein paikalla ollessaan, eli jotakin edistystä tapahtunut, mutta auto ei edelleenkään käynnisty, ja tästä päättelimme, josko olisi toinen penkin alla olevista ohjainbokseista kärvähtänyt samalla?
Mitä mieltä mistä etsiä seuraavaksi vikaa?
Kampiakselin asentotunnistin antoi 480ohmin vastuksen.
Comment
-
-
Ainakin itselläni siellä on 30A sulake webastolle, joka sulaa niin että lanka ehjä mutta kuoret sulaa pois O_o....liekö sama
http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostM60b40 moottorillista e34 en ole ajanut, joten paha sanoa mitään, mutta varmasti edellä mainittuja paljon mukavampi.
mutta en silti sanoisi, että M50B25 olis E34 korissa täysin kierroskone,
kyllä mulla ainakin mukava kruisailu pikku kierroksilla myös onnistui..E70 X5 30d
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View Postmutta en silti sanoisi, että M50B25 olis E34 korissa täysin kierroskone,
kyllä mulla ainakin mukava kruisailu pikku kierroksilla myös onnistui..
Potkaseeha se siellä 4000-4500rpm jollai tapaa, mutta ei mitää ongelmia kyllä alakierroksilla :think
V8:sta ei itsellä ole kokemusta.
Comment
-
-
BMW E34 518i -95
Terve,
Mulla olis pari kysymystä vaimon E34:n liittyen.
1.
Kuinka koodataan "tavallinen" kaksinappinen avain uudelleen patterinvaihdon jälkeen. Koitin tuota E34:n ohjesivulla olevaa taittuva-avaimiselle tehtyä ohjetta mutta en saanut sillä pelittämään (tai sitten se ei mennyt oikein), koitin pariinkin eri otteeseen.
2.
Mittari virhettä ihan mukavasti -11km, osa toki rengastuksesta johtuen. On ollut erikokoista rengastakin, likimain orggis kokoa mutta silti sitä virhettä tuntuu olevan roimasti. Eli kysymys kuuluu että saakos näistä E34:sta jotenkin mittarin kalibroitua uudelleen DIY meiningillä?
T:Juha- A professional painter DOES NOT get "RUNS"--They are called "FLOW CHECKS." -
Comment
-
-
Juu elikkä nyt vaihdettu autoon releitä ohjaava boksi takapenkin alle, eikä vaikutusta.
Bensapumppu siis toimii kun antaa akkulaturilla suoraa virtaa sille, mutta ei toimi oman liittimensä kautta johon tuleekin nyt 9,5V vaikka akussa on virtaa yli 12V.
Auto saatiin käyntiin niin, että akkulaturin kanssa pyöritteli bensapumppua hetken ja starttasi, kone kävi ihan hyvin senaikaa, kun bensaa riitti, voiko vika olla tosiaankin siinä kampiaskelin asentotunnistimessa? Antoi n.480ohmin vastuksen.
Searchilla yritin etsiä, mutta löysin kaikkia arvailuja oiken vastuksen arvoksi 400-1300ohmin väliltä, mutta mikähän mahtaa nyt olla se oikea?
Onko kenelläkään antaa numeroa tai henkilön nimeä, joka voisi lukea vikakoodit tuollaisesta 20pinnisestä e34:sesta, näin lauantaina? Inpalla kokeiltiin saada yhteyttä autoon, mutta ei onnistunut.
Auttakaa, auto pitäisi saada maanantaiksi ajoon, jotta pääsee töihin...
Comment
-
-
Originally posted by Hemu__ View PostJuu elikkä nyt vaihdettu autoon releitä ohjaava boksi takapenkin alle, eikä vaikutusta.
Bensapumppu siis toimii kun antaa akkulaturilla suoraa virtaa sille, mutta ei toimi oman liittimensä kautta johon tuleekin nyt 9,5V vaikka akussa on virtaa yli 12V.
Auto saatiin käyntiin niin, että akkulaturin kanssa pyöritteli bensapumppua hetken ja starttasi, kone kävi ihan hyvin senaikaa, kun bensaa riitti, voiko vika olla tosiaankin siinä kampiaskelin asentotunnistimessa? Antoi n.480ohmin vastuksen.
Searchilla yritin etsiä, mutta löysin kaikkia arvailuja oiken vastuksen arvoksi 400-1300ohmin väliltä, mutta mikähän mahtaa nyt olla se oikea?
Onko kenelläkään antaa numeroa tai henkilön nimeä, joka voisi lukea vikakoodit tuollaisesta 20pinnisestä e34:sesta, näin lauantaina? Inpalla kokeiltiin saada yhteyttä autoon, mutta ei onnistunut.
Auttakaa, auto pitäisi saada maanantaiksi ajoon, jotta pääsee töihin...ex. E30 318i automaatti
ex. E21 320i
Comment
-
-
Originally posted by Hemu__ View PostJuu elikkä nyt vaihdettu autoon releitä ohjaava boksi takapenkin alle, eikä vaikutusta.
Bensapumppu siis toimii kun antaa akkulaturilla suoraa virtaa sille, mutta ei toimi oman liittimensä kautta johon tuleekin nyt 9,5V vaikka akussa on virtaa yli 12V.
Auto saatiin käyntiin niin, että akkulaturin kanssa pyöritteli bensapumppua hetken ja starttasi, kone kävi ihan hyvin senaikaa, kun bensaa riitti, voiko vika olla tosiaankin siinä kampiaskelin asentotunnistimessa? Antoi n.480ohmin vastuksen.
Searchilla yritin etsiä, mutta löysin kaikkia arvailuja oiken vastuksen arvoksi 400-1300ohmin väliltä, mutta mikähän mahtaa nyt olla se oikea?
Onko kenelläkään antaa numeroa tai henkilön nimeä, joka voisi lukea vikakoodit tuollaisesta 20pinnisestä e34:sesta, näin lauantaina? Inpalla kokeiltiin saada yhteyttä autoon, mutta ei onnistunut.
Auttakaa, auto pitäisi saada maanantaiksi ajoon, jotta pääsee töihin...
Autodata antais tämmöset arvot:
Kampiakselin asentotunnistin 400-800 ohmia
Nokka-akselin asentotunnistin 800-2000 ohmiaE61 535 tiisseli M-sport -06
E36 325i coupe -93
+paljon muita merkkejä...
Comment
-
-
Jep, kiitoksia!
Autosta luetaan huomenna vikakoodit, josko sen avulla selviäisi jotakin.
Onko kenelläkään tietoa, että voiko nuo tunnistimet olla rikki, kun auton kuitenkin saa käymään, kun antaa suoraa virtaa akkulaturilla bensapumpulle? Vai antaako tuo kampiakselin asentoanturi infoa bensapumpulle milloin sen pitää olla päällä ja milloin ei?
Kampuran asentotunnistimen arvo siis oli 480ohmia eli vaikuttaa normaalilta...
Comment
-
-
Originally posted by Hemu__ View PostJep, kiitoksia!
Autosta luetaan huomenna vikakoodit, josko sen avulla selviäisi jotakin.
Onko kenelläkään tietoa, että voiko nuo tunnistimet olla rikki, kun auton kuitenkin saa käymään, kun antaa suoraa virtaa akkulaturilla bensapumpulle? Vai antaako tuo kampiakselin asentoanturi infoa bensapumpulle milloin sen pitää olla päällä ja milloin ei?
Kampuran asentotunnistimen arvo siis oli 480ohmia eli vaikuttaa normaalilta...Olli.
Comment
-
Comment