Oisko jollai antaa neuvoo, kun autoni takaovet eivät aukea keskuslukosta kummaltakaan puolelta? Kaikki muut sähkölaitteet toimivat radiot, valot ym. Takaluukun johtosarjan oon tsekannu ja samoiten penkkien alla olevat sulakkeet... Miten niiden ovimoottorien toimivuus varmistetaan? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by <salmiakki> View PostOisko jollai antaa neuvoo, kun autoni takaovet eivät aukea keskuslukosta kummaltakaan puolelta? Kaikki muut sähkölaitteet toimivat radiot, valot ym. Takaluukun johtosarjan oon tsekannu ja samoiten penkkien alla olevat sulakkeet... Miten niiden ovimoottorien toimivuus varmistetaan? :thinkLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Onkos parkeille oma rele?
Parkit ei nimittäin skulaa yhtään.. Polttimot on ehjät, liitokset näyttää ihan ok kuntosilta. Umpioina toimii Depon jotkut angel eyes:it. Voiko parkkien johdot olla väärin kytketty? Omassa menee parkeille virrat jonkun releen kautta ja ajattelin jos joku suoraa tietää tuon releen numeron? Tod.näköisesti rele on paskana. Auto ei ole juuri nyt tässä lähettyvillä, että voisin itse käydä kurkkasemassa releen..
Autona tietty sigu...E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen.Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Originally posted by arpuC View PostOnkos E34:ssa jossain hinauslenkkiä keulassa. Pikaisella tutkimisella, en sellaista löytänyt. Jos ei löydy, niin mistä kannattaa hinata tuota romua?
En muista oliko näissä kiinteä vai irroitettava. Jos irroitettava niin sitten itse koukku pitäisi löytyä takakontista työkalu boksista.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by arpuC View PostOnkos E34:ssa jossain hinauslenkkiä keulassa. Pikaisella tutkimisella, en sellaista löytänyt. Jos ei löydy, niin mistä kannattaa hinata tuota romua?
Comment
-
-
Originally posted by Eetu View PostOnhan sielä, apparin puolen sumuvalon vierestä se peitelevy pois, niin sen takaa pitäisi löytyä alunperin.. En vain viitsinyt vielä lähteä repimään, kun en tiennyt tarkkaa paikkaa. Peitelevy lähtee ilmeisesti ihan kampeamalla.
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
tiedän kyllä mutta ei kerkeis sitä perus puolta vuotta odottaa mutta onko kukaan laittanu koskaan 535 laturia m5 ? koska kaikki ulkopuoliset mitat ainakin samat ja saman kokoinen
Originally posted by Kal.ju View PostAnteeks niinku mitä vittua?!?!?!
scmiedmanilla tarvike 388€ ja alkuperäinen 676€E39 530DA - 00
E39 530DA-01
E34 "520i" s38+hx60 - 91
E34 m5 -91 projekti
E34 m5 -88 turboprojekti
MAN 12.224 isompi huoltoauto
Comment
-
-
Originally posted by Olpppae View PostKäykö Touringin ja sedanin takavalot päikseen?
Originally posted by bmwe30turbo View Posttiedän kyllä mutta ei kerkeis sitä perus puolta vuotta odottaa mutta onko kukaan laittanu koskaan 535 laturia m5 ? koska kaikki ulkopuoliset mitat ainakin samat ja saman kokoinenE39 ja E91
Comment
-
-
Mites luin foorumilta jostain topikista, että E39 automaattivaihteiston nuppi käy E34, pitääkö tämä 100% paikkansa?
Jos käy niin miten se käytännössä vaihtuu..? E34 T-kahva pois ja E39 uudempi nuppi vain paikalleen ja vaihteen vaihtaja "lukitus" vaijeri/vipu kiinni samaan kohtaan missä vakiokin on?
Samaan laitetaan vielä, että onkos parkeilla oma rele? Sillä parkit ei skulaa ja polttimot on ehjät sekä uudet ja liitokset on kunnossa..E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen.Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Originally posted by Eetu View PostHmm, kaikki muut tarvittavat johdot löysin cruiselle autosta, paitsi ohjainboksille. Ei löydy sieltä kuskin kickpaneelin takaa, ainakaan mä en löydä?
Autona 24v 12/90 valmistettu 525i
Comment
-
Comment