Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017BMW E3 3.0s 1973
BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School"
// BMW E36 325i Sedan DIY M-sport
Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto"Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986
BMW E36 318ti Compact
BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
-
-
Originally posted by Dj Niksperi View PostTuossa muutamia, reiän koko selvitykseen ja tuosta valitsemaan
http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...id_dummy_plug/
Onko kellään muuten tieoa mistä saisi alumiiniset kynnyslistat kolmenelkkuun? :thinkE90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen.Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Originally posted by SushiX View PostAsia harvinaisen selvä. Ilmottele mulle tarkemmat mitat heti kun saat sellaiset käsiisi
Kiitoksia noistakin mitoista. Täytyy ottaa noi huomioon kun tehdään omaani uusi putkisto. Käytittekö vanhasta pöntöstä sitä putkea myös jossa on ne laipat vai otitteko pelkät laipat käyttöön siitä?
Muistatko yhtään mitkä sen alkuperäisen takavaimentimet mitat oli? Sillä itsellä ei ole sitä ollenkaan, joten tiedän vaan mittaila nuo putket, että olisi valmiina hetikun saan tilattua tuon vaimentimen
Käytitte varmaan vanhan vaimentimen kiinnikkeitä kattien jälkeen?
Et varmaan ulkoo muista, että paljos ne takavaimentimen tuutit kääntyy alaspäin ja suurin piirtein mihin kohtaan autoa ne jää?:think
Vanhasta vaimentimesta otettiin kiinnikkeet joo.
tosi paha sanoa mitään siitä takavaimentimesta. sen verran osaan siitä sanoa että se painaa aivan vitusti.
Karu tosiasiahan on kuitenkin se, että ei näitä opi kun tekemällä. jokunen vuosi on tullut tehtyä ehkä noin putkisto vuodessa ja sen takia jälki on tuollaista paskaa kun esim tässä.No life, no friends, just motorsport!
-Dodge Ram 2500 4x4 SLT Laramie.
-jokunen e30.
-e28
Comment
-
-
Originally posted by MrBubbles View PostNäin toimin! ei käytetty vanhasta vaimentimesta mitään vaan tehtiin puristeliitoksilla koska laipat oli ihan paskana. sen verran kuitenkin viisastuin tuon projektin myötä että ehdottomasti laippaliitokset ensi kerralla. eli kaupasta uudet laipat ja niistä jatkamaan.
Vanhasta vaimentimesta otettiin kiinnikkeet joo.
tosi paha sanoa mitään siitä takavaimentimesta. sen verran osaan siitä sanoa että se painaa aivan vitusti.
Karu tosiasiahan on kuitenkin se, että ei näitä opi kun tekemällä. jokunen vuosi on tullut tehtyä ehkä noin putkisto vuodessa ja sen takia jälki on tuollaista paskaa kun esim tässä.
Keskivaimenninkin painaa ihan mukavasti. Helppoa ei ole ite pidellä sitä ylhäällä kun laittaa pultteja laipoista läpi
Ei tuo jälki omasta mielestä huonoa ole, parempaa kuin mitä itse saisin edes vuoden opettelullaE90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen.Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Originally posted by Jansu View Postonko m5b25 alkuperäisellä ja jollain tarvikeperäpöntöllä(martelius supersprint jne) tehollista eroa? Älyttömän painava se ainakin on vakiona.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Auto vetelee omiansa sekä on väljyyttä rattia heiluttaessa sekä ihmetyttää se kun kääntyy vasemmalle niin vilkku palautuu normaalisti pois päältä, mutta kun kääntyy oikealle niin rattia joutuu kääntämään vasemmalle reilummin ennenkun vilkku palautuu. Mistä nämä voisi johtua? Enemmän syynä on varmaankin renkaat jotka on jo melkein sakot ellei sakot, pintaa varmaan just 2mm sekä etten ole vielä kerennyt alustan (Reaktiotangot & tukivarret) osien vaihdon jälkeen käydä säädättämässä aurauskulmia. Jälkimmäiset osat on vaihdettu juuri vkl, sitä ennen käyty aurauskulmat säädättämssä kun kaikki muut edellä mainitut alustan osat on vaihdettu.
Alustaan on vaihdettu kaikki raidetangot, koiranluut, reaktiotangot, tukivarret eteen, apusimpukka helalla.
Etu sekä takapään puslat on ainakin ihan väsähtäneet samoin kuin myös kallistuksenvakaajan puslat myös. Auto kolisee myös vähän kun ajaa kuoppiin, tosin tuo taitaa johtua väsyneistä puslista enemmänkun iskareista?
Ratti on joku momon todella pieni ratti, joten ajattelin johtuuko tuo vilkku plus väljyys siitä tai siitä, että se on asennettu vinoon eikä suoraan tai niin, että renkaat on vinossa, mutta ratti suorassa?:thinkE90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen.Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Originally posted by zeneg View PostKumpi termostaatti sigun autoon, 88-asteinen vai 92-asteinen? :think Mietin tuota 92-asteista, jos sen paiskos paikoilleen. Keksiikö joku mitään syytä miksi kannattaisi laittaa ennemmin 88-asteinen? Tuleeko kesällä ongelmia ton 92-asteisen kanssa tms?
Joku jolla enempi tietoa voi korjata vastauksen. Oman vastaukseni vaan heitin, ei ole siis mitn tarkkaa tietoa miksi noin, itse vaan ehkä laittaisin noin..
Omassa M60B40 koneessa termari aukee 85'C lämmöissä muistaakseniE90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen.Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Originally posted by zeneg View PostKumpi termostaatti sigun autoon, 88-asteinen vai 92-asteinen? :think Mietin tuota 92-asteista, jos sen paiskos paikoilleen. Keksiikö joku mitään syytä miksi kannattaisi laittaa ennemmin 88-asteinen? Tuleeko kesällä ongelmia ton 92-asteisen kanssa tms?sigpic
E34 530iA
Comment
-
-
Ajotietokone herjaa Brake lines. Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa? Edellisen omistajan mukaan taakse menevät putket uusittu, oisko ilmaa linjoissa??_____________________________________________
E34 M5
ex: E36 325 Coupe M-Sport
ex: E34 535 iA
ex: E30 318i Touring
ex: E36 320 Taxi (SeKaSiKiÖ M52B25)
ex: E34 535
ex: E34 520 mosselmann turbo
ex: E30 320 Taxi
ex: E30 316i
Comment
-
-
Originally posted by Jope86 View PostAjotietokone herjaa Brake lines. Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa? Edellisen omistajan mukaan taakse menevät putket uusittu, oisko ilmaa linjoissa??e34 540ia -94 Batmobile
candy-king
ex: e32 735i -89
e34 525i -89
Comment
-
-
Originally posted by SushiX View PostAuto vetelee omiansa sekä on väljyyttä rattia heiluttaessa sekä ihmetyttää se kun kääntyy vasemmalle niin vilkku palautuu normaalisti pois päältä, mutta kun kääntyy oikealle niin rattia joutuu kääntämään vasemmalle reilummin ennenkun vilkku palautuu. Mistä nämä voisi johtua? Enemmän syynä on varmaankin renkaat jotka on jo melkein sakot ellei sakot, pintaa varmaan just 2mm sekä etten ole vielä kerennyt alustan (Reaktiotangot & tukivarret) osien vaihdon jälkeen käydä säädättämässä aurauskulmia. Jälkimmäiset osat on vaihdettu juuri vkl, sitä ennen käyty aurauskulmat säädättämssä kun kaikki muut edellä mainitut alustan osat on vaihdettu.
Alustaan on vaihdettu kaikki raidetangot, koiranluut, reaktiotangot, tukivarret eteen, apusimpukka helalla.
Etu sekä takapään puslat on ainakin ihan väsähtäneet samoin kuin myös kallistuksenvakaajan puslat myös. Auto kolisee myös vähän kun ajaa kuoppiin, tosin tuo taitaa johtua väsyneistä puslista enemmänkun iskareista?
Ratti on joku momon todella pieni ratti, joten ajattelin johtuuko tuo vilkku plus väljyys siitä tai siitä, että se on asennettu vinoon eikä suoraan tai niin, että renkaat on vinossa, mutta ratti suorassa?:thinke34 540ia -94 Batmobile
candy-king
ex: e32 735i -89
e34 525i -89
Comment
-
-
Originally posted by waudeville View Posttodennäköisin syy on se kytkin jarrupolkimen alla lattiassa. maksaa muutamia euroja
Comment
-
Comment