Originally posted by Juhi$
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by baijeri88 View Posttuskinpa sitä siihe venttiilii ob huvikseekaan tehty sitä lähtöä :think
Comment
-
-
Originally posted by Miche View PostNyt on ilmennyt 518i (M43) semmonen vika, että nykii pienillä nopeuksilla ja tätä tapahtuu vain koneen ollessa lämmin. Tulpat on vaihdettu noin 5tkm sitten. joten voisiko vika olla sytytys puolassa taikka tulpan johdoissa ? vai kenties jossain muualla. :think
Comment
-
-
E34 525i -89, mittaristossa näkyy oranssi valo mutta ei tekstejä tai kilometrilukemia. Jostain kulmasta oikeassa valossa voi kyllä nähdä juuri ja juuri... Onkos näissä mittaristoissa akkuja vai mikä mahtaa olla vikana?Z3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
-
Originally posted by Juhi$ View PostJoo juurikin sitä 3,5mm "nippaa" tarkoitin joka siinä takaiskuventtiilissä.. tulppa siinä on itelläni aina ollut. Meneenkö sulla siitä joku letku sit johonkin?
Niin joo ja kävin yhdestä purkuvehkeestä tuota takaiskuventtiiliä katselemassa, mutta siitäkin oli se nippa samalla tavalla katkennut. Olettaisin että siitä on letku joskus mennyt johonkin, koska on katkeamaan päässyt.E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Originally posted by aakoo View PostSiitä lähtee/lähti letku, ennenkuin nippa katkesi, imusarjan alle. Eli siis tuohon takaiskuventtiilin isompaan liitäntään tulee imusarjan kyljestä paksumpi letku, ja siitä alanipasta lähti letku imusarjan alle. Letku on tällä hetkellä "tulpattu" ruuvilla ja odottaa uutta takaiskuventtiiliä. Jarrut on tuntuneet hieman oudoilta aina tuosta nipan katkeamisesta lähtien.
Niin joo ja kävin yhdestä purkuvehkeestä tuota takaiskuventtiiliä katselemassa, mutta siitäkin oli se nippa samalla tavalla katkennut. Olettaisin että siitä on letku joskus mennyt johonkin, koska on katkeamaan päässyt.
Comment
-
-
Originally posted by 525TurboIC View Postsiitä pienemmästä nipasta menee letku tulipellin läpi jalkatilaan ja se haarautuu kahdeksi ja imee molemmista jalkatiloista ilmaa alipaineella että lämmönsäätimen anturi haistelee minkälämpöistä ilmaa on. ilmastoiduissa malleissa on keskikonsolissa se moottori mikä imee sitä ilmaa ja haistelee sen lämpötilaa. Niissä pitäs olla tulpattuna alunperinkin se nippa.
Comment
-
-
Originally posted by 525TurboIC View Postsiitä pienemmästä nipasta menee letku tulipellin läpi jalkatilaan ja se haarautuu kahdeksi ja imee molemmista jalkatiloista ilmaa alipaineella että lämmönsäätimen anturi haistelee minkälämpöistä ilmaa on. ilmastoiduissa malleissa on keskikonsolissa se moottori mikä imee sitä ilmaa ja haistelee sen lämpötilaa. Niissä pitäs olla tulpattuna alunperinkin se nippa.E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Originally posted by aakoo View PostEli siis ilmastoiduissa tuota ei pitäisi edes olla? Oma auto nimittäin manuaali-ilmastoinnilla ihan tehtaalta lähtien, 8/-91. Kovin outoa, kun tuo on muuten hyvin pitkälti täysin räpeltämätön yksilö.
Comment
-
-
Originally posted by smeagul View PostPesin tossa konehuonetta viikonloppuna ja ilmeisesti vettä pääsi johonkin, mihin ei olisi saanut päästä, koska Airbag-valo jäi palamaan tuon operaation jälkeen. Mutta mihin? :think Niin ja kone on M50B25...
Onko niin, että sitten kun tuo vika (kosteus) on poistunut, niin valoa ei saa pois muulla kuin merkkihuollossa nollaamalla? Vai lähteekö sillä jos esim käyttää akkua irti yön yli?My BMW is using what your hybrid is saving
E34 525i 24V -93 / YZF-R1 08
ex E34 520i 24V -91
Originally posted by RockfordKiskaisin kuskin oven pösöstä auki ja tadaa, ilmielävä kyyrähän se siellä istui.
Comment
-
-
Originally posted by j0mpp4 View Postrupeeko mulla oleen tosta 518 nokka nii kulunu vai mikä on kun lämpösenä ei nouse kierrokset ajossa ku 5000? ihan ku tulis rajotin vastaa . ja jos on nii onko vaarallista ajella kuluneella nokalla?
Comment
-
-
Originally posted by Nikoh View PostVoikohan viallinen vesiventtiili vaikuttaa lämpöjen seilailuun tai ilmojen pois saamiseen järjestelmästä? Namiskoiden ollessa noin puolessa välissä, niin ensiksi tulee sen lämpöistä ilmaa niinku pitääki ja yhtäkkiä saattaa muuttua melkein kuumaksi. Tuulilasille tulee melkeinpä jatkuvasti kuumaa, riippumatta namiskoiden asennosta.
Lämmöt siis seilailee puolen välin ja seuraavan välin rajoissa. Vasta vaihdettu termostaatti, vesipumppu, lämppärin kenno, visko, paisarin korkki ja lämpö-anturit. Ilmaus on suoritettu pullo-patentilla useaan kertaan.///MotorporotE34 ///M5 -91
E28 535iA projekti
ex E91 330xd M-Sport -06
ex E38 740 iL
ex E39 M5 -01
ex E60 530iA M-Sport -04
ex E34 520i
Comment
-
Comment