memebuy23buy

E34 Kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • waudeville
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 2089
    • Nokia

    itellä oli kanssa puhallin pimeänä ja syynä pääsulake!!! Hiilet vaihdoin ja vika jatkui joten taas etittiiin vikaa.Suoralla sähköllä toimi mutta ei normaalisti. Sieltähän se oli murtunut
    Niin...ja autona oli silloin tuo 525
    e34 540ia -94 Batmobile
    candy-king

    ex: e32 735i -89
    e34 525i -89

    Comment

    • dumppi
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 4351
      • sotkamo

      Originally posted by waudeville View Post
      itellä oli kanssa puhallin pimeänä ja syynä pääsulake!!! Hiilet vaihdoin ja vika jatkui joten taas etittiiin vikaa.Suoralla sähköllä toimi mutta ei normaalisti. Sieltähän se oli murtunut
      Niin...ja autona oli silloin tuo 525
      Pääsulaketta en kyllä nyt ees kattou kun sen viime talvena vaihdoin.. Noh katellaan ku tänään saan toisen puhaltajan moottorin testiin.. En nyt pääse pääsulakettakaan kattomaan ku auto on kotona ja ite töissä..
      Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
      e36 325i coupé R.I.P
      e30 316 2d
      e36 318is coupé
      e36 323i 4d ac schnitzer replica


      Käyttis: e39 523i 4d
      Originally posted by rizzo
      Paras oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
      |Sotkamo Connection|

      Comment

      • dumppi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 4351
        • sotkamo

        Mikä vittu se voi olla ku lämmittimen moottori pyörii suoralla virralla kun akulla kokeilin ja moottorin liittimelle asti tulee virtaa kun testasin valokynällä ja kiertovesipumppu lähtee päälle kun laittaa nollalle katkaisijista eli sinnekkin tulee virta ja toimii..

        Sulakkeet on ehjät ja päävirtasulakettakin käytin ihan kädessä asti ja ehjä on.

        Ei riitä ymmärrys missä voi olla vika..

        Ehdotuksia:think?

        Taitaa aamulla tulla kylmä kyyti töihin
        Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
        e36 325i coupé R.I.P
        e30 316 2d
        e36 318is coupé
        e36 323i 4d ac schnitzer replica


        Käyttis: e39 523i 4d
        Originally posted by rizzo
        Paras oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
        |Sotkamo Connection|

        Comment

        • Muurahainen
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2006
          • 9194
          • Nurmijärvi

          Originally posted by dumppi View Post
          Mikä vittu se voi olla ku lämmittimen moottori pyörii suoralla virralla kun akulla kokeilin ja moottorin liittimelle asti tulee virtaa kun testasin valokynällä ja kiertovesipumppu lähtee päälle kun laittaa nollalle katkaisijista eli sinnekkin tulee virta ja toimii..

          Sulakkeet on ehjät ja päävirtasulakettakin käytin ihan kädessä asti ja ehjä on.

          Ei riitä ymmärrys missä voi olla vika..

          Ehdotuksia:think?

          Taitaa aamulla tulla kylmä kyyti töihin
          Mitenkäs maadoitus?

          Comment

          • dumppi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 4351
            • sotkamo

            Originally posted by Muurahainen View Post
            Mitenkäs maadoitus?
            Kyllä se puhallinmoottori maita saa jos sitä tarkotit? Eikai se lamppu ilman maita syty..

            Akun maadoitusjohto kaipias ehkä uusimista mutta eikai senyt tähän voi vaikuttaa kun kaikki muu autossa toimii..
            Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
            e36 325i coupé R.I.P
            e30 316 2d
            e36 318is coupé
            e36 323i 4d ac schnitzer replica


            Käyttis: e39 523i 4d
            Originally posted by rizzo
            Paras oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
            |Sotkamo Connection|

            Comment

            • dumppi
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 4351
              • sotkamo

              Pitäiskö sen puhaltimen silti toimia täydellä teholla jos etuvastus/miekka on kärtsänny?

              Ja edelleenkin siis virta tulee moottorin liittimelle asti!
              Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
              e36 325i coupé R.I.P
              e30 316 2d
              e36 318is coupé
              e36 323i 4d ac schnitzer replica


              Käyttis: e39 523i 4d
              Originally posted by rizzo
              Paras oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
              |Sotkamo Connection|

              Comment

              • duuk
                Moderator
                • Dec 2006
                • 10520
                • Saaressa

                Originally posted by dumppi View Post
                Pitäiskö sen puhaltimen silti toimia täydellä teholla jos etuvastus/miekka on kärtsänny?

                Ja edelleenkin siis virta tulee moottorin liittimelle asti!
                Kyllä pitäisi, tai omassa ainakin toimi täysillä kun miekka oli sököndeerös

                duke's garage:
                Suzuki R50
                E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
                M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
                S38 S54 S62

                instagram: _duuk

                Comment

                • dumppi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 4351
                  • sotkamo

                  Originally posted by duuk View Post
                  Kyllä pitäisi, tai omassa ainakin toimi täysillä kun miekka oli sököndeerös
                  Etuvastus tuossa oli ja mtattiin niin ehjä on.. Nyt on kyllä jo oikeasti mystistä:think

                  Edit kyllä se taitaa sittenkin se vastus olla sökö.. Irti ollessaan anto mitatessa eri arvoja mutta laitettiin paikolleen ja moottorin liittimeltä mitattiin niin jokaisella asennolla anto reilut 11V paitsi nollalla ei mitään.. Huomenna saan käsiini toimivan etuvastuksen niin jospa se sillä..
                  Last edited by dumppi; 15-10-2013, 15:39.
                  Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
                  e36 325i coupé R.I.P
                  e30 316 2d
                  e36 318is coupé
                  e36 323i 4d ac schnitzer replica


                  Käyttis: e39 523i 4d
                  Originally posted by rizzo
                  Paras oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
                  |Sotkamo Connection|

                  Comment

                  • Jylyppy
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2010
                    • 487
                    • kuusamo

                    Ootko mitannu puhaltimenmoottorin liittimestä, sillon ku liitin on kiinni moottorissa?
                    Last edited by Jylyppy; 15-10-2013, 20:10.
                    Honda accord 2.4 -08
                    Suzuki gsx-r 1000 -03

                    Comment

                    • Astir
                      Newbiemmer
                      • Sep 2010
                      • 20
                      • Tampere

                      Radio alkaa suhisemaan varsin lujaa, kun takalasin lämmittimen pistää päälle. Radio toimii muuten normaalisti, mutta takalasin lämppäri vaikuttaa varsin tehottomalta. Onkos kellään ollut vastaanvanlaista häikkää niin tietäis vähän mistä lähteä liikkeelle?:think FAQ:sta selvisi, että 2 tai 3 ylintä lankaa ajaa antennin virkaa ja ETM:ää olen katsonut sen verran, että mahdollisesti C-pilaria ois alettava purkamaan... -90 520i sedan siis kyseessä.

                      Comment

                      • peto2
                        BTCF Member
                        • Jan 2007
                        • 8283
                        • Järvikylä (Nakkila)

                        Originally posted by dumppi View Post
                        Etuvastus tuossa oli ja mtattiin niin ehjä on.. Nyt on kyllä jo oikeasti mystistä:think

                        Edit kyllä se taitaa sittenkin se vastus olla sökö.. Irti ollessaan anto mitatessa eri arvoja mutta laitettiin paikolleen ja moottorin liittimeltä mitattiin niin jokaisella asennolla anto reilut 11V paitsi nollalla ei mitään.. Huomenna saan käsiini toimivan etuvastuksen niin jospa se sillä..
                        Tottakai se antaa täyden jännitteen läpi kun ei ole kuormitusta..

                        Huono maadotus siellä on..

                        Niin ja sen huonon maan kanssa valokynä voi hyvinkin syttyä mutta mutta kun laitetaan moottori kuormaksi niin huonon maadoruksen läpi ei mene riittävästi virtaa.

                        Oletko mitannut moottorin maajohdon ja korin väliltä resistanssia?
                        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                        ex:
                        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                        Nakkaa privaa jos tarvetta.

                        Comment

                        • dumppi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2006
                          • 4351
                          • sotkamo

                          Originally posted by peto2 View Post
                          Tottakai se antaa täyden jännitteen läpi kun ei ole kuormitusta..

                          Huono maadotus siellä on..

                          Niin ja sen huonon maan kanssa valokynä voi hyvinkin syttyä mutta mutta kun laitetaan moottori kuormaksi niin huonon maadoruksen läpi ei mene riittävästi virtaa.

                          Oletko mitannut moottorin maajohdon ja korin väliltä resistanssia?
                          En kyllä ole.. Nyt ei ole mittaria mutta pitänee huomenna mitata. tuolla aikaisemmin mainitsinkin että akulle menevä maajohto on kyllä aika onnettoman näköinen tapaus, mutta luulis kait sen johonkin muuhunkin vaikuttavan?

                          Elikkä esivastusko on ehjä, kun pöydällä mitattuna antoi joka vastukselle eri arvoja? En muista enää kyllä niitä arvoja..
                          Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
                          e36 325i coupé R.I.P
                          e30 316 2d
                          e36 318is coupé
                          e36 323i 4d ac schnitzer replica


                          Käyttis: e39 523i 4d
                          Originally posted by rizzo
                          Paras oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
                          |Sotkamo Connection|

                          Comment

                          • dumppi
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2006
                            • 4351
                            • sotkamo

                            PUHALLIN PYÖRII!

                            Kävin vielä näyttää autoa kaverille jolla on mittari ja älyääkin vähän jotain näistä! Vajaan tunnin sitä testailtiin ja mittailtiin eri tavoin ja kaikki näytti normaalilta, mutta ei vaan lähteny moottori pyörimään.
                            en oikein käsittänyt mistä arvosta se sitten sen päätteli, että olisko releessä sittenkin vikaa ja aukaisi sen ja kärkien väliinhän oli jotain paskaa päässyt.
                            Puhdistus ja paikoilleen ja nyt rokkaa!

                            Vittu mikä sotku yhestä releestä
                            Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
                            e36 325i coupé R.I.P
                            e30 316 2d
                            e36 318is coupé
                            e36 323i 4d ac schnitzer replica


                            Käyttis: e39 523i 4d
                            Originally posted by rizzo
                            Paras oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
                            |Sotkamo Connection|

                            Comment

                            • fisukinttu
                              Bimmer Rookie
                              • Apr 2011
                              • 161
                              • esbå

                              Ongelma: Auton käynnistäessä mittaristo sekoilee omiaan, nopeusmittari pomppii kahteen markkaan ja kierrsoslukumittari "kiertää" yli rajottimen. Jos auto ollut kuivassa ja lämpimässä, niin kaikki toimii moitteettomasti. Kaiketi kosteus pääsee jonnekkin tekemään tuhojaan?

                              Comment

                              • Bmw Master
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2004
                                • 13155
                                • Kokomo

                                Liikaa vuosia vierinyt kun on e34 ajotietokonetta roplannut. Ohjeita? Miten se salavalikkoon pääsi?

                                Comment

                                Working...
                                X