juu mutta enemmän nyt sitä funtsin että mihin asti kehtaa sitä nestettä kaataa että sitten ei mee ylitte?
M20 ainakin niin helppo ilmata että en ylimääräistä paljoa laittas. M50 kuulopuheiden mukaan kai ongelmallisin ilmattava Ohje löytyy vaikka tuosta : http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=81405
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Onko ilmastoinnin kenno siellä lämppärin sisällä jotenkin kiinni?
Yritin vetää sieltä hanskalokeron puolelta sitä ulos muttei änähdäkkään vai oliko voiman puutetta.
Autom.ilmastointi kyseessä.
Syylärin etupuolella..
Yrititkö kenties raitisilmasuodatinta irroittaa? Se kuulostas olevan kohteena jos sieltä yritit jotain repiä.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Yrititkö kenties raitisilmasuodatinta irroittaa? Se kuulostas olevan kohteena jos sieltä yritit jotain repiä.
Ei kyllä kyseessä on ILMASTOINNIN kenno ei ole raikkaria eikä toivottavasti kohta ilmastoinnin kennoakaan,kaikki muut ilmastoinnin romut on jo tallin hyllyllä ni joutas tuo kennokin turhana painona pois.
Ei kyllä kyseessä on ILMASTOINNIN kenno ei ole raikkaria eikä toivottavasti kohta ilmastoinnin kennoakaan,kaikki muut ilmastoinnin romut on jo tallin hyllyllä ni joutas tuo kennokin turhana painona pois.
Jos en aivan väärin muista niin omassa ex 535 ois ollu ilmastoinnin kenno siellä syylärin edessä. Jos nyt olet lämmityslaitteen kennoa purkamassa niin sieltä se löytyy. Purattaa vaan kaiken siitä keskisuulakkeista alaspäin että sen saa pois.
Ethän tuota kertonu kyllä mikä autokaan sulla on. :think
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Jos en aivan väärin muista niin omassa ex 535 ois ollu ilmastoinnin kenno siellä syylärin edessä. Jos nyt olet lämmityslaitteen kennoa purkamassa niin sieltä se löytyy. Purattaa vaan kaiken siitä keskisuulakkeista alaspäin että sen saa pois.
Ethän tuota kertonu kyllä mikä autokaan sulla on. :think
lauhdutin on syylärin edessä ja höyrystin on lämppärin puhaltimen ja kennon välissä
lauhdutin on syylärin edessä ja höyrystin on lämppärin puhaltimen ja kennon välissä
Svenskatittaree.... Prkl kun en tiedä mistä nyt on kyse sitten loppupelissä.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mutta eihän tuo näyttäisi olevan kuin putkistaan kiinni (ilmeisesti vastaavanlaisessa urassa kuin raitisilmansuodatin :think)
Siihen en kyllä osaa sanoa. Sitä kun en ole itse purkanut. Tässä kuva kun omassa oli lämppärin kennon vaihto menossa.
Eli tuon kennon takana on "ilmastoinnin" kennokö? Eipä sitä enää edes muista kun onhan tuostakin operaatiosta aikaa.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
lauhdutin on syylärin edessä ja höyrystin on lämppärin puhaltimen ja kennon välissä
AHAA eli höyrystimestä kyse,ite koitin noita kuvia kattoo kans ja vaikuttas ettei siellä mitään kiinnikkeitä ole mutta on kyllä silti tosi tiukassa,saattaa olla uskon puutetta kun ei uskalla repästä irti.
Mites muilla M5 e34 3,6 talviautoilioilla noi öljyn lämmöt,mulla ei pysy maantiellä kun n.65-70c tosin pakkasta -25.
Kivahan se ois välillä vähä kiihdytellä ,mut itse en alle 80c öljyillä ole viittiny repiä.
Tosin semmosen huomion olen tehny viime talvena ajoin 10w-60 ja nyt 5w-50 ni öljyn lämmöt koko ajan 5-10c viileemmät.
535:sen tyhjäkäynti seilaa pakkasella 500-1500. Lämpimässä tallissa toimii normaalisti, mutta kun käy lenkin ajamassa niin alkaa tyhjäkäynti seilaamaan. Mistäköhän tuo johtus? tyhjäkäynti moottorin johdon kun ottaa irti niin käynti jää sille kierrosluvulle missä sattuu olemaan sillä hetkellä. Oisko vika siinä sitten? pari kk sitten muuten vaan puhdistin sen jarrukliinerillä ja paineilmalla varovasti+rost off:ia suihkautin "voiteluksi" lopulta. polttoaine suodattimen vaihdon kanssa uuteen.
Mikähän mahtaa olla kun ei m30:lle pakkanen maistu :think
Mitäs vaihdetaan että saadaan soppakauhamaisuus pois..? Muuten hyvä mut vaihdekeppi heiluu sivuille ainakin aika reippaasti. Vaihtuuko kaikki tarvittava ilman mitään suurempia irrotuksia, esim laatikko..?
Mitäs vaihdetaan että saadaan soppakauhamaisuus pois..? Muuten hyvä mut vaihdekeppi heiluu sivuille ainakin aika reippaasti. Vaihtuuko kaikki tarvittava ilman mitään suurempia irrotuksia, esim laatikko..?
Ainaki numero 7. Könyä auton alle, kaveri heiluttelee keppiä niin näet omalla silmällä mistä antaa perään.
Mitäs vaihdetaan että saadaan soppakauhamaisuus pois..? Muuten hyvä mut vaihdekeppi heiluu sivuille ainakin aika reippaasti. Vaihtuuko kaikki tarvittava ilman mitään suurempia irrotuksia, esim laatikko..?
suurimman osan pystyy vaihtamaan yläkautta mutta paljon helpompi on jos pääsee ottamaan pakoputken kardaanin etupätkän kokonaan alas ja laatikkoa sais edes vähän laskettua
Comment