Originally posted by Morkai
View Post
1. Pitman arm pois simpukan booreilta ja mahdollisesti myös irti raidetangosta.
2. Pyöritä rattia molempiin suuntiin, jotta saa selville kuinka monta kierrosta simpukka kääntyy yhteensä.
3. Laske puolet siitä.
4. Käännä ensin ratti vasemmalle (esmes) ääriasentoon josta palauta rattia tuon lasketun puolen verran takaisin.
5. Pitmani booreille sekä raidetankoon kiinni.
6. Ratti asennetaan suoraan.
Molemmilla tavoillahan tulos on sama, eikö? Ainut vain, että sinun ohjeilla joudutaan korjaamaan jäljelle jäänyt aurauskulmien säädöllä, joka tässä tapauksessa on kuitenkin pakollinen kun vaihdoin loputkin osat etupään ohjaukseen (reaktiotangot sekä tukivarret)

Meinaatko tuolla kohdistusmerkillä, että teen itse sinne kohdistusmerkin vai laitan sen kohdistuksen samaan suoraan keulasta -> perään purkamalla tai nostamalla konetta ylös?
Käsitin ensin, että vaan puolet sit eikun ratti asennetaan suoraan ja homma toimii.. Hemmetti ku o hidas hämäläinen ni ei oikein hiffaa heti..
Comment