Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ///Make
    BTCF Member
    • May 2007
    • 4690
    • Lahti

    Originally posted by peltone View Post
    Miten mä saan kojelaudan tuhkiksen irti? Jäi totaalisen jumii sinne sisälle..
    Jokos tämä asia on selvitetty?
    Onnistuuko painamaan sitä kieltä alapuolella? On suoraan siinä kohdalla missä on tuhkankaristusreikä tms. Sillä tavalla lähtee tuhkis irti...
    Z3 3,0 Coupe -98
    E30 325E 4D -85
    Originally posted by TNT
    Kyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella

    Comment

    • Eetu
      Banned
      • Oct 2008
      • 2843

      Mitenkäs E34 lattimatto lähtee irti. Tarttis kokonaan saada pois.

      Comment

      • _sami_
        Newbiemmer
        • May 2011
        • 14
        • Turku

        Originally posted by Wangel436 View Post
        No tuossahan ne yläpuolella on lueteltu ja väriero on selkeä kun maalikaupan viuhkasta katsoo(kirkashopea vastaan tumma).
        Mut äkkiseltään veikkaisin tuota sterlingiä kun tuota kuvaa katsoo,sen verta on kirkkaan hopean sävyinen.
        Jep kyllä se sterling täytyy olla

        Comment

        • Powr
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2008
          • 1589
          • Kankaanpää

          Originally posted by Eetu View Post
          Mitenkäs E34 lattimatto lähtee irti. Tarttis kokonaan saada pois.
          HEP! Sama ongelma.
          "My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."

          Comment

          • AnttiR
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2006
            • 819
            • Jyväskylä

            Muutama kysymys lisää! Morkaille jo kiitos tuosta vastauksesta edelliseen kysymykseen!

            -Tasonsäätö takana, vuotaa jostain öljyä onko joku vakiopaikka mistä alkaa vuotamaan?
            -Edellinen omistaja laittanut ATF:ää sinne vaikka korkissa luki se CHF tms. olisiko suotavaa vaihtaa sinne tuota CHF:ää tilalle?
            -Mistä saisi etupuskuriin jonkun hillityn lipan edullisesti? M5 lipan lasikuitukopio kelpaisi hyvin! Mutta ei ole mistään tullut vastaan
            -Sisusta vaihdettu ja uudessa on se tavaraverkko mutta katosta puuttuu verkon kiinnikkeet. Onko koko kattoverhoilu erilainen vai voiko siihen lisätä ne kiinnikkeet
            -OBC toimii silloin tällöin yleensä on pimeänä, mikähän sitä vaivaa? On sillä pienemmällä OBC:llä. Saako laitettua sen ison helpolla? Että saisi mittaristoon RANGE yms. tiedot.
            E61 535d -04

            Comment

            • ruupanen
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2006
              • 5155
              • Joensuu

              Originally posted by AnttiR View Post
              Muutama kysymys lisää! Morkaille jo kiitos tuosta vastauksesta edelliseen kysymykseen!

              -Edellinen omistaja laittanut ATF:ää sinne vaikka korkissa luki se CHF tms. olisiko suotavaa vaihtaa sinne tuota CHF:ää tilalle?
              -Mistä saisi etupuskuriin jonkun hillityn lipan edullisesti? M5 lipan lasikuitukopio kelpaisi hyvin! Mutta ei ole mistään tullut vastaan
              -OBC toimii silloin tällöin yleensä on pimeänä, mikähän sitä vaivaa? On sillä pienemmällä OBC:llä. Saako laitettua sen ison helpolla? Että saisi mittaristoon RANGE yms. tiedot.
              - Kannattaa vaihtaa kaikki oikeiksi. Itellä ainakin takkusi tehostin, kun oli väärät litkut.

              - Tarjonta aika heikkoa. Kannattaa kysellä purkumiinoista sattusko löytymään. Aftermarket palikat todella rumia yleensä. En ole ainakaan ite löytänyt mitään vastaavaa kuin E30 ja IS-lippa = edullinen ja tyylikäs.

              Pieni OBC --> OBC IV asennusohjeet.
              E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

              Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

              Comment

              • Purtsi123
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2008
                • 1011
                • Kuopio

                Originally posted by Purtsi123 View Post
                Kuuluukos tässä kuvassa osa nro. 4 päissä olevat läpät säätyä jotenkin? Miten? Itellä ne on aina auki, olipa lämppärin vivut missä asennossa tahansa.

                Järellä ajateltuna pitäis olla auki vaan, kun on raitisilma puhallus päällä.:think Vai häh?

                ilmastoinniton malli kyseessä.
                :think Eihän tuossa kyllä näy mitään mikä niitä säätäis. Mikähän virka noilla läpillä sitten edes on?
                E61 525xda -08

                Comment

                • sovpow
                  Bimmer Rookie
                  • Jan 2005
                  • 114
                  • Kanta-Häme

                  Originally posted by Purtsi123 View Post
                  :think Eihän tuossa kyllä näy mitään mikä niitä säätäis. Mikähän virka noilla läpillä sitten edes on?
                  Eikös ne mene kiinni kun puhaltimen kääntää nollille?

                  Comment

                  • AnttiR
                    Bimmer Fanatic
                    • Jan 2006
                    • 819
                    • Jyväskylä

                    Originally posted by ruupanen View Post
                    - Kannattaa vaihtaa kaikki oikeiksi. Itellä ainakin takkusi tehostin, kun oli väärät litkut.

                    - Tarjonta aika heikkoa. Kannattaa kysellä purkumiinoista sattusko löytymään. Aftermarket palikat todella rumia yleensä. En ole ainakaan ite löytänyt mitään vastaavaa kuin E30 ja IS-lippa = edullinen ja tyylikäs.

                    Pieni OBC --> OBC IV asennusohjeet.
                    Mut tuossa ohjeessa ei puhuta mitään esim mittaristosta? Onko sekin ihan plug and play juttu?
                    E61 535d -04

                    Comment

                    • Purtsi123
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2008
                      • 1011
                      • Kuopio

                      Originally posted by sovpow View Post
                      Eikös ne mene kiinni kun puhaltimen kääntää nollille?
                      No sitäpä en kokeillu. Saatat hyvinkin olla oikeassa.

                      Tässä vaan hämää se, että tuntuu kummalliselta, että tuo muka ottaa talvellakin -20 asteista ilmaa koppiin sisälle. Eikö tässä ole mitään sisäilman kiertoa. Eli kierrättäis sitä samaa ilmaa lämppärin kautta. Luulis lämpiivän vähän paremmin.
                      E61 525xda -08

                      Comment

                      • jani73
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2004
                        • 4328
                        • Turku

                        Originally posted by wsq´_ View Post
                        Siruissa eri numerot/kirjaimet. Eli vituiks män?
                        Mutuilua

                        Tottakai siruissa on eri numerot yms jos on eri autosta=eri vin, mutta jos auto on muuten samanlainen, sama tankin koko, sama moottori yms, niin koodiplugin pitäisi toimia oikein?!
                        Vaikuttaisi siltä että sirun muisti on päässyt tyhjenemään virtapiikin tai vastaavan takia. Jos siru on erilaiseen autoon koodattu, niin ei kai se silti ihan toimimaton olisi? Näyttäisi vääriä kierroslukuja, nopeuksia tmv mielenkiintoista.

                        Voisiko autossa olla jotain, joka aiheuttaa tuon koodiplugin muistin tyhjenemisen??? Viisaammat saattanee tietää.

                        Comment

                        • ruupanen
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2006
                          • 5155
                          • Joensuu

                          Originally posted by AnttiR View Post
                          Mut tuossa ohjeessa ei puhuta mitään esim mittaristosta? Onko sekin ihan plug and play juttu?
                          Eikös pienikin OBC heittele mittaristoon lukemia / tietoa? Näin ainakin muisteleisin. Silloinhan mittaristoa ei tarttee vaihtaa, vain viiksi ja ite kompuutteri.
                          E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                          Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                          Comment

                          • jani73
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2004
                            • 4328
                            • Turku

                            Originally posted by ruupanen View Post
                            Eikös pienikin OBC heittele mittaristoon lukemia / tietoa? Näin ainakin muisteleisin. Silloinhan mittaristoa ei tarttee vaihtaa, vain viiksi ja ite kompuutteri.
                            Eikös näitä mittaristoja ole lähinnä kahta mallia, se karvalakkimalli ilman check controllia ja sitten se parempi checkillä.

                            Karvalakkimallin vaihto parempaan vaatisi jo aika isoja muutostöitä, johtosarjoja yms mitä check contol vaatii.

                            Karvalakkimalli ei siis näytä mitään obc:n tietoja.

                            Parempi mittaristo ja obc osaavat jotenkin "keskustella" keskenään.

                            Comment

                            • 426Hemi
                              Bimmer Fanatic
                              • Jun 2008
                              • 621
                              • Pälkäne

                              Mikähän mahtais olla kun BC:n napista viiksestä painelee, check paneeliin ei tule kuin kellonaika? Eli muita kulutus- yms lukemia ei saa sinne näkyviin. Ainavaan siis tuo pelkkä kellonaika tulee ja jää siihen.

                              Auto -94 530 ja orkkis iso ajotietokone
                              ex: viitisenkymmentä bmw+muut

                              Comment

                              • zener
                                Moderator
                                • Oct 2004
                                • 14446
                                • Oulu

                                Originally posted by 426Hemi View Post
                                Mikähän mahtais olla kun BC:n napista viiksestä painelee, check paneeliin ei tule kuin kellonaika? Eli muita kulutus- yms lukemia ei saa sinne näkyviin. Ainavaan siis tuo pelkkä kellonaika tulee ja jää siihen.

                                Auto -94 530 ja orkkis iso ajotietokone
                                Pidä viiksen BC nappia hetki painettuna, niin voit OBC:sta ohjelmoida mitä siinä näkyy. Eli painelet niitä tietoja siitä OBC:sta missä järjestyksessä haluat ne ruudulla näkyvän. S/R:llä sitten hyväksyt homman.
                                E65 730dA '04 klick
                                F10 520dA '11 klick
                                E34 520iA (2.8l) '91 klick

                                Instagram


                                "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎