Originally posted by eXon91
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
elikkäs tuossa selvitin mikä perä omassa e34 touring automaatti m60b30:ssä on. kaikki (poskilaakeri, vetarit, kardaani) 6 pultilla kiinni eli typ188 perä. minkä välityksinen perä tuollaiseen kannattaa hommata? ja onko siis sama perä kuin e30:ssä:think (edit löydetty alkuperäinen 3.15 välityksellä)Last edited by BBBimmer; 13-05-2012, 23:39.Lelu: Supra MKIV TT 6spd JDM
Käyttis: E91 320DA M-Sport Touring
Projekti: E34 535 Ac Schnitzer S5 Silhouette
ex. E46 318IA Touring, E39 525tds Touring, Civic 1,6 VTEC-e , E34 530IA M60 Touring, E32 730i->735i, E34 525i, E32 724TDSA, E28 518i, E30 325i,
Comment
-
-
eli eli jos nyt on m50b25 moottori alla, pystyykö siihen heittämään tilalle m60b30 vehkeen tilalle ilman suurempia muutoksia? Samalla ehkä vois kysyä että voiko -95 koneelliseen e36 1.6 moottorin tilalle vaihtaa ton m50b20 moottorin ilman suurempia?
Ja tietääkö kukkaan mistä sais 50prosenttisia tjsp lukkoperiä näihin 525i malleihin?-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
Comment
-
-
Originally posted by Kal.ju View PostSähköikkunat tahtovat likkua hieman "vinoon" ja paukkuen. Mitäs sieltä olikaan mennyt rikki? Taisi olla joku vakiovika. :thinksigpic
E34 530iA
Comment
-
-
Originally posted by Vibaa View PostMun autossa oli ainaki kiskojen muoviset kiinnitys/liukunapit menneet rikki, selviää heti kun ottaa ovipahvin irti.
Voisi hommata niitä muoviosia jo etukäteen, niin ei tarvi erikseen purkaa ja kasailla.
Comment
-
-
Originally posted by Kal.ju View PostTätä juurikin haettiin.
Voisi hommata niitä muoviosia jo etukäteen, niin ei tarvi erikseen purkaa ja kasailla.
Jos et ovipahveja ole käyttänyt aiemmin vielä irti, niin varaa myös niihin kiinnitysklipsuja. Tuoreet klipsut todennäköisesti irtoavat vielä ehjinä, vähänkään vanhemmat taas aika heikosti.E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Originally posted by aakoo View PostNe ei tosiaan paljoa maksa, kannattaa melkein jo huoltotoimenpiteenä vaihtaa. Vähän vaseliinia kaveriksi sinne kiskoon ja kuppiin niin liikkuu ja irtoaa varmasti jatkossakin.
Jos et ovipahveja ole käyttänyt aiemmin vielä irti, niin varaa myös niihin kiinnitysklipsuja. Tuoreet klipsut todennäköisesti irtoavat vielä ehjinä, vähänkään vanhemmat taas aika heikosti.
Pahviklipsuja löysinkin jo viimekesänä motonetistä. Tosin olivat relluun/peugeottiin, mutta näyttivät päällisinpuolin samoilta eikä olleet kalliitkaan. Voihan se olla että ovat vääränlaisia. Ostetaan sitten oikeita.
Comment
-
-
Originally posted by Kal.ju View PostNo joo. Eipä nyt ole tuossa ihan ensimmäisenä listalla. Lähinnä varmistelin vaan että mitä palikoita tarviin. Samalla pitäs sitten vaihtaa kaikki ovistopparitkin, kun tuntuu noi takaovet pitävän mekkalaa jo.
Originally posted by Kal.ju View PostPahviklipsuja löysinkin jo viimekesänä motonetistä. Tosin olivat relluun/peugeottiin, mutta näyttivät päällisinpuolin samoilta eikä olleet kalliitkaan. Voihan se olla että ovat vääränlaisia. Ostetaan sitten oikeita.E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Milläs noita ovipahveja kannattaa äänieristää tai "vahvistaa"?
Vaikka kaikki klipsut on ehjät ja uudet niin silti tuntuu, että ovipahvi on vähän "löysä". Ainakin kahvan "takana" oleva pultin vastakappale ovipellissä on hajonnut jonkun toisen toimesta..E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Originally posted by SushiX View PostMilläs noita ovipahveja kannattaa äänieristää tai "vahvistaa"?
Vaikka kaikki klipsut on ehjät ja uudet niin silti tuntuu, että ovipahvi on vähän "löysä". Ainakin kahvan "takana" oleva pultin vastakappale ovipellissä on hajonnut jonkun toisen toimesta..LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Tyramies View Posteli eli jos nyt on m50b25 moottori alla, pystyykö siihen heittämään tilalle m60b30 vehkeen tilalle ilman suurempia muutoksia? Samalla ehkä vois kysyä että voiko -95 koneelliseen e36 1.6 moottorin tilalle vaihtaa ton m50b20 moottorin ilman suurempia?
Ja tietääkö kukkaan mistä sais 50prosenttisia tjsp lukkoperiä näihin 525i malleihin?
Ei kannata lähteä tuota tekemään.
Lukkoperän saat yli 25% teettämällä. Ei ehkä ihan halpa keikaus sekään.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostOnko sulla se keskellä ovipahvia oleva "klipsu" tallessa? Se jos ei ole siellä ja pahvi siitä kiinni niin voi tuntua rempulalta.
Kenties osa 13? Juuri sisä kahvan "takaa" oleva pultti ei mene kiinni / ei kiristy jolloin ovipahvi jää "löysäksi" siitä kohtaa ja kun vetää ovea kiinni niin ovipahvi antaa hiukan myöten, johtuen varmaankin juuri tuosta pultista..?
Toivottavasti ei mennyt vaikeaksi tämä selitys..?E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Surullisen kuuluisat käynnistysongelmat vaivaa. Autona 540i -95.
Eilen n 2h seisomisen jälkeen, pyöritti aluksi vain starttia, mutta lähti kuitenkin 4-5 yrittämän jälkeen suht. normaalisti käyntiin. Tässä vaiheessa haisi hieman bensalle.
Sammutin/käynnistin auton muutamaan otteeseen tämän jälkeen ja nimenomaan heti perään. Käynnistyi joka kerralla kiltisti ja vallan normaalisti.
Ajoin sitten autolla reilut 3km, matka kesti n. 10 min.
Auto toimi täysin normaalisti, ei nykinyt, täristänyt, yskinyt tms. Ei ollut normaalia laiskempi, toimi niinkuin yleensä.
Auto seisoi vajaan tunnin jonka jälkeen ei suostunut käynnistymään.
-Akku hyväkuntoinen ja täynnä
-Startti pyörii ja kuulostaa täysin normaalilta
Olenko nyt täysin väärässä, jos väitän että vika on todennäköisemmin bensapumpun releessä kuin kampuran asentotunnistimessa tai edes bensapumpussa?
Millä logiikalla auto lähti käyntiin silloin kuin ensimmäisen kerran ongelma ilmeni? Miksei auto olisi sammunut matkalla, tai edes oireillut jollain tapaa, jos asentotunnistin/bensapumppu olisi mennyt?
Olen toki searchillä penkonut eri topiceja ja tutkinut asiaa. Haluaisin vain osaavampien kommentteja yllämainittuihin tuumailuihin, ennenkuin alan pumppua/asentotunnistinta vaihtamaan...F25 X3 setämies-edition
E36 325 iA Cabriolet
__________________
Ex. E87 120dA m-sport, E36 316i OEM, E36 2d 328i M-sport, E34 540iAT, E36/5 316i, 6er reihe, E28 520i (m30b28), E28 520i (m20b23)
Comment
-
Comment