On muuten suht halvan näköinen jarruremppa, itselläni ei kokemusta mutta enemmän noihin palikoihin luottaisin kun motonetin vastaaviin
Ex. E32:een laitoin etulevyt+palat. Niille jäi 42e hintaa. Hyvät oli ainakin minun aikana. Ei äännelly eikä hirveesti pölissy. Tilasin ne bandel-autoteileltä.
On muuten suht halvan näköinen jarruremppa, itselläni ei kokemusta mutta enemmän noihin palikoihin luottaisin kun motonetin vastaaviin
Onhan toi. Itse meinasin tilata Schmiedmann:ilta kunnon setin eli kaikki uudet omaani. Menee sellanen tonni koko hoitoon
EDIT: En kyllä minäkään luottaisi motonetin höpöhöpö osiin..
Last edited by SushiX; 20-09-2011, 12:54.
Reason: lisäys
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Juu, kattelin tässä just et jos tilais firman kautta koivuselta tai örumilta.
Mitäs merkkejä kannattaa suosia. Zimmermannin peruslevyt on varmaa iha hyviä..:think
Mites boschin jarruosat, tekeekö mitää?
Minkäsmerkkisiä paloja kannattaa ostaa?
Kurkkaa Schmiedmann.fi -sivusto ja sieltä haet E34 korisarjaan menevät jarru osat. Itse tilaan tuolta kamat ja jarru osatkin olisi ihan just menossa tilaukseen. Otan suoraan EBD EDC vai mikä hemmetti ny olikaan green tai yellow stuff palat, jäähdytetyt sekä uritetu levyt ja järeemmät satulat
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Olisko kauhean mahdoton juttu saada tarkat mitat niistä putkista, sekä kulmista ja pituuksista? :think
Itsellä ne kattien laipat on vääntyneet. ylös ja alaspäin ne reunat
/
|
\
Tuolla lailla, jos tuosta nyt jtn ymmärsi? Meinasin ensin varastaa vanhasta rikkinäisestä keski pöntöstä laipat, mutta parempi hitsaa uudet laipat.
Olisiko mahdollista saada myös mitat niistä kohdin, mihin ootte hitsanneet kiinnikkeet?
Ei se mikään mahdottomus ole, mikäli vibaa ehtii tulla meillä käymään jossain vaiheessa. kiinnikkeet otettiin vanhasta vaimentimesta ja ne istu sinne niin hyvin että hirvitti itteäkin.. mutta ulkomuistista heittäisin että kateilta kun lähdetään niin 20cm suoraa, X-putki (tässä kohtaa huom!) kuskinpuolen putkeen sahataan mutkasta sopiva pala että saadaan kääntymään se suoraa takavaimenninta kohti ja apukuskin puolen putkeen 90º mutka että se kääntyy päin sitä toista putkea (myöskin sen takia näin että saadaan se mutkan ulkoseinä käymään lähempänä kiinnityspistettä), ja kuten näkyy niin se on siinä kohtaa vasta taitettu sitten kulkemaan vierekkäin toisen putken vieressä. näillä mennään taka-akselin kohtaan asti josta sitten tehdään mutkat varmaankin noin 10-15º ylöspäin. kun vakiovaimentimesta lähtee vähän alaviistoon ne tuutit. sitten pätkät suoraa ja sit vaan hitsataan vanhaan vaimentimeen putket kiinni. jotenkin näin. vähän tietysti hankala näistä vääntää mitään putkee mutta me otetaan joskus tarkempia mittoja
Ei missään vaiheessa? Hetihän se ei tietenkään lähe pyörimään, vaan vasta sitten kun nesteet on tarpeeksi lämmenny.
Ex. E32:een laitoin etulevyt+palat. Niille jäi 42e hintaa. Hyvät oli ainakin minun aikana. Ei äännelly eikä hirveesti pölissy. Tilasin ne bandel-autoteileltä.
Juu, ei se kyllä lähde missään vaiheessa pyörimään. Palaa sen puoli tuntia, ja lämmöt on nousseet yli sinisen. Jos lasit on jäässä, niin ihan pikkiriikkiset reiät tulee tuulilasiin.. toisaalta en mä toukalla talvella ajele, mutta oishan se kiva että vehkeet rokkais niinkuin pitää... :think
540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Ei se mikään mahdottomus ole, mikäli vibaa ehtii tulla meillä käymään jossain vaiheessa. kiinnikkeet otettiin vanhasta vaimentimesta ja ne istu sinne niin hyvin että hirvitti itteäkin.. mutta ulkomuistista heittäisin että kateilta kun lähdetään niin 20cm suoraa, X-putki (tässä kohtaa huom!) kuskinpuolen putkeen sahataan mutkasta sopiva pala että saadaan kääntymään se suoraa takavaimenninta kohti ja apukuskin puolen putkeen 90º mutka että se kääntyy päin sitä toista putkea (myöskin sen takia näin että saadaan se mutkan ulkoseinä käymään lähempänä kiinnityspistettä), ja kuten näkyy niin se on siinä kohtaa vasta taitettu sitten kulkemaan vierekkäin toisen putken vieressä. näillä mennään taka-akselin kohtaan asti josta sitten tehdään mutkat varmaankin noin 10-15º ylöspäin. kun vakiovaimentimesta lähtee vähän alaviistoon ne tuutit. sitten pätkät suoraa ja sit vaan hitsataan vanhaan vaimentimeen putket kiinni. jotenkin näin. vähän tietysti hankala näistä vääntää mitään putkee mutta me otetaan joskus tarkempia mittoja
Asia harvinaisen selvä. Ilmottele mulle tarkemmat mitat heti kun saat sellaiset käsiisi
Kiitoksia noistakin mitoista. Täytyy ottaa noi huomioon kun tehdään omaani uusi putkisto. Käytittekö vanhasta pöntöstä sitä putkea myös jossa on ne laipat vai otitteko pelkät laipat käyttöön siitä?
Muistatko yhtään mitkä sen alkuperäisen takavaimentimet mitat oli? Sillä itsellä ei ole sitä ollenkaan, joten tiedän vaan mittaila nuo putket, että olisi valmiina hetikun saan tilattua tuon vaimentimen
Käytitte varmaan vanhan vaimentimen kiinnikkeitä kattien jälkeen?
Et varmaan ulkoo muista, että paljos ne takavaimentimen tuutit kääntyy alaspäin ja suurin piirtein mihin kohtaan autoa ne jää?:think
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
juu, taidanpa tilata tuolta auteile gödestä.
vaihtaa sitten palat jos vinkuu tai muuta ongelmaa.
kuitenkin ihan perusajoon tulee. :think
Itsellänikin tulee ihan sporttiseen ajoon, tosin tuola aikaisemmin postaamastasi sivulta ei omaani edes löydy jarruja.
Kyllä noi green stuffin palat on ainakin paremmat kun vakiot, ainakin uskoisin niin. Ei se ainakaan haittaa, että olisi tehokkaammat jarrut autossa, niitäkun tarvii kuitenkin aina
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Itsellänikin tulee ihan sporttiseen ajoon, tosin tuola aikaisemmin postaamastasi sivulta ei omaani edes löydy jarruja.
Kyllä noi green stuffin palat on ainakin paremmat kun vakiot, ainakin uskoisin niin. Ei se ainakaan haittaa, että olisi tehokkaammat jarrut autossa, niitäkun tarvii kuitenkin aina
totta, mutta itse en nä järkeä sijoittaa yhteen jarrulevyyn saman verran rahaakuin saa koko setin. Noilla vakioillakin on tähän mennessä vielä pysähtyny. Se on sitte eri asia jos tulee radallakin pyörähdetyä
totta, mutta itse en nä järkeä sijoittaa yhteen jarrulevyyn saman verran rahaakuin saa koko setin. Noilla vakioillakin on tähän mennessä vielä pysähtyny. Se on sitte eri asia jos tulee radallakin pyörähdetyä
Onhan noi vähän kalliita, mutta elämäkin on. Itsellä kun on oma E34 projektina, jonka päivitän kokonaan uusiks ja kohta on alusta kunnostettu kokonaan. Jarrut menee uusiks myös niin en viitsi turhaan vakioiden kanssa pelleillä
Mutta jokainen tavallaan..
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Asia harvinaisen selvä. Ilmottele mulle tarkemmat mitat heti kun saat sellaiset käsiisi
Kiitoksia noistakin mitoista. Täytyy ottaa noi huomioon kun tehdään omaani uusi putkisto. Käytittekö vanhasta pöntöstä sitä putkea myös jossa on ne laipat vai otitteko pelkät laipat käyttöön siitä?
Muistatko yhtään mitkä sen alkuperäisen takavaimentimet mitat oli? Sillä itsellä ei ole sitä ollenkaan, joten tiedän vaan mittaila nuo putket, että olisi valmiina hetikun saan tilattua tuon vaimentimen
Käytitte varmaan vanhan vaimentimen kiinnikkeitä kattien jälkeen?
Et varmaan ulkoo muista, että paljos ne takavaimentimen tuutit kääntyy alaspäin ja suurin piirtein mihin kohtaan autoa ne jää?:think
Nämä kuvat selventävät kyllä hiukkasen ja tulevat varmasti avun tarpeeseen
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment