Originally posted by Harri G
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jumalavita, kenellä on tietoa? Mikä perä mulla on autossa ja mikä välitys? Auton alla oon maannu ja koittanu ettiä jotain tunnistetietoja tuosta perästä ja sen ympäristöstä mutta suoraan sanottuna en löytäny, en vaikka kuinka putsailin. Ja siis M50B25 manuaalilla.
Eli onko tiettyjen moottorien ja lootien jatkeena jotain tiettyä perää? Ku ite oon saanu semmosen käsityksen että siellä voi olla ihan mitä vaan... Ja mitä eroa on typ188 ja typ210 perillä?
Kylläpä nyt tämäki asia ärsyttää
E: bmwfanssi veikkas että typ188 ja 3,23, liekkö lähelläkään..?Last edited by Roisto; 29-05-2012, 19:57.2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostJumalavita, kenellä on tietoa? Mikä perä mulla on autossa ja mikä välitys? Auton alla oon maannu ja koittanu ettiä jotain tunnistetietoja tuosta perästä ja sen ympäristöstä mutta suoraan sanottuna en löytäny, en vaikka kuinka putsailin. Ja siis M50B25 manuaalilla.
Eli onko tiettyjen moottorien ja lootien jatkeena jotain tiettyä perää? Ku ite oon saanu semmosen käsityksen että siellä voi olla ihan mitä vaan... Ja mitä eroa on typ188 ja typ210 perillä?
Kylläpä nyt tämäki asia ärsyttää
E: bmwfanssi veikkas että typ188 ja 3,23, liekkö lähelläkään..?
[MUTU]Vetarien kiinnitykset on erikokosia?[/MUTU]
E: BMWFans antaa TYP 188 tiivisteet. Kahta eri välitystä nähtävästi löytyy 188:iin. 3,73 tai 3,23
Last edited by Mäkki; 29-05-2012, 23:01.#Ilmastoahdistus
Comment
-
-
välitys lätkä löytyy takakannen jonkun pultin alta metallinen ja ruosteinen teräsharjalla kun putsaa niin saa näkyviin ja 188 perä on yleensä m50b25 jatkeena
Originally posted by Roisto View PostJumalavita, kenellä on tietoa? Mikä perä mulla on autossa ja mikä välitys? Auton alla oon maannu ja koittanu ettiä jotain tunnistetietoja tuosta perästä ja sen ympäristöstä mutta suoraan sanottuna en löytäny, en vaikka kuinka putsailin. Ja siis M50B25 manuaalilla.
Eli onko tiettyjen moottorien ja lootien jatkeena jotain tiettyä perää? Ku ite oon saanu semmosen käsityksen että siellä voi olla ihan mitä vaan... Ja mitä eroa on typ188 ja typ210 perillä?
Kylläpä nyt tämäki asia ärsyttää
E: bmwfanssi veikkas että typ188 ja 3,23, liekkö lähelläkään..?E39 530DA - 00
E39 530DA-01
E34 "520i" s38+hx60 - 91
E34 m5 -91 projekti
E34 m5 -88 turboprojekti
MAN 12.224 isompi huoltoauto
Comment
-
-
Kysymys viscon asennuksesta.
Kuuluuko visco asentaa näin?
Edestä: http://aijaa.com/0080110277935
Takaa: http://aijaa.com/0065210277936
RealOEM:in mukaan se näyttäisi olevan juuri noin, mutta haluan nyt varmistaa asian. Koneella tuskin on väliä, eiköhän se ole kaikissa samoin kiinni, mutta koneena kuningas M60B40. Nopea vastaus tarvittaisiin.E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Originally posted by SushiX View PostKysymys viscon asennuksesta.
Kuuluuko visco asentaa näin?
Edestä: http://aijaa.com/0080110277935
Takaa: http://aijaa.com/0065210277936
RealOEM:in mukaan se näyttäisi olevan juuri noin, mutta haluan nyt varmistaa asian. Koneella tuskin on väliä, eiköhän se ole kaikissa samoin kiinni, mutta koneena kuningas M60B40. Nopea vastaus tarvittaisiin.F25 X3 setämies-edition
E36 325 iA Cabriolet
__________________
Ex. E87 120dA m-sport, E36 316i OEM, E36 2d 328i M-sport, E34 540iAT, E36/5 316i, 6er reihe, E28 520i (m30b28), E28 520i (m20b23)
Comment
-
-
Originally posted by ccc View PostIhan oikein se näyttäis olevan
Visconhan kuuluu nyt saada pyöriä vapaasti koneen ollessa kylmä ja kun koneen lämmöt ovat nousseet 92'c -> alkaa visco tarrata kiinni? Kuuluuko viscoa pystyä pyörittämään vapaasti vaikka kone on lämmin jos kone ei ole käynnissä?E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Tää nyt ei pelkästään E34 koske mut kysellään silti..
M40 koneen suuttimien o-renkaat pitäis vaihdella. Onkos tässä mitään ihmeellistä huomioitavaa tai muuta samalla vaihdettavaa. Minkälainen homma tuo on.
Imusarjan tiivisteet tietysti vaihdan myös.Alpina B10 3.3 Touring
Ex. 5xE30, 4xE34 1xE39
Comment
-
-
Onko miten porukka Nuita Cruiseja korjaillut itellä jälkiasennettuna Automaattiin,(E34) tehty oikosulku johdolla se katkaisin homma, Testasin viiksen toiminnon http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...8&postcount=45 tuolla ohjeella, Mutta tuloksetta. Kannattaako aloittaa ensin Ohjainlaitteen ostamista vai Ite servon? eikö nuo servot oo aika ikuisia vai oonko väärässä? :think
13xE34
1xE39
5xE36
1xE38
1xE32
Comment
-
-
Originally posted by sleepertuning View PostEikai tuossa tarvinne kuin imusarjan "ylempi" osa nostaa pois :think
Löytyy vaan maalattu ja siistitty imusarja niin ajattelin vaihtaa sen. vanhasta hyödynnän vain suuttimet, samalla vaihtaa sitte niiden o-renkaat ja muut tiivisteetAlpina B10 3.3 Touring
Ex. 5xE30, 4xE34 1xE39
Comment
-
Comment