Originally posted by Dankova
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jepe- View PostTokeniskohan manuaali-ilmastointi täytöllä vai etsinkö muuta vikaa..?
Aina kun laittaa auton käyntiin niin sisäkierron ja ilmastoinnin nappeihin syttyy valot mutta sammuu hetken kuluttua..
Jos kokeilee sen jälkeen painella nappeja niin ei tapahdu mitään.BMW X3 E83 2.5i Automatic
Comment
-
-
Originally posted by Dankova View PostJoo myös tuolta muualta internetin syövereistä lueskelin samaa
tai sitten tuota dieseliä.Alla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
-
Originally posted by Dankova View PostMuistaakseni ilmastoinnin järjestelmässä on varotoiminto joka estää käytön jos järjestelmässä ei ole kylmä-ainetta.
Comment
-
-
Originally posted by JiiP View PostJossain foorumin syövereissä pyörii linkki laturin DIY huolto sivulle, mutta en nyt saa hakusanoja kohdalleen. Eli missä vaihdettiin Boschilaiseen jännitteensäätimen lisäksi vähän laajemmin rojuja.
Anyone?
http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
Comment
-
-
Originally posted by Pretoriaani View PostOnko E34:ssä moottoritilassa/rintapellissä/lasinpyyhkijöiden alla vedenpoistoreikää, joka voisi mennä tukkoon? :think
Konehuoneen "control boksin" alla on vedenpoistoaukot. Mikäli ovat tukossa niin vesi pääsee nousemaan "tuulettimen" aukosta suoraan matkustajan jalkatilaan.
Näin oli käynyt omassa ex-femmassa.
Comment
-
-
520iA:sta on nyt koko putkisto pakosarjalta takapönttöön asti aivan läpimätä, vuotaa mistä sattuu. Jo vähän pitempään on ollut haaveena vääntää itse sinne uusi putkisto kokonaan, jotain 2,5" putkea alusta loppuun ja kahdella (tai miksei jopa kolmella) vapaasti virtaavalla vaimentimella. Eli nyt olisi jopa hyvä syykin aiheeseen, eli tehdä pakosarjalta asti uutta putkea. Ei sillä tehoa saa, mutta ehkä vähän rouheampaa saundia. Periaatteessa voisi vaikka pakosarjankin vääntää suoraan uuden, riippuen innostuksesta...
Maaginen kysymys tulee katalysaattorin kohdalla.
Onko tälläisestä mihinkään: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=13-4002
Kyseessä siis täysin yleismallinen "racing" katalysaattori. Meneekö tuollaisella ihmehärvelillä leimasta ongelmitta lävitte. Kyseessä kuitenkin vähäpäästöinen -91 rekisteröity 520i. Eli ei mitään rajaa hipoen läpimenemisiä, vaan niin ettei tarvitse jännittää päästömittauksessa.Last edited by kossusukka; 11-05-2013, 00:11.E34 520iA -91 ikuisuusprojekti, Lada 1300S -85, Mazda 323F 1.8 -95
Kuvia tallielämästä
Comment
-
-
Originally posted by kossusukka View Post520iA:sta on nyt koko putkisto pakosarjalta takapönttöön asti aivan läpimätä, vuotaa mistä sattuu. Jo vähän pitempään on ollut haaveena vääntää itse sinne uusi putkisto kokonaan, jotain 2,5" putkea alusta loppuun ja kahdella (tai miksei jopa kolmella) vapaasti virtaavalla vaimentimella. Eli nyt olisi jopa hyvä syykin aiheeseen, eli tehdä pakosarjalta asti uutta putkea. Ei sillä tehoa saa, mutta ehkä vähän rouheampaa saundia. Periaatteessa voisi vaikka pakosarjankin vääntää suoraan uuden, riippuen innostuksesta...
Maaginen kysymys tulee katalysaattorin kohdalla.
Onko tälläisestä mihinkään: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=13-4002
Kyseessä siis täysin yleismallinen "racing" katalysaattori. Meneekö tuollaisella ihmehärvelillä leimasta ongelmitta lävitte. Kyseessä kuitenkin vähäpäästöinen -91 rekisteröity 520i. Eli ei mitään rajaa hipoen läpimenemisiä, vaan niin ettei tarvitse jännittää päästömittauksessa.
Tästä esim 2,5" katti;
Tai tästä;
Last edited by SushiX; 11-05-2013, 00:38.E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Kumpaa noista suosittelisit? Mitä eroa on metallisella ja keraamisella katilla? Metallinen ainakin kalliimpi, eli lienee paremmin suodattava?E34 520iA -91 ikuisuusprojekti, Lada 1300S -85, Mazda 323F 1.8 -95
Kuvia tallielämästä
Comment
-
-
Metallinen kestää paremmin rikkaita seoksia, eli ei pala pilalle ihan niin helposti kuin keraaminen. Enempää en osaa sanoa. Viisaammat paikkaa loput...Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostMetallinen kestää paremmin rikkaita seoksia, eli ei pala pilalle ihan niin helposti kuin keraaminen. Enempää en osaa sanoa. Viisaammat paikkaa loput...
Itsellä omasta löytyy esim 2kpl noita metallisia katteja.E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Omassa e30:een on istutettu m30b35 tekniikka! laatikko on getrac 260/6.. eli joko e34 taikka e28 palikkaa.. :think anywhore olen vaihtamssa siihen laatikko öljyt enkä tiedä mitä öljyy laittaisin ku laakkosella ei pystytty sanoo.. autoa en saa heti lähitulevaisuudessa ilmaan että voisin vilkasta laatikon kylkeen mitä siin lukee! mitä porukka on sinne laittanu? ja paljonko sinne menee ( 1,5l isch ) ?BMW e30 M-Tech II (M30B35) -89
BMW e30 316i-90
ex.
BMW e30 320i (2.6 stroked) -88
BMW e30 316 Bavaria -90 BMW e92 325 Coupe -06
Comment
-
Comment