tyhjäkäynnin säädin aka. lisäilmaluisti paskanen ja jumittaa.
Alan ite olla jo pikkuhiljaa siinä uskossa ettei vika ole koskaan tuossa. Puhdistanu jo lähes jokaisesta ja koskaan ole mihinkään joutokäynti ongelmaan vaikuttanut. Se pitää tosiaan olla ihan paskaa täynnä ennenku ongelmia ehkä tulee. Sigun V8:sta puhdistin äskön ja siinä oli tosiaan tavaraa melko määrä sisällä ja vähän jumitti. Vaan tuskipa sekään tuohon kylmästartti kakomiseen vaikuttaa. Meni kyllä vähän OT, mutta ei tosiaan kannata odottaa mitää resultteja tuon puhdistamisella.
E34 konehuoneen sulakerasiassa kyseinen releen paikka. Jotenkin liittyy valoihin, etuvalot sammuvat kun tuon nykäisee pois (vikana autossa siis että valot eivät sammu).
Relepaikan jokaiseen napaan tulee johto (9), mutta relepaikassa on rele jossa on vain 4 pinniä. Avasin releen ja sisältö oli tällainen
Onko tuo jonkun oma patentti vai onko tosiaan tällainen osa vakiona tuolla? Ja miksi sitten 5 johtoa ei mene minnekkään, vaikka tuleva tuonne relepaikkaan? Osan numero on 61 35 1 391 725 Ja nimi englanniksi Connection plug with notch
Tässä vielä lisää kuvia eli
Tästä relepaikasta kyse -> http://i1270.photobucket.com/albums/...ps04ac1f87.jpg
Ja tämän näköinen "rele" -> http://i1270.photobucket.com/albums/...ps27c4a2e6.jpg
Lisäks pitäiskö noissa kahdessa valkoisessa relepaikassa olla jotkin releet??? Auto on 1993 518i, ja aluks oli siis vikana että valot ei toimi, sitten kun valot sain toimimaan niin valot eivät sammu enään.
Jos jollain on tollanen 518i niin viittiskö vilasta tonne sulakeboksiin. Heittää vaikka osanumerot tai jotain..
Kiitos jälleen. Voiko tuon öljypumpun katsoa jotenkin ennenkuin laittaa laatikon takaisin autoon ja kokeilee? Mites onko tuolla turbiinin sisällä joku stefa joka tuossa saattoi vaurioitua? Ei ainakaan pikaisella katsomisella näkynyt.
Turbiinin stefa löytyy laatikon puolelta.. Pyörität vaikka välillä asentaessa sitä turbiinia vaikka siitä alareiästä kun alkaa olla vetolevyssä kiinni.. Pitäisi pyöriä sormin se turbiini vaikka laatikko olisi lopullisesti kiinni moottorissa, ennen turbiinin pulttien asennusta..
Kysymys E34-tietäjille: OBC IV:n näyttö pimeänä mutta näppäimistöön tulee taustavalo.. Varustelistasta löytyy joten ei jälkiasenteinen.. Sulakkeet ehjät.. ADV-relayta vikakoodeista herjaa jonka toiminnasta ei itsellä kyllä tietoa.. Liittynekö sitten tuo herja tähän ongelmaan ???
Kysymys E34-tietäjille: OBC IV:n näyttö pimeänä mutta näppäimistöön tulee taustavalo.. Varustelistasta löytyy joten ei jälkiasenteinen.. Sulakkeet ehjät.. ADV-relayta vikakoodeista herjaa jonka toiminnasta ei itsellä kyllä tietoa.. Liittynekö sitten tuo herja tähän ongelmaan ???
Ai nämä kyljestä vaihdettavat polttimot? Vai pitäneekö juotostella uutta lediä obc:n sisälle?
Mittaristossakaan ei minkäänlaista obc:n toimintaan viittaavaa vaikka ihan viiksestä bc löytyy ... Pitänee alkaa mittaileen noita obc:n pinnejä 6, 8, 9 ja 17 e34.netin ohjeiden mukaan josko niihin virtaa tulee.. Mystinen vika, obc-näyttörikkosia ollu parissa autossa jo mutta ei täysin "pimeää"...
Niin näytölle on sivuilla kaksi samanlaista polttimoa ku näppäimistölle. Takapenkin altahan voisin horn relayn sulakkeen tarkistaa... joutuu ehkä gm/rm kehikkoa irroittaa että näkee.
Mikä välitys on 520i vm.88 lukkoperässä? Lätkä perästä on niin mädäntynyt ettei siitä saa selvää. Koitin katsoa taulukosta, missä kaikkien E34 Välitykset. Tässä mallissa pelkkä ruksi 4,44 kohdalla, mitäköhän tuo tarkoittaa?
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Ai nämä kyljestä vaihdettavat polttimot? Vai pitäneekö juotostella uutta lediä obc:n sisälle?
Mittaristossakaan ei minkäänlaista obc:n toimintaan viittaavaa vaikka ihan viiksestä bc löytyy ... Pitänee alkaa mittaileen noita obc:n pinnejä 6, 8, 9 ja 17 e34.netin ohjeiden mukaan josko niihin virtaa tulee.. Mystinen vika, obc-näyttörikkosia ollu parissa autossa jo mutta ei täysin "pimeää"...
Tuon polttomot palaneet mutta muuten toimivan näytön voi todeta katsomalla taskulampun kanssa.. Taskulampulla näkee numerot siitä näytöstä vaikka polttimot olisi mykkänä.
Ookkei. Täytyy tänään tutkia hieman samalla kun renkaat kuitenkin vaihtaa. Jos mahtuis edes tunkin varaan hieman räpläämään.
E: Jos muuten jollain on ehjä tampereen alueella repsikanpuolelle ylimääräisenä niin voidaan ostaa pois jos vika sinne kohdistuu, kun huomenna kaupat on japatissa.
Comment