Originally posted by Elementti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Elementti View PostM20B20, laturi heiluu kun kädellä heiluttelee. Välillä siis laturin hihna rääkyy ihanasti, vähän kun kenkää antaa niin loppuu taas hetkeksi. Huomasin kun alempaa kiinnitys pulttia kiristi, se pyörähti ympäri vain, onko pultista kierteet korkannut vai itse laturista? Onko se läpi pultti, jos siihen laittaisi mutterin toiseen päähän?
http://www.realoem.com/bmw/showparts...46&hg=12&fg=21 Tuolta osa nro 7Nyt: E39 530d 2002 m-sport
ex: E32 730, E36 325 coupe, E34 525, E30 316
Comment
-
-
Uploaded with ImageShack.us
Mihin noi pitäs kytkeä? Ovat nyt olleet auki ja kun tukkii, niin käynti ainakin muuttuu :think Siis toi kuvassa oleva punanen letkun pätkä ja toi isompi musta joka haarautuu tossa.
Koneena on m20b20 turbo.
Comment
-
-
Tyhmä kysymys... Jos ostan E34 alustasarjan niin onko takapään iskarit "suoraan paikalleen" mallia? Ettei siis tule tolpan sisään tai mitään.. Miten edessä?
Taitaa vaan olla helpompi vaihtaa ylätukilaakerit niin että uusii kaikki iskarit ja jouset samalla.Alpina B10 3.3 Touring
Ex. 5xE30, 4xE34 1xE39
Comment
-
-
Originally posted by jepe- View PostTyhmä kysymys... Jos ostan E34 alustasarjan niin onko takapään iskarit "suoraan paikalleen" mallia? Ettei siis tule tolpan sisään tai mitään.. Miten edessä?
Taitaa vaan olla helpompi vaihtaa ylätukilaakerit niin että uusii kaikki iskarit ja jouset samalla.
Etupäässä menee tolpan sisään, kato realoem:stä niin näät ite paremmin..
Comment
-
-
Originally posted by baijeri88 View Posttakana alapäästä kiinnin yhdellä pultilla ja yläpäästä normaalisti yläpään laakerissa.
Etupäässä menee tolpan sisään, kato realoem:stä niin näät ite paremmin..
Tietää vaan olla säälimättä vanhaa takaiskaria kun vaihtaa tota ylätukilaakeria. Melkosen tiukassa alapää kiinni.Alpina B10 3.3 Touring
Ex. 5xE30, 4xE34 1xE39
Comment
-
-
Originally posted by jepe- View PostNo tää kyllä helpotti jo huomattavasti.
Tietää vaan olla säälimättä vanhaa takaiskaria kun vaihtaa tota ylätukilaakeria. Melkosen tiukassa alapää kiinni.
Comment
-
-
Originally posted by baijeri88 View Post:think mulla lähti kyllä melko helposti kumivasaralla paukuttamalla...
Comment
-
-
Originally posted by jepe- View PostNo tää kyllä helpotti jo huomattavasti.
Tietää vaan olla säälimättä vanhaa takaiskaria kun vaihtaa tota ylätukilaakeria. Melkosen tiukassa alapää kiinni.) ja pyöräyttää vähän vaikka kuparitahnaa sinne ni lähtee jatkossa hyvin irti.
Comment
-
-
Originally posted by Jeba View Post
Uploaded with ImageShack.us
Mihin noi pitäs kytkeä? Ovat nyt olleet auki ja kun tukkii, niin käynti ainakin muuttuu :think Siis toi kuvassa oleva punanen letkun pätkä ja toi isompi musta joka haarautuu tossa.
Koneena on m20b20 turbo.
Toi iso menee näköjään imuputkeen, mut ton pienemmän paikka on vielä hakusessa?
Comment
-
-
Originally posted by Hantte View PostE34, 525i, -94, takakontissa lisäakun takapuolella on tyhjä lokero verhoilussa ja siellä on kuvan mukaiset D-liittimet ja pari kiinnityskorvakkoa. Mikähän härpätin tuohon kuuluu?Ainakin omassa farkussa oli samannäköiset piuhat puhelimelle.
Comment
-
-
mikäs tässä 525tdsa kotterossa oli kun ei käynnisty kunnolla vajaalla tankilla?
muistan jossain nähneeni syyn, en vaan löydä enää threadia.
eli kun Dieseliä alle 20 litraa mittarin mukaan on starttaus hirmu hankausta ja tyhjäkäynti seilaa, kun polttoainevalon ajaa palamaan, sammuu auto eikä käynnisty ennenkuin tankaa n. 15 litraa disua
yli 1/2 lähtee kuin palmun alta ainaBMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Comment
-
Comment